• Hallo allemaal,
    ben jij weleens gepest?
    Zoja hoe ben je ermee omgegaan?
    Deze topic is bedoeld voor de mensen die gepest zijn,
    hier kan je je hart luchten.


    Vas Happening.

    Weet je (dit is aan de topicmaakster bedoelt) ik vind dat je vreselijk lief gebaar doet aan de meeste mensen hier! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Klopt zo was het ook bij mij, het was toch wel soms moeilijk om je tranen in bedwang te houden.
    Ik heb het ook gewoon genegeerd.
    Nou mocht het zijn dat je erover wilt praten je mag altijd een berichtje sturen. :)



    Dank je (:
    Maar verwacht er maar niet één ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yoda schreef:
    Ik ben met het leven bedreigd door de grootste pester in de brugklas. Ja, ik ben gepest, behoorlijk gepest. Zoals ik al zei ging het zo ver als me bedreigen, zeggen dat ze me gingen vermoorden, langzaam en pijnlijk, dat ze me zouden martelen. Ik ben gepest en het is een periode waar ik liever niet aan terug denk.


    Oei, dat is wel heel erg. :|
    Ik begrijp het dat je er liever niet aan wilt denken.
    Helaas kan je zoiets nooit vergeten. (huil)


    Vas Happening.

    Midna schreef:
    (...)


    Dank je (:
    Maar verwacht er maar niet één ;P


    Geen dank. :)
    Hahaha al stuur je er meerdere geen probleem.
    Of bedoel je dat ik niet hoeft te verwachten dat je er 1 zal sturen? :$

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 23:44 ]


    Vas Happening.

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Geen dank. :)
    Hahaha al stuur je er meerdere geen probleem.
    Of bedoel je dat ik niet hoeft te verwachten dat je er 1 zal sturen? :$


    Uhu dat laatste ;P
    Maar als ik er toch later behoefte aan heb zal ik wel aan jou denken ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben niet echt gepest, maar heb wel afentoe harde woorden naar mijn hoofd geslingerd gekregen. Krijg ik nu trouwens ook nog. Ik sluit ze buiten, zijn ze niet waard.
    Nu ook, het (trouwens WALGELIJKE) broertje van een oude vriendin (of hoe je het kan noemen, walgelijk is ze) vind het nu leuk om woorden naar mijn hoofd te gooien van: lelijkerd, dikkie dik, vetzak etc.
    Ik weet dat ik niet de dunste ben, maar hallo? Jij hebt pas geleerd hoe shampoo werkt. (serieus, hij wist niet hoe het werkte. Liet het erin zitten, sukkel)
    Maar ik sta VEEEEEEEEEEEEEEER boven hem. Ik laat hem in zijn waarde. :Y)
    Ook zo'n jongen (die ik nu trouwens leuk vind, vreemde ikke) riep vanalles naar me, van: je bent lekker naar je kont is ter grootte van de evenaar (wat ter grootte van de albert heijn werd, waar we met meer mensen in stonden, inclusief hem.) Maar dat betekent wel dat ik afgevallen was. :Y)

    Laten we het erop houden dat mensen in mijn buurt heel vreemd en irritant zijn en ik er niet meer mee zit. (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Midna schreef:
    (...)

    Uhu dat laatste ;P
    Maar als ik er toch later behoefte aan heb zal ik wel aan jou denken ;d


    Haha just wanna help.
    Haha ok dan is het goed.


    Vas Happening.

    Christofer schreef:
    Ik ben niet echt gepest, maar heb wel afentoe harde woorden naar mijn hoofd geslingerd gekregen. Krijg ik nu trouwens ook nog. Ik sluit ze buiten, zijn ze niet waard.
    Nu ook, het (trouwens WALGELIJKE) broertje van een oude vriendin (of hoe je het kan noemen, walgelijk is ze) vind het nu leuk om woorden naar mijn hoofd te gooien van: lelijkerd, dikkie dik, vetzak etc.
    Ik weet dat ik niet de dunste ben, maar hallo? Jij hebt pas geleerd hoe shampoo werkt. (serieus, hij wist niet hoe het werkte. Liet het erin zitten, sukkel)
    Maar ik sta VEEEEEEEEEEEEEEER boven hem. Ik laat hem in zijn waarde. :Y)
    Ook zo'n jongen (die ik nu trouwens leuk vind, vreemde ikke) riep vanalles naar me, van: je bent lekker naar je kont is ter grootte van de evenaar (wat ter grootte van de albert heijn werd, waar we met meer mensen in stonden, inclusief hem.) Maar dat betekent wel dat ik afgevallen was. :Y)

