• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Irial

    Mijn geluk kan niet op wanneer Teske me niet prompt wegduwt en het gewoon toe laat. Meer nog, ze ontspant zich helemaal en slaat haar armen om me heen. Ik kus haar nu iets steviger. Het gevoel van haar lippen die met de mijne mee bewegen is zo overweldigend dat ik bijna vergeet te ademen. Nog nooit heb ik iets zoeter geproefd dan haar. Ze smaakt naar een warme kop chocolademelk na een wandeling door de regen. Ik word helemaal warm van binnen uit en de smaak die ik nu op mijn lippen heb wil ik nooit meer kwijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    ‘Ik ben op mezelf gaan wonen voor de rust,’ antwoordde hij. ‘Te druk in je ouderlijke huis?’ vroeg ik en strekte even een keer mijn benen voordat ik ze weer optrok. Dit was en bleef nog steeds heerlijk, er hing een rustige kalme sfeer terwijl we op het strand zaten en ik moest er niet aan denken als hij dadelijk besloot om te gaan. Het zou me compleet verscheuren, het idee alleen deed dat al.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Hij begon me steviger te kussen. Vele dingen raasden door me buik. Het was geen onprettig gevoel. Mijn rug vond het alleen minder prettig. De pijn van de klap was niet verdwenen en een harde vloer plus een gevoelige rug helpen daar niet bij. Het maakte mij niets uit. Ik had het er voor over. Ik lag hier met iemand die me dingen liet voelen waar ik geen weet van had. Ik drukte hem zachtjes tegen me aan. Ik zou hem niet laten gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yvo Leroux

    ‘Te druk in je ouderlijke huis?’ vroeg ze en ik knikte. 'Vaak ruzie met me ouders,' zei ik en volgde haar voorbeeld. Ik sloot mijn ogen voor even en keek daarna naar de lucht. Duizenden sterretjes vulden de lucht. Zo mooi en vredig. 'Zulke avonden zijn geweldig,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Vaak ruzie met me ouders,’ reageerde hij. ‘Dat is minder..’ fluisterde ik zacht en besloot verder niet door te vragen. Als dat iets is wat hij wilde delen dan kwam dat van zelf wel. Net als hem richtte ik mijn blik even op de donker lucht die gevuld was met sterretjes. ‘Zulke avonden zijn geweldig,’ zei hij zachtjes en ik knikte instemmend. ‘En de mooiste avonden,’ voegde ik eraan toe en wierp hij een kleine glimlach toe. ‘Je bent de eerste waarmee ik hier zit en rustig kan genieten van z’n avond.’ En vanaf nu nog de enige waarmee ik het wil. Zelfs de avonden die ik hier alleen en al rennend over het strand heen ging vielen er bij in het niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik wist niet precies hoe ik er op moest reageren. Het klonk lief en ik voelde me vereerd. Niet de eerste keer dat ik me zo voel. 'Hoe laat is het trouwens?' vroeg ik voorzichtigjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Hoe laat is het trouwens?’ vroeg hij voorzichtig. ‘Ehm, geen idee,’ reageerde ik en haalde mijn telefoon uit mijn broekzak om te kijken hoelaat het was. ‘Het is tien uur,’ zei ik daarna en liet mijn telefoon op mijn schoot liggen. ‘Wil je naar huis?’ vroeg ik en probeerde de aarzeling niet te laten doorklinken. Zijn keuze zou het mijne zijn, of ik dat nu wilde of niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Het is hier mooi, maar heb morgen weer school,' zei ik en ik zuchtte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik glimlachte even en staarde kort voor me uit voordat ik mijn blik weer op hem richtte. Mijn hoofd leunde een beetje tegen zijn arm aan en zodra ik me daarvan bewust raakte ging ik iets anders zitten. ‘Misschien dat we dan langzaamaan maar moeten gaan?’ vroeg ik en moest me inhouden zodat ik er vervolgens niet tegenin zou gaan want dat zou dan betekenen dat ik alleen zou zijn. Mijn vingers waren inmiddels weer gestopt en veegde een pluk haren uit mijn gezicht die de wind ervoor blies.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Haar hoofd leunde eventjes tegen me aan. Ik vond het niet erg, maar zij blijkbaar wel. ‘Misschien dat we dan langzaamaan maar moeten gaan?’ vroeg ze. Ik haalde me schouders op. 'Ik kan ook nog een dagje vrij nemen. Deed ik vandaag ook,' zei ik tegen haar. Haar vingers waren weer gestopt. Ik keek haar aan en ze veegde een pluk haar uit haar gezicht weg. Er zat nog wat. Zachtjes hield ik de rest van haar haren uit haar gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Ik kan ook nog een dagje vrij nemen. Deed ik vandaag ook.’ Hij hield zachtjes de rest van mijn haren uit mijn gezicht, iets wat me wederom een warm en aangenaam gevoel gaf. Even beet ik op mijn lip en raakte vervolgens met een lichte aarzeling zijn hand weer aan waarmee hij mijn haren uit mijn gezicht hield. ‘Een vrije dag kan nooit geen kwaad, eentje extra al helemaal niet,’ glimlachte ik. ‘Als je het wil neem ik ook een vrije dag, me missen zullen ze niet..’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    'Nee is niet erg hoor,' zeg ik met een glimlach waarna ik mijn kleren uit trek en in mijn boxer naast haar kom liggen. Ik twijfel even maar ga verliggen en staar naar boven voor me uit. 'Je mag ook naar mij kijken als je niet kan slapen,' mompel ik met een grijns. Het ging als automatisch, maar ik kon gewoon niet anders dan mijn arm nu over haar micdel heen te slaan.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    Ze beet op haar lip en raakte mijn hand aan. ‘Een vrije dag kan nooit geen kwaad, eentje extra al helemaal niet,’ zei ze met een glimlach. Ik glimlachte terug. ‘Als je het wil neem ik ook een vrije dag, me missen zullen ze niet..’ zei ze en ik moest zachtjes lachen. 'Ik ga je niet aansporen tot spijbelen,' zei ik lachend. 'Dus jij bent diegene die beslist, niet ik,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ik lach zachtjes om zijn opmerking en schrik eventjes als hij ineens zijn arm over mijn middel slaat. Doordat mijn hemdje niet zo dik is voel ik de warmte van zijn huid nog beter. Mijn hart begint een beetje sneller te kloppen en ik draai me op mijn zij zodat ik hem aan kan kijken. 'dat kan natuurlijk ook nog,' zeg ik op een zachte toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    'Ik ga je niet aansporen tot spijbelen,'lachte hij. 'Dus jij bent diegene die beslist, niet ik.'
    Daar had hij helemaal gelijk in. 'Dan kies ik er zelf voor om morgen een dagje te spijbelen,' glimlachte ik en liet mijn hoofd weer een beetje tegen hem aanleunen. 'En wat ga je dan doen op een zelfegenomen vrije dag?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'