• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Tyler

    'Praat jij maar, mij geloven ze niet' zeg ik tegen Valerie, als Danny naar buiten komt.


    El Diablo.

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Blanda," hoor ik een stem achter me lachen. Geschrokken draai ik me om. Twee reebruine ogen kijken me stralend aan. "Meisje," zegt de vrouw. Ze is prachtig. Slank figuur, lange bruine haren, een zeer vriendelijk gezicht. Bambi. Mama. Ik loop op mijn moeder af. Ze lacht haar tanden bloot en ontvangt me met open armen. Ik sla mijn armen om haar heen en laat mijn hoofd op haar schouder rusten. Zachtjes wrijft mijn moeder over mijn rug. "Febe," hoor ik weer achter me. Langzaam laat ik mijn moeder los en kijk achterom. Ook hier kijkeb twee reebruinen ogen me weer aan. Deze staan alleen droevig. "Febe, het spijt me," zegt de tweede vrouw. Bella. Met een lach kijk ik haar aan. "Bells," zeg ik zachtjes. Bella slaat haar ogen neer. "Het geeft niet," stel ik haar gerust. "Blanch," hoor ik nu weer. Ik draai me weer om verwachtend op mijn vader. Die man staat er ook. Celio. "Blanch, ik heb je verpest," zegt hij direct, zoals hij altijd was. Ik knik zachtjes. "Dat heb je gedaan," zeg ik met een hand gezicht. Mijn vader kijkt boos. Kwaad loopt hij op me af. "Wat zei je?" vraagt hij woeddend. Zijn hand grijpt in mijn gezicht. In paniek begin ik te gillen.
    Ik schiet omhoog, gillend. Angstig kijk ik Aaron aan.
    "Waar is hij?" vraag ik zachtjes. "Waar?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valerie

    "Is goed maar ik weet niet of ze mij wel geloven" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tyler

    'Vast wel' zeg ik.


    El Diablo.

    Chrissie

    "Ik maakte een grapje, omdat jij iets anders wilde horen. En dan is het nog niet goed," zegt hij. Ik sla even op zijn buik.
    "Ik heb nooit gezegd dat ik makkelijk was," lach ik. Ik draai mijn hoofd naar de televisie toe en merk dat ik totaal geen idee heb waar de film over gaat. "Dave, rotzak, nu weet ik niet hoe de film gaat," voeg ik er lachend aan toe. Maar ik meen het niet, het is mijn schuld, niet de zijne. Toch ga ik op hem zitten en begin hem opnieuw te kietelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Ik hoop het" zei ik

    (ik moet zo wel gaan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tyler

    Uiteindelijk liep ik de wc in, en trok Jason en Danny mee.


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Waar is hij?"Vraagt Blanda, nadat ze heeft gegilt, "Waar is wie? Wat is er?" Vraag ik bezorgd en kijk haar aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Jason krijgt een smsje en verstuurd snel iets terug. Dan doet hij een stapje naar me toe. 'Krijg je het al warm? Grinnikt hij. 'Eh, ik ga naar Val, zou jij ook moeten doen,' zegt Danny. 'Komt goed, Dan,' antwoordt Jason. Ik wil vragen waarom ze naar Valerie moeten maar zeg niks. 'Neuh, niet echt,' zeg ik nonchalant tegen Jason, 'ik krijg het juist kouder volgens mij,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave.
    "Ik heb nooit gezegd dat ik makkelijk was," Lacht ze en slaat even op mijn buik. "Pas op, dat is slecht voor mijn wasbordje," Grap ik. "Dave, rotzak, nu weet ik niet hoe de film gaat," Voegt ze er aan toe. "Zo, eerst was ik nog aardig en nu ben ik een rotzak?" Ze gaat op me zitten en begint me te kietelen. Ik kietel haar terug.

    Danny Dial.

    Uiteindelijk komt Tylor de wc inlopen en trekt hij Jason en mij mee naar buiten. "Wat is er zo dringend?" Vraag ik en kijk even van Valerie naar Tylor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Luister dan naar Val' zeg ik zuchtend.


    El Diablo.

    Blanda Cloe Febe Maldini

    "Waar is wie? Wat is er?" Vraagt Aaron bezorgd.
    "Mijn vader," zeg ik in paniek. "Is hij hier?"
    Ik kijk de ruimte rond. Het duurt even voordat ik besef dat ik weg uit de droom ben. Opgelucht laat ik mezelf weer in de stoel ploffen.
    "Sorry," fluister ik zachtjes. "Nachtmerrie."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason.
    "Ik krijg het juist kouder volgens mij," Ik begin te lachen. "Ik ben gewoon cool," Dan word ik me gesleurd door Tyler. "Tyler, what the fucking hell?!" Ik schud met los, open de wc deur en schreeuw: "Bye!" Dan loop ik terug naar Tyler. "Wat moet Valerie dat zo belangrijk is?"

    Valerie

    "Dankje Tyler"
    "Mh ik weet niet misschien de reden dat Alyson zo gemeen doet tegen de gleeks"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer