• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ze gaat met mijn handen door mijn haren en ik word vervuld van gelukzaligheid, dat dit waar kon zijn. Was ik niet aan het dromen? Ik kneep heel even onopvallend in mijn been en voelde het echt, ik sliep dus niet. Ik streel met mijn ene hand ,die nog over haar middel heen geslagen was, over Faye's wang en beweeg mijn lippen iets op en neer.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ivar gaat met zijn hand over mijn wang en beweegt zijn lippen een beetje op en neer. Voorzichtig ga ik met mijn tong over zijn lippen en laat een van mijn handen afzakken naar zijn rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ze ging met haar tong over mijn lippen en liet haar hand afzakken naar mijn rug. Mijn mondhoeken krullen een beetje omhoog, ze hield dus van snel door gaan. Ik open gewillig mijn mond voor haar en wacht af om te kijken of ze echt het vurige spel der tongen wilde beginnen.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ivar haalt zijn lippen van elkaar en ik laat langzaam mijn tong zijn mond binnengaan en begin mijn tong zijn tong te strelen. Dan haal ik even mijn lippen van die van hem en draai eventjes zodat ik bovenop hem kom te liggen waarna ik mijn lippen weer op van hem druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    En ik dacht net nog dat ze zoals ze zei niet snel mensen vertrouwde maar dat leek mij wel iets anders toen ze mijn tong begon te strelen met die van haar en boven op mij kwam liggen. Ik draai me ook iets bij en zoen weer terug, ik laat mijn tong langzaam over de hare gaan en probeer zo iets meer te genieten van de zoen. Wat echt over duidelijk lukt ook al was de zoen nu al geweldig, alleen al omdat het met Faye was.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Ze drukt me tegen zich aan en ik weet zeker dat ik op dit moment de gelukkigste jongen in de wereld ben. Mijn hart lijkt in slow motion te kloppen terwijl het toch zo snel gaat dat het bijna over zichzelf struikelt. Ik heb nog nooit zo'n onregelmatige hartslag gehad. Plots besef ik dat ze op haar rug ligt. Haar rug waar net een tattoo op gezet is. Op de grond. Ik voel me zo schuldig maar ik kan mijn lippen niet van de hare halen, alsof ze er aan vast gelijmd zijn met een plakkerig potje liefde. Ik laat voorzichtig een hand in haar nek glijden en één op haar onderrug, heel secuur. Ik druk haar nog steviger tegen me aan en in een vlotte beweging rol ik op mijn rug zodat de rollen omgedraaid zijn en zij bovenop mij komt te liggen. De vloer deert me niet. Mijn handen laat ik rustig liggen, bang dat als ik haar loslaat ik haar voorgoed kwijt ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    'Het lijkt me enig,' zei hij op een bekakte toon nadat hij langs me was komen liggen. Ik grinnikte zacht vanwege de toon en bleef schuin naar hem opkijken terwijl de regen nog steeds zachtjes uit de lucht bleef vallen. 'Ik wil niet weten wat mensen denken als ze ons hier zien liggen. In de regen en op het strand ,' zei ik en lachte zachtjes terwijl ik mijn hand opstak. Met een lichte aarzeling streek ik lichtjes met de toppen van mijn vingers over zijn kaak.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Ik voelde zijn hart tegen me aan bonken. Ik voelde een hand in me nek glijden. Heerlijke warmte ging rond me nek. Ik voelde vlak daarna een hand op me onderrug. Ook dat voelde heerlijk. Ik werd dichter tegen hem aangetrokken en voor ik het wist waren de rollen omgedraaid. Zijn handen bleven liggen en ik had daar geen enkel probleem mee. Me rug voelde al gauw een stuk beter. Ik keek hem eventjes aan en glimlachte. 'Wat het insmeren van een tattoo wel niet allemaal toe kan leiden,' zei ik zachtjes met een lach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Een warm gevoel gaat door me heen als Ivar langzaam met zijn tong langs die van mij gaat. Ik bijt hem nog even zachtjes in zijn onderlip waarna ik mijn lippen van die van de zijne haal en leg maar hoofd op zijn borstkas.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    'Ik wil niet weten wat mensen denken als ze ons hier zien liggen. In de regen en op het strand,' zei ze. We keken elkaar aan en ze raakte zachtjes mijn kaak aan. Vluchtig gaf ik haar vingers een kusje. Moest ik dat nou wel doen? 'Ze kunnen denken dat we gek zijn en ziek willen worden?' zei ik vluchtig en bloosde daarbij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Vluchtig gaf hij mijn vingers een kus, iets wat ik niet verwacht had maar helemaal niet erg vond. 'Ze kunnen denken dat we gek zijn en ziek willen worden?' reageerde hij snel en blozend. Ik glimlachte even terwijl ik mijn vingers nu licht over de rode kleur van zijn wangen ging. 'Je bent leuk als je bloost,' reageerde ik zachtjes. En leuk als je lacht, vrolijk kijkt... Leuk zoals jij, jij bent. Hij wilde niet weten dat dat nu allemaal door m'n hoofd heen ging.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ze liet haar vingers zachtjes over mijn wangen gaan. 'Je bent leuk als je bloost,' zei ze zachtjes. Onbewust begon ik harder te blozen. 'Uh uh. D-dank je,' stotterde ik. Ik werd verlegen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Wanneer ze de kus afbreekt zuig ik het ringetje door mijn lip in mijn mond. Ze glimlacht en het lijkt alsof er in mijn buik een straalkachel aan het branden is, zo warm voel ik me.
    "Waar het insmeren van een tattoo wel niet allemaal toe kan leiden," lacht ze zachtjes. Ik gun haar mijn breedste glimlach en wrijf met mijn duim over haar onderrug terwijl ik haar in de ogen kijk.
    "Ik zou je mijn excuses aanbieden maar dan zou ik liegen," lach ik. "Wilde je nog steeds dat ommetje maken of heb ik je op andere ideeën gebracht?" vraag ik zacht, met een duister lachje op mijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    Ik zag dat mijn woorden hem nog harder deden blozen dus ik trok mijn hand weer terug. 'Uh uh. D-dankje,' stotterde hij waarop ik even glimlachte. De dikke regen druppels waren over gegaan in zacht gemiezer en het leek ons geen van beide te storen. Om hem niet nog verlegener te maken wendde ik mijn blik af. 'Geen dank,' mompelde ik zacht prutste wat mijn vingers aan een natte sliert van mijn haren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Mijn armen begaven het bijna. Zo lekker voelde het toen hij met zijn duim wreef op me onderrug. 'Ik zou je mijn excuses aanbieden maar dan zou ik liegen,' lachte hij. Ik snapte niet veel van die zin. Ik vroeg er verder maar ook niet naar. 'Wilde je nog steeds dat ommetje maken of heb ik je op andere ideeën gebracht?' vroeg hij en er verscheen een lachje. Ik lachte zachtjes. 'Ik heb helemaal geen ideeën. Klein ommetje dan? Anders heb ik me voor niets aangekleed,' zei ik zachtjes tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you