• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Ik dacht dat alle footballers en cheerleaders dikke vrienden waren," Zegt Hayley tegen Jason. Via de spiegel kan k zien dat Hayley even naar me kijkt, maar al snel weer naar Jason kijkt. "Lang niet iedereen, dat noem je nou acteren" Zeg ik en draai me om.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Ik weet het niet, ik wil gewoon dat het met anderen goed gaat' zag ik, en drink weer van mijn slushee.


    El Diablo.

    Jason.
    "Ik dacht dat alle footballers en cheerleader dikke vrienden waren," Zegt ze, en ik haal mijn schouders op. "Mwh, ik mag ze wel, maar soms.." Ik kijk even naar Hayley en dan naar Danny. Zal ik ze alleen laten? "Lang niet iedereen, dat noem je nou acteren," Ik knik, omdat ik het met Danny eens ben.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:54 ]

    Chrissie

    "Tsja...Dan wordt het lastig, als hij Hayley leuk vindt en Valerie achter zich aan heeft... Gevoelens kan je niet veranderen..."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Valerie valt voor Aaron, Danny flirtte met haar, niet andersom. Nouja, ze hield hem niet tegen. Weet je dat je trouwens de eerste bent die me zegt hoe het echt zit, en me niet het idiote antwoord geeft dat ik beter ben dan Hayley? Dank je," zeg ik oprecht. Ik denk even na over wat een warboel het is. Ik wil Danny, Danny flirt met Valerie. Valerie wil Aaron. Aaron wil Blanda. Maar Blanda had eerst met Jason. "God, onze school lijkt wel een hoerenkot," lach ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Lang niet iedereen, dat noem je nou acteren,' zegt Danny waarna hij zich omdraait.'Mwh, ik mag ze wel, maar soms..' zegt Jason. Ik knik even, 'okee, dan weet ik het nu,' zeg ik, 'en jullie vallen nog wel mee,' vervolg ik, 'nouja, voor footballers dan,' zeg ik daarna op een plagerige toon.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 20:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    'Ik weet het niet, ik wil gewoon dat het met anderen goed gaat' zei ik
    "Ah oke " zei ik en nam zelf ook een slok vanmijn slushee


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Okee, dan weet ik het nu en jullie valen nog wel mee" Zegt ze, "nouja, voor footballers dan" Zegt ze plagerig. "Jij ook wel voor een gleek" Zeg ik dan grijnzend, maar laat mijn grijns al snel weer zakken, als ik aan Chrissie denk. Danny, je kan dit niet maken. Het is niet eerlijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Wist je dat de footballers eigenlijk Aly haten' zeg ik opeens. 'Maar ik kan er niks aan doen, ik ben alleen maar de kleine grappige emofootballer'.


    El Diablo.

    Jason.
    "Okee, dan weet ik het nu. En jullie vallen nog wel mee. Nouja, voor footballers dan," Zegt ze op een plagerige toon. "Jij ook wel voor een gleek," Grijnst Danny. "Ik kan je nog steeds in sloot gooien als het moet," Plaag ik terug.

    Valerie

    "Ergens had ik een vermoeden maar ja" zei ik
    "Maar wat doe je eraan,,,niets
    Toch als ze mensen mag heeft ze wel het beste met je voor "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    'Jij ook wel voor een gleek,' grijnst Danny maar die grijnst verdwijnt al snel. 'Ik kan je nog steeds in sloot gooien als het moet,' plaagt Jason terug. 'Als je het maar laat!' zeg ik waarschuwend, 'en als je het wel doet dan kan je een knuffel verwachten zodat jij ook nat wordt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave.
    "Valerie valt voor Aaron, Danny flirtte met haar, niet andersom. Nouja, ze hield hem niet tegen. Weet je dat je trouwens de eerste bent die me zegt hoe het echt zit, en me niet het idiote antwoord geeft dat ik beter ben dan Hayley? Dank je," Zegt ze oprecht. "God, onze school lijkt wel een hoerenkot," Ik begin te lachen. "En ik dan?" Vraag ik aan haar.

    Jason.
    "Als je het maar laat!" Zegt ze waarschuwend. "En als je het wel doet dan kan je een knuffel verwachten zodat jij ook nat wordt," Ik begin te lachen. "Ik vind het best, doe mij dan maar zwembadwater, geen slootwater,"

    Tyler

    'Heeft Alyson nooit verteld waarom ze zo doet tegen gleeks?' vraag ik verbaasd


    El Diablo.

    Valerie

    "Nee eigenlijk niet nee" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer