• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    [Mensen, ik moet gaan. Geschiedenis leren en daarna douchen en slapen. See ya! (Heel misschien komt er nog een reactie..) ^^]

    Chrissie

    "En ik dan?" vraagt Dave na even gelachen te hebben.
    Nu is het mijn beurt om te lachen.
    "Goede vraag, wie wil jij neuken?" vraag ik rechtuit, met een grijns op mijn gezicht. Eigenlijk heb ik Dave nog nooit met een meisje echt samen gezien. Misschien is hij gewoon niet het kleffe type dat zijn vriendin constant bij zich wil. En ik weet zeker dat hij niet het type is om elke week met een ander knap mokkel onder zijn arm te lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    Jason begint te lachen, 'Ik vind het best, doe mij dan maar zwembadwater, geen slootwater'. 'Dan zul je me dus in het zwembad moeten gooien en niet in de sloot,' zeg ik bijdehand, 'dat betekend niet dat je me wel in het zwembad mag gooien,' zeg ik er snel achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave.
    "Goede vraag, wie wil jij neuken?" Vraagt ze direct. "Neuken helemaal.." Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet, er is niet iemand waar ik veel mee flirt, ofzo," Ik kijk haar aan. "Jij bent natuurlijk wel aardig, maar ik zie jou al een vriendin." Geef ik toe. Of meer..

    Valerie

    "Maar hoezo doet ze dan zo tegen gleeks?" vroeg ik verbaasd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason.
    "Dan zul je me dus in het zwembad moeten gooien en niet in de sloot," Zegt ze bijdehand. "Niet zo bijdehand, hé. De sloot is dichtbij," Ik werp even een blik op Danny. "Dat betekend niet dat je me wel in het zwembad mag gooien," Ik kijk Hayley aan. "Mag met bikini aan wel?"

    Tyler

    'Oké luister, toen we hier nog niet woonden, woonden er een groepje gleeks in onze buurt. Ze waren echt niet verlegen ofzo. Ze sloegen iedereen in elkaar die niet in hun groepje zat, en toen was Aly aan de beurt voor de zoveelste keer. En toen kwam ze bloedend en vol blauwe plekken thuis, en toen verhuisden we hierheen' zeg ik, en haal diep adem. 'En nu denkt ze dat iedere gleek zo is, dus ze doet zo om zichzelf te beschermen, maar ze weet dat bijna niemand dat gelooft, dus ze heeft het nooit gezegd. 'zeg ik en kijk naar mijn slushee. 'Maar misschien kan jij het zeggen?' vraag ik.


    El Diablo.

    Chrissie

    Helemaal trouw aan zichzelf vat Dave het serieus op.
    "Neuken helemaal... Ik weet het niet, er is niet iemand waar ik veel mee flirt, ofzo. Jij bent natuurlijk wel aardig, maar ik zie jou als een vriendin."
    Ik geef hem lachend een stomp tegen zijn arm.
    "Goh, dank je," zeg ik met een sarcastisch lachje. "Je kan even goed zeggen: Nee, ik wil je ook niet, maar je bent wel aardig hoor."
    Ik schud lachend mijn hoofd en krab even in mijn haar. Ik weet heus wel dat er niks speelt tussen mij en Dave, maar 'aardig' genoemd worden is nu niet meteen wat een meisje graag wil horen.
    "Geweldige vriend ben je," voeg ik er nog lachend aan toe.
    Als wraak zet ik mijn handen in zijn zij en begin hem te kietelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Mag met bikini aan wel?' vraagt Jason. Ik kijk hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan en grinnik zachtjes. 'Wat een pech,' zeg ik sarcastisch, 'ik heb geen bikini bij me dus het kan niet door gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    Verbaasd keek ik naar Tyler "Wow" was een van de weinige dingen die ik kon uitbrengen
    "Wat moet ik zeggen?" vroeg ik even niet begrijpend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tyler

    'Zeg het tegen de footballers en de anderen cheerleaders, misschien geloven ze jouw wel' zeg ik, en kijk haar smekend aan. Ik geef veel om mijn zusje


    El Diablo.

    Valerie

    "Tuurlijk dat zal ik doen" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave.
    "Goh, dank je. Je kan even goed zeggen: Nee, ik wil je ook niet, maar je bent wel aardig hoor," Ik schenk haar een 'sorry' blik. "Geweldige vriend ben je," Voegt ze er lachend aan toe en begint me te kietelen. "Wat moet ik dan zeggen?" Grinnik ik. "Dat je ontzettend lekker en geil bent? En dat jij de gene bent met wie ik wil neuken?" Lach ik en laat me achterover op het bed vallen.

    Tyler

    'Thanks' zeg ik, en geef haar een knuffel. 'Zeg het anders nu, dan doen ze vanavond misschien minder erg?'


    El Diablo.

    Jason.
    "Wat een pech. Ik heb geen bikini bij me dus het kan niet door gaan," Ik knik overtuigd. "Je hebt er zelfs nu een aan. Bh en onderbroek?" Ik lach zachtjes bij het idee.

    [Ik moet gaan, mijn ouders zijn niet thuis en moet nog geschiedenis leren, maar ik heb geen zin. Het is hier gezellig. (:]