    Laten we het erop houden dat mensen in mijn buurt heel vreemd en irritant zijn en ik er niet meer mee zit. (:


    Wat een walgelijke mensen zeg.
    Begrijp niet dat ze zulke dingen kunnen zeggen.
    Zulke mensen moet je gewoon laten praten.
    Niks van aantrekken, alhoewel ik weet dat woorden af en toe hard aan kunnen komen.
    Zulke mensen zijn het niet waard, ooit zullen zij gepest worden dan zullen ze voelen het is om gepest te worden.
    What goes around comes back around.


    Vas Happening.

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Wat een walgelijke mensen zeg.
    Begrijp niet dat ze zulke dingen kunnen zeggen.
    Zulke mensen moet je gewoon laten praten.
    Niks van aantrekken, alhoewel ik weet dat woorden af en toe hard aan kunnen komen.
    Zulke mensen zijn het niet waard, ooit zullen zij gepest worden dan zullen ze voelen het is om gepest te worden.
    What goes around comes back around.


    Naagh! Goed gezegd!
    Die gast van die oude vriendin heeft maar een vriend, die trouwens ook walgelijk is. En niemand vind hem aardig.
    Die ander is allang gestopt, waarschijnlijk omdat ik m ging negeren. =D

    ~O~

    ps: ik vind het echt aardig van je dat je mensen dit allemaal laat vertellen en hun harten laat luchten. Good job! -doet haar duimpje omhoog en doet minidansje-


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Christofer schreef:
    (...)

    Naagh! Goed gezegd!
    Die gast van die oude vriendin heeft maar een vriend, die trouwens ook walgelijk is. En niemand vind hem aardig.
    Die ander is allang gestopt, waarschijnlijk omdat ik m ging negeren. =D

    ~O~

    ps: ik vind het echt aardig van je dat je mensen dit allemaal laat vertellen en hun harten laat luchten. Good job! -doet haar duimpje omhoog en doet minidansje-


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Christofer schreef:
    (...)

    Naagh! Goed gezegd!
    Die gast van die oude vriendin heeft maar een vriend, die trouwens ook walgelijk is. En niemand vind hem aardig.
    Die ander is allang gestopt, waarschijnlijk omdat ik m ging negeren. =D

    ~O~

    ps: ik vind het echt aardig van je dat je mensen dit allemaal laat vertellen en hun harten laat luchten. Good job! -doet haar duimpje omhoog en doet minidansje-

    Dat is goed om te lezen, negeren daar kunnen ze niet tegen.
    De beste optie is negeren ookal doen de woorden pijn.
    Bedankt ik vind het fijn om mensen advies te geven.
    Dus voor de mensen die willen praten je mag altijd een berichtje sturen.


    Vas Happening.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 20:25 ]

    in het eerste jaar maar was een beetje dom en sloeg nergens op dus ik negeerde het en op het laatst stopte ze ermee (het begon te vervelen ofzo:8)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik ben jarenlang gepest en dat had definitieve gevolgen voor mijn zelfbeeld. Ik heb er nog elke dag last van.


    26 - 02 - '16

    Ik ben op de basisschool non-stop gepest, en er was niemand die me hielp. Ik werd dik genoemd, oké, ik was ook niet de slankste, maar ik werd ermee gepest, en de rest van de wat stevigere mensen niet. Ik werd sloom genoemd, omdat ik niet echt snel kan rennen. Mijn beste vriendin pestte me zelfs, zodat ze zelf niet gepest zou worden. Ik heb een kuttijd gehad op de basisschool. Gelukkig is dat nu voorbij.

    Ja, mijn hele zelfbeeld is beschadigd. Nog steeds.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 9:35 ]


    Destroy what destroys you.