• Hallo allemaal,
    ben jij weleens gepest?
    Zoja hoe ben je ermee omgegaan?
    Deze topic is bedoeld voor de mensen die gepest zijn,
    hier kan je je hart luchten.


    Vas Happening.

    Ik werd/word niet écht gepest.

    Ja, ik werd eigenlijk wel gepest, in het lager, maar dat was door een soort-van-pestkop. Een kind dat niemand af kon. Iedereen werd haar slachtoffer. Het was een soort pesten zonder dat ze het wilt. Mensen treiteren, liegen, irriteren... Ik stond net achter haar in de rij en ik werd dus haar slachtoffer. Soms zag ik er wel van af, maar ik probeerde het zo veel mogelijk van mij af te zetten. Mij kennende, lukte dat niet al te goed.
    Na zeven jaar 'n half is ze verhuisd en werd er niet gepest.

    In het middelbaar, nu dus, word ik niet gepest, maar eerder onderdrukt. Dit is altijd al geweest, maar in het derde en nu, het vierde is het erger geworden.
    Ik wil wel bij de klasgroep horen, maar ze laten ons gewoon niet in. Ze beschouwen zichzelf als de perfecte klas, maar dan rekenen ze er zes tot 9 man niet bij. Ik hoor daarbij. Ze organiseren dan uitstappen met 'de klas' in een gesloten groep op facebook met 165 van de 23 klasgenoten.
    Ja, ik wil wel meedoen aan de activiteiten, maar ze laten me gewoon niet in. Mijn klas is een bitch. Ik ben nu blij met mijn groepje, mijn twee vrienden en probeer me er niets van aan te trekken. Ik ben nu blij met mijn groepje, mijn twee vrienden en probeer me er niets van aan te trekken. Met zijn mislukkelingen op momenten.

    Nee, echt pesten noem ik dat niet.
    Weet je? Mijn probleem is gewoon dat ik goed wil zijn voor iedereen. Als mensen commentaar op me hebben of ik 'niet goed genoeg ben voor hen' trek ik me dat gewoon veel te hard aan. Maar dat ben ik.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:38 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nja niet echt gepest, maar ik kreeg wel eens opmerkingen naar mijn hoofd gegooid omdat ik rood haar heb.


    Dead but delicious

    Tja. Hangt ervan af wat je allemaal als pesten ziet...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ja, op de basisschool. Ook best lang, en ik weet alleen dat het opeens over was. Misschien omdat die kindjes op een dag besloten volwassen te worden, I don't know.
    En ik weet ook wel dat het zijn schade heeft achtergelaten. Ik kan heel fel zijn naar mensen toe die ik niet ken, en zal nooit tevreden zijn met mijn uiterlijk, zal altijd bang zijn dat mijn vriend een ander meisje mooier, leuker, slimmer, aantrekkelijker of whatever vindt waardoor hij gewoon bij me weg gaat.
    Dit vind ik echt verschrikkelijk, ik haat jaloerse mensen :\


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Van groep vier tot groep zeven, omdat een nieuw meisje mij zwart maakte.
    En omdat ik hoge cijfers haalde. (groep acht is overgeslagen)
    Daarnaast nog een beetje in de onderbouw van het VWO. In de eerste klas viel ik op omdat ik geen hockey deed en niet eruit zag als een kakker. Tweede klas bijna niet gepest, was van klas gewisseld maar in de pauze kwam ik soms nog wat vervelende jongens tegen uit mijn vorige klas. Het jaar daarop was ik een nieuwling op een school en sinds de vierde (ja, weer een nieuwe klas) wordt ik gewoonweg niet meer gepest.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mijn hele leven lang al and I don't give a fuck about the bullies. I know love ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PUKKELxDING schreef:
    Ja in groep 7 ofzo... Maar ik ben heel geniepig. Ik ga gewoon direct een leraar of directeur ofzo opzoeken, met bewijs wat ze me aandoen. Je kunt het proberen bij mij, maar je krijgt 'm keihard terug.

    Ik zou jou toch nooit willen pesten? Tenzij er handboeien en zweepjes bij te pas komen, dan zou ik het overwegen ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vanaf de basisschool, werd er gezegd dat ik lelijk was enz.
    Op de middelbare school, werd dat alleen maar erger met alle details en een keer heb ik een poging gedaan tot zelfmoord.
    Dit kwam, doordat ik dacht dat iedereen me haatte en dergelijke.
    De laatste tijd word het minder, maar nog steeds schelden mensen me uit zonder enkel recht.


    Firm believer of all that is magic

    Een kleine tijd, maar dat ging weer snel over.

    Nee, nooit.

    Hm, nee, eigenlijk nooit. Ik dacht altijd wel dat ze het zouden doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    pesten nee? het moeilijk voor me maken? ja. Pesten was het niet, maar eerder buitensluiten of negeren. maar ik kijk liever naar het heden, heb nu een erg goede vriendin en goede vrienden.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik. Acht jaar lang. (En dat zijn genoeg details).
    Ik heb het nu achter me gelaten en hoop dat ik er nu definitief vanaf ben.


    I am an idiot, I move.

    Ik. Maar ik heb het achter me gelaten.
    Mijn wraak zal zoet en wereldoverheersend zijn...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja ik ben gepest. Ik heb het vaak genegeerd of erom gelachen totdat het me teveel werd en ik begon te slaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.