• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Haha, idd! >< ]

    Eliza

    'Niet echt. Misschien dat het later komt, maar nu niet,'zei hij en keek weer omhoog naar de sterren. 'Was het zo erg bij je thuis?' vroeg ik zachtjes en beet wederom op mijn tong omdat die vraag er zo uitrolde. 'Sorry, ik moet niet zo veel vragen,' voegde ik er snel aan toe en verborg mijn gezicht half tegen zijn shirt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Was het zo erg bij je thuis?' vroeg ze zachtjes. Ik keek haar weer aan. 'Sorry, ik moet niet zo veel vragen,' zei ze er nog snel achter aan. Ze verborg haar gezicht half tegen mijn shirt. Ik lachte zachtjes en ging met mijn hand door haar haren. Ik besloot om er geen antwoord op te geven en drukte zachtjes een kus op haar hoofd. Ik keek weer omhoog en sloot mijn ogen eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik hoorde hem zachtjes lachen terwijl hij met zijn handen door mijn haren ging. Er kwam geen antwoord maar hij drukte wel een kus op mijn hoofd. Een slaakte een kleine zucht omdat hij het gelukkig niet erg leek te vinden. Ik duwde me iets overeind en drukte een kusje op zijn kaak. 'Je bent lief,'fluisterde ik, doelend op het feit dat hij het me niet kwalijk na omdat ik er naar vroeg en omdat ik hem natuurlijk lief vond. Wel meer dan dat zelfs maar dat lag voor mij waarschijnlijk voor nu nog net iets anders dan hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Misschien is het toch niet zo slecht om alvast naar de volgende ochtend te gaan..Dan kunnen lovingstyles en spyclon ook weer verder..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Is goed verzin later wel wat voor Teske en Irial.. ik weet nog niet wat XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ah, die zitten ook al in de avond dus makkelijk in slaap te laten vallen evt ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Uhu ;d maar eerst wil ik ff wachten op antwoord ;d Dan gewoon laten slapen ofzo..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Is goed ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik schrijf nog wel een stukje voor Yvo ;D ik dacht dat ik dat gisteren al had gedaan XD]

    Yvo Leroux

    Ze kwam iets omhoog en drukte een kusje op me kaak. 'Je bent lief,' fluisterde ze. Ik glimlachte en deed mijn armen om haar heen. 'Jij hebt iets met mijn kaak, of niet?' lachte ik zachtjes. Ik drukte haar zachtjes tegen me aan. 'Jij bent ook lief,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Jij hebt iets met mijn kaak, of niet?' lachte hij zachtjes nadat hij zijn armen om me heen had gelegd en ik even zachtjes grinnikte. 'Voor mij is dat een signaal van genegenheid,'glimlachte ik en nestelde me iets dichter tegen hem aan toen hij zei me ook lief te vinden. 'Vind je het vervelend?' vroeg ik hem daarna, doelend op de kus op zijn kaak en liet mijn vingers lichtjes over de stof van zijn shirt gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Vind je het vervelend?' vroeg ze. Ze had zich dichter tegen me aangenesteld. Ik voelde haar warmte overal. Ik voelde hoe zachtjes haar vingers over mijn shirt heen gingen. Ik lachte zachtjes en schudde me hoofd. 'Ik vind het wel schattig,' fluisterde ik en gaf haar een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik vind het wel schattig,' fluisterde hij waarna hij me een kusje gaf. 'Dan is het goed,' reageerde ik. 'Gaat dit te snel denk je?' vroeg ik hem daarna zachtjes. Voor mij ging het niet te snel en voelde het enorm fijn en goed maar dat gevoel moest hij ook hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Dan is het goed. Gaat dit te snel denk je?' zei ze. Het laatste zei ze zachtjes. Ik keek haar aan en haalde me schouders een beetje op. 'Volgens mij wel, maar dat maakt niet uit,' zei ik met een glimlach. 'Het voelt gewoon nu al zo fijn. Is dat erg?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Volgens mij wel, maar dat maakt niet uit,'glimlachte hij. 'Het voelt nu al zo fijn. Is dat erg?' Ik schudde glimlachend mijn hoofd van niet. 'Ik vind het helemaal niet erg, voor mij voelt het net zo,' reageerde ik en drukte mijn lippen zachtjes op de zijne.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Laatste berichtje en dan ben ik weg]

    Yvo Leroux

    Ze schudde glimlachend van niet. Ik glimlachte. 'Ik vind het helemaal niet erg, voor mij voelt het net zo,' zei ze en ze drukte zachtjes haar lippen op de mijne. Ik voelde me helemaal warm van binnen. Ik drukte haar weer zachtjes tegen me aan en kuste haar zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you