• Titel zegt het. Gewoon het stomste/grappigste/leukste ding noemen dat je ooit hebt gedaan vanwege je HP fandom.

    Het stomste wat ik ooit heb gedaan, is gewacht op de brief van Hogwarts toen ik elf werd. Ik had me er al helemaal op verheugd, maar toen kwam ie niet, en moest ik stiekem huilen...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Eh, ik ben op harry potter kamp geweest, heb alle boeken in een a twee weken gelezen, ben nu aan het fangirlen omdat jk rowling een nieuw boek uitbrengt, ik heb geprobeerd door verschillende telefooncellen het ministry of magic in te komen, ik heb een hogwarts uniform samengesteld uit mijn kleren, en nog veel meer.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat zal wel mijn ding van vorige week zijn :')
    Ik had me verkleed in jonge Bellatrix -Met Hermione-wand, echt klasse :')-
    en iemand in mijn klas vroeg of ik wilde toveren, antwoordde ik heel luid:
    "Nee T., je weet het. Geen magie buiten Hogwarts."
    En niemand lachte, behalve 1 meisje :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zit bij elke film die ik kijk, te kijken of er iemand van Harry Potter in meespeelt. Mijn broertje werd gek van me toen ik zag dat McGonagall (Maggie Smith) in Nanny McPhee speelde, en dat ik Love actually wilde dowloaden omdat ik van Snape's stem houd.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sluipvoet schreef:
    Eh, ik ben op harry potter kamp geweest, heb alle boeken in een a twee weken gelezen, ben nu aan het fangirlen omdat jk rowling een nieuw boek uitbrengt, ik heb geprobeerd door verschillende telefooncellen het ministry of magic in te komen, ik heb een hogwarts uniform samengesteld uit mijn kleren, en nog veel meer.


    Oke, Harry Potter kamp lijkt me echt ge - wel -dig!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Oke, Harry Potter kamp lijkt me echt ge - wel -dig!

    het was ook echt geweldig! Als vorig jaar niet het laatste jaar was geweest, was ik dit jaar misschien wel nog een keer geweest.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik heb ooit eens een superslecht verhaal geschreven over harry potter in een schrift. (Ik had toen echt een crush op Fred en George xD)(A) Maargoed, ik nam dat schriftje mee om erin te lezen of eraan te werken. Alleen heeft een van mijn klasgenoten dat schriftje afgepakt en alles keihard opgelezen in de klas en mijn verhaal (Dat daarvoor zat) Eruit gescheurt en tja.
    Ik heb ook A Very Potter Musical gekeken (A) DARREN CRISS! (A) Sorry
    Maar ik heb ook wel een tijde een Fred en George LoveStory bedacht met een vriendin van me.

    Me de hele avond, nacht en ochtend in mijn kamer opgesloten voor een marathon, waarbij ik op de helft van film 5 in slaap viel.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol dat was best droog, ik had van die kinderplak tattoo dingen en ik had met een vriendin zo'n bliksemding op ons hoofd gezet haha.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik ben naar een themeparty geweest samen met Fred, die eigenlijk alleen maar een kostuum nodig had. Hij zei zo, heel droog: "ik ben vandaag George, vond ik leuk voor de verandering." omdat hij er al JARENLANG over gepest wordt dat hij toevallig Fred heet en rood haar heeft, haha. Ik was zelf Luna Lovegood, had mijn haren warrig en radijsjesoorbellen! Ik vond het echt heel leuk, maar dat heb ik nooit toegegeven.
    En ik heb de Wizard Rock in de kast staan, evenals een Gryffindor trui :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik en MarchHare hebben HP-marathon gehouden,
    En elke dag komen er in onze gesprekken wel Tom, Rupert, Draco en Ron voor ;).


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik heb een shirt met 'You know who' erop!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Eh - ik speelde vroeger altijd Harry Pottertje op het schoolplein, telt dat ook? Heb het ook een keer in het bos gespeeld, maar toen viel ik uit een boom omdat ik een aardmannetje wou pakken (vraag me niet waarom), en dat heb ik toen nooit meer gedaan.

    Inderdaad, op een brief gewacht. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Toen ik klein was, echt, zes of zo, heb ik zelf een van mijn vriendenboekpagina's ingevuld voor "Ron Wemel." Ik speelde altijd dat hij mijn beste vriend was, namelijk... tjsa. koosvriendloos


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Toen ik klein was, echt, zes of zo, heb ik zelf een van mijn vriendenboekpagina's ingevuld voor "Ron Wemel." Ik speelde altijd dat hij mijn beste vriend was, namelijk... tjsa. koosvriendloos



    DAT. IS. ECHT. ZO. SCHATTIG!

    Ik speelde als klein kind ook wel "Harry Pottertje", LOL, maar toen wat ik nog echt heel klein. Ik heb dat ook wel gedaan hoor, maar dan voor de tweeling. Lol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!