• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Hayley
    'Nee niet met een mes maar heb wel andere ideeën dus wees maar niet bang dat ik inspiratieloos ben,' zegt Tristan. 'Ik hou ervan als je zo doet' zegt Alyson waarna ze hem een kusje geeft. 'Ach ze moeten gewoon niet zo reageren tegen je,' zegt Tristan vervolgens tegen Alyson. Ik rol even met mijn ogen waarna ik zucht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    "Graag gedaan" zei ik

    Valerie

    Verveeld keek ik naar de ruzie van Tristan,Alyson en Haley hier had ik geen zin in
    "Tyler ga je mee een slushee halen?" vroeg ik voordat straks hier alles uit de hand loopt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    ´Gaat ze rollen met haar ogen´ mompel ik geïrriteerd. 'Je ogen helpen deze zooi niet hoor' zeg ik.


    El Diablo.

    Dave.
    Ze trekt haar knieën op en begint te huilen, ik sla mijn armen om haar heen. "Rustig maar, het komt goed. Ik ben er altijd voor je," Zeg ik troostend. "Ik weet niet wat ik moet doen, Dave," Ik zwijg even. "Jij voelt iets voor Danny, hé?" Vraag ik lief.

    Jason.
    Danny loopt weg en ik volg hem, hij gaat de wc binnen. Ik klop op de deur. "Mag ik?"

    Tyler

    'Yay, slushee!' roep ik, en sta meteen op. Met de bal onder mijn arm ren ik Valerie achterna.

    (Weetje, ik vind Tyler net de mannelijke versie van Ariana Grande x'D Nou ja, als ze de rol van Cat speelt..)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:22 ]


    El Diablo.

    ( mee eens)

    Valerie

    Lachend rende ik door de hal op naar de kantine
    'Oke ik trakteer' zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Rustig maar, het komt goed. Ik ben er altijd voor je. Jij voelt iets voor Danny, hé?" zegt hij lief.
    Goh, heb je het door?
    Ik knik zonder iets te zeggen. Ik veeg mijn wangen langs mijn broek om de tranen weg te vegen. Ik sla mijn armen om Dave's middel en kruip weer tegen hem aan.
    "Maar hij wil me niet, denk ik," zeg ik snikkend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    ´Gaat ze rollen met haar ogen´ mompelt Alyson geïrriteerd. 'Je ogen helpen deze zooi niet hoor' 'Oh, echt dat wist ik niet,' zeg ik sarcastisch. Dan gaan Valerie en Tyler er vandoor en even later loopt Jason achter Danny de jongenswc in. Ik twijfel even en loop dan achter Jason aan de wc in. Als er op dat moment jongens staan hebben ze pech.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Yay' roep ik, en ren voor haar uit. Ik schenk alvast een aardbei-appel slushee voor mezelf in.


    El Diablo.

    Valerie

    lachend rende ik achter hem aan en schonk een kersen-aardbeien slushee in


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    Blanda gaapt even diep en rekt zich langzaam uit, waarna ze haar hoofd op mijn schouder neerlegt. "Ben je moe?" Probeer ik normaal te vragen, maar ik kan een lieve ondertoon niet onderdrukken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Danny Dial.

    "Mag ik?" Vraagt Jason. "Ja, hoor" Antwoord ik en kijk via de spiegel naar Jason die binnenkomt. Even later gaat de deur weer open en kijk ik naar het meisje dat er doorheen komt. Hayley.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    Ik keek Alyson aan "Tja zo kan je het ook oplossen gewoon weglopen " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave.
    Haar warme armen sluiten om mijn lichaam en ik trek haar op schoot. "Maar hij wil me niet, denk ik.." Zachtjes wrijf ik met mijn hand over haar gezicht, de tranen veeg ik weg. "Waarom denk je dat dan?" Vraag ik voorzichtig.

    [@ForeverZaynx Reageer op Jason?]

    Blanda Cleo Febe Maldini
    "Ben je moe?" vraag Aaron met een lieve ondertoon.
    Zachtjes knik ik. "Slapen op beton is niet zo comfortabel," zeg ik zachtjes terwijl ik met zijn haar speel. "Slapen is sowieso niet heel erg goed gelukt," vervolg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."