• Okee, kijk dit is een heel lang verhaal, maar in het kort,
    Ik ben op vakantie een jongen tegen gekomen, M. en we hebben wat gepraat enzo, wat gechillt -leuk woord btw ;x- met zijn vrienden en de mijne, maar het was maar een avond. Toen ik weg ging, wou ik hem wel zoenen, maar mijn ouders waren erbij O_O. Toen ben ik dus weggegaan, en like twee weekjes terug begon hij op msn ineens te praten, en hadden we het erover, dat hij mij dus ook wel wou zoenen, als mijn ouders er niet waren geweest. En echt waar, sinds toen zit hij de hele tijd in mijn kop, ik heb amper oog voor nieuwe jongens op mijn school >< Maar de eerst volgende keer dat ik op Texel kom is wss de meivakantie O__O

    Verklaar me maar voor gek 8) (krul)


    You can agree with me or you can be wrong

    Zo gek vind ik het eigenlijk niet :Y) Ik weet niet waar je helemaal woont, maar ga anders zelf naar hem toe?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik haat het woord 'chillen'!
    Sorry, moest ff. x)
    Maar je moet gewoon op bezoek gaan bij hem. (:


    wth.

    Ik woon in Drachten, das in Friesland, en hij dus op Texel xd. En dat laten mijn ouders -denkik- nooit toe, want ik ben volgens hen Nog.Maar. vijftien (nerd)


    You can agree with me or you can be wrong

    Echte liefde gaat boven alles, en dat moeten je ouders maar accepteren ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Krultang schreef:
    Ik woon in Drachten, das in Friesland, en hij dus op Texel xd. En dat laten mijn ouders -denkik- nooit toe, want ik ben volgens hen Nog.Maar. vijftien (nerd)

    Drachten? Dat is nogal dichtbij mij x'D
    Maar daar gaat het niet om, ik zou gewoon met hem contact houden en vragen of je in de herfstvakantie ook naar texel mag (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Drachten? Dat is nogal dichtbij mij x'D
    Maar daar gaat het niet om, ik zou gewoon met hem contact houden en vragen of je in de herfstvakantie ook naar texel mag (krul)


    Stiekem zit ik in de herfstvakanie op Rhodos (nerd)
    En waar woon jij dan? ö

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 22:58 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Kerstvakantie dan? haha, beetje koud voor romantische strandwandelingen! En ik verklaar je niet voor gek, ik vind het heel erg leuk voor je! wel pretty hard dat je nog zolang moet wachten..


    It's time to be happy again.

    Probeer de andere jongens niet te negeeren, maar het is niet erg!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jaman, je bent wanhopig (nerd) Grapje (flower)


    SLOAN.

    Seksie Marrit woont gewoon focking 1uur rijden bij mij vandaan. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus