• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Jason.
    "Ja, hoor," Hoor ik en loop naar binnen. Nonchalant leun ik tegen de muur. Even later komt Hayley binnen. "Hee," Groet ik.

    Alyson

    'Ik zei het toch, het is een vent' mompel ik.

    Tyler

    Ik geef mijn slushee aan Valerie, 'Jij trakteerde' zei ik. En keek haar met mijn felgroene ogen smekend aan.


    El Diablo.

    Hayley
    'Hee,' zegt Jason. 'Ja, ik weet dat dit de jongens wc is,' zeg ik tegen Jason en Danny, 'maar alles is beter dan achterblijven bij Tristan en Alyson,' vervolg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    Dave trekt me op zijn schoot en veegt mijn tranen weg. Ik leg mijn hoofd opnieuw op zijn schouder.
    "Waarom denk je dat dan?" vraagt hij behoedzaam.
    "Hij flirtte gisteren met Val terwijl ik er bij stond, hij wil niet flirten met me en toen ik hem probeerde duidelijk te maken dat ik wel iets voor hem voel zei hij niks, helemaal niks, Dave. Volgens Aaron en Jason valt hij voor Hayley."
    Ik trek opnieuw mijn neus op bij het uitspreken van die naam. Het is niet dat ik haar niet mag omdat ze bij Glee zit. Ik mag haar niet omdat ze me in de weg staat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    Ik pakte zijn slushee aan "Dat had ik toch belooft" zei ik
    Ik betaalde alles en liep naar hem toe
    "Oke wat gaan we doen?" vroeg ik

    Tristan

    ik moest lachen om haar opmerking "Jij zegt het"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason.
    "Ja, ik weet dat dit de jongens wc is," Zachtjes grinnik ik. "Maar alles is beter dan achterblijven bij Tristan en Alyson," Ik knik instemmend. "Helemaal mee eens.."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Slapen op beton is niet zo comfortabel" Zegt ze zachtjes, terwijl Ze met mijn haar speelt. "Slapen is sowieso niet heel erg goed gelukt" Vervolgt ze zachtjes. "Vanavond slaap je weer op een matras" Zeg ik en schud even met mijn haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Geen idee' zei ik, en keek naar mijn slushee. Ik keek naar de felgroene kant, appel dus. 'Kijk net zo groen als mijn oogjes' zei ik lachend terwijl ik de slushee naast mijn ogen hield.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Ja, ik weet dat dit de jongens wc is, maar alles is beter dan achterblijven bij Triatan en Alyson" Zegt ze. "Helemaal mee eens.." Zegt Jason, nadat hij even grinnikte. En daarom moeten ze juist mij volgen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    "Hij flirtte gisteren met Val terwijl ik er bij stond, hij wil niet flirten met me en toen ik hem probeerde duidelijk te maken dat ik wel iets voor hem voel zei hij niks, helemaal niks, Dave. Volgens Aaron en Jason valt hij voor Hayley," Vertelt ze. "Tsja.." Begin ik. "Dan wordt het lastig, als hij Hayley leuk vindt en Valerie achter zich aan heeft.." Mompel ik. "Gevoelens kan je niet veranderen.." Ze legt haar hoofd op mijn schouders en zachtjes streel ik haar haar.

    Blanda Cleo Febe Maldini.
    "Vanavond slaap je weer op een matras," zegt hij terwijl hij met zijn haar schud.
    Geschrokken trek ik mijn handen terug. Een matras, heerlijk. Ik sluit mijn ogen langzaam terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder laat rusten. Zachtjes zak ik weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valerie

    'Kijk net zo groen als mijn oogjes' zei hij lachend terwijl hij de slushee naast zijn ogen hield

    Ik schoot in de lach door zijn reactie
    "Je hebt gelijk" hikte ik en schoot erna weer in de lach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    'Helemaal mee eens,' zegt Jason. Ik kijk hem verbaasd aan, 'ik dacht dat alle footballers en cheerleader dikke vrienden waren,' zeg ik tegen hem. Dan valt mijn blik even op Danny. Ik glimlach even naar hem waarna ik weer naar Jason kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik begon ook te lachen, en dronk van mijn slushee. Ik ben denk ik de enige footballer die altijd wil dat het goed met anderen gaat in plaats van zichzelf.


    El Diablo.

    Valerie

    "Oke hoe krijg je het voor elkaar om altijd zo vrolijk te zijn en iedereen aan het lachen te maken" vroeg ik
    Ik ben nieuwsgierig ik weet het

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer