• Hallo allemaal,
    ben jij weleens gepest?
    Zoja hoe ben je ermee omgegaan?
    Deze topic is bedoeld voor de mensen die gepest zijn,
    hier kan je je hart luchten.


    Vas Happening.

    Ja, vroeger ben ik wel gepest. Ik ben naar een andere school gegaan, 40 km van mijn oude vandaag, daar had ik -goddank- het geluk dat het meisje met de grootste mond mijn beste vriendin werd. Dus iedereen die daar wat over mij te zeggen had, was zo uit hun hoofd gepraat. :) Daar heb k zelf ook veel zelfvertrouwen van gekregen, en sindsdien nooit meer gepest.


    Bad decisions make good stories.

    Uhu, totdat ik naar de sportschool ging trainen 6 dagen in de week en op MMA ging.
    They paid, every single one of them.

    Yep dit jaar nog:S Om dat ik en mijn vriendin close waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niet echt gepest, maar eerder 'onderdrukt'. Op de basisschool was er een meisje en speelde soms heel erg de baas over mij en andere vriendinnen. En ook niet echt op een leuke manier. Ik was gewoon veel te verlegen om er iets van te zeggen. Maar sindsdien eigenlijk nooit, en daar ben ik heel erg blij om.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja en daar ging ik slecht mee om.


    comfort in c h a o s

    iedereen krijgt wel eens opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. dan moet je jezelf niet gelijk zien als een zielig iemand want het leven is hard. ik hoop heel erg dat de mensen die gepest zijn nu sterker in hun schoenen staan.

    ikzelf ben nooit echt erg gepest. ik word heus nog wel eens nagekeken en uitgelachen maar daar heb ik me overheen gezet. meestal let ik er niet eens meer op omdat ik toch tevreden ben met mezelf.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik ben jarenlang gepest en dat had definitieve gevolgen voor mijn zelfbeeld. Ik heb er nog elke dag last van.


    ^same

    Nope, ik word/werd niet gepest. Er word wss wel over me geroddelt ,door een paar (ex-)vriendinnen waar ik ruzie mee heb, maar die durven niks in m'n gezicht te zeggen. Dus ik heb d'r niet veel last van, ik heb nu dan ook hele andere vrienden. & ik ben blij zoals het nu is. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja.
    Maar ik wil daar liever niet meer over praten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja. Daarom wil ik die mensen onderdrukken en dictator worden.
    Ik zal ze laten boeten dat ze iemand zoals ik hebben gepest!

    Adolfina zal herrijzen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben verandert van school omdat het niet ophield. Nu heb ik het vele beter. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Hoe moet ik dit uitleggen. Ik ben gepest, maar niet heel erg. Het raakte me natuurlijk wel, maar het is nooit heel ver gegaan. Alleen soms dan was het even te veel maar ik kwam er snel door. Op de basisschool heb ik altijd genoeg vrienden gehad en was ik eigenlijk wel met iedereen zo'n beetje bevriend, en nu op de middelbare gaat het prima. En ik word niet gepest, maar heb wel vaak ruzie, maar gepest niet echt. Meer geroddel, wat ook niet echt heel er fijn is natuurlijk maar het maakt me niks uit wat mensen van mij zeggen!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:24 ]

    Negeren is een beter woord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja in groep 7 ofzo... Maar ik ben heel geniepig. Ik ga gewoon direct een leraar of directeur ofzo opzoeken, met bewijs wat ze me aandoen. Je kunt het proberen bij mij, maar je krijgt 'm keihard terug.


    Life is hard and then we die

    Hmmm.
    Mijn ouders hebben me in de kleuterschool een jaartje laten overgaan en toen, ik heb in die school tot en met het vierde leerjaar gezeten liep het minder goed, vooral het derde leerjaar. Je kan het niet echt gepest noemen omdat ik altijd wel vriendinnen heb gehad, maar ik wou altijd zelf bij een groepje horen van nog 3 andere meisjes en laten we zeggen dat dat een groepje was dat nogal veel ruzie maakte en dat er om de week wel ruzie was en er altijd wel een van de vier uitgesloten werd. Maar goed ja, de andere vier werden even vaak op hun tijd wel eens uitgesloten, en na een week was het altijd wel weer goed dus echt pesten kan je het niet noemen nee.


    effort never betrays you