• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik bleef enkele seconde zitten op de bank voordat ik weer recht veerde en naar de keuken liep.
    Mijn hand greep alweer meteen naar de voorraadkast waar er nog meer drank in stond.
    "Iene miene mutte." Zei ik terwijl ik twijfelde over wat ik zou nemen. "Ach wat maakt het uit?"
    Snel graaide ik een fles smirnoff en draaide de dop er af.
    "Aurora, jij ook?" Riep ik door de hele ruimte.
    Ik nam een glas, schonk wat in en dronk vervolgens van de fles.
    Toen ik merkte dat ik het glas nog steeds vasthield, goot ik de inhoud er ook maar mee naar binnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurora Shan - Onsterfelijke
    'Eh, nee bedankt. Mary, drink niets meer! Morgen kan je helemaal niets meer doen als je zo door gaat.' Ik stond op en rende naar haar toe. Snel pakte ik het glas en de fles af, en ging ik voor de deur van de voorraadkast staan.
    'Hoe zit het met Sky?' Het was een vraag waar ze wel even normaal bij werd, tenminste, dat hoopte ik toch wel.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Heel even leek het alsof alle lucht uit mijn longen werd geknepen, of dat ze werden doorboord met zwaarden.
    Ik draaide me om naar het keukenraam zodat ik naar buiten kon kijken.
    "Sky?" Vroeg ik verbitterd met mijn rug naar Aurora toegekeerd. "Wat is er met hem?"
    Ik leunde met mijn hoofd tegen het raam en kon plotseling weer erg helder denken ondanks alle alcohol in mijn lijf.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurora Shan - Onsterfelijke
    'Hoe zit het met Sky en die sterfelijke?' vroeg ik nogmaals, deze keer iets beter begrijpend. Ik liep naar halverwege het aanrecht, dichter naar Mary-Anne toe en leunde ertegen.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik lachte schamper en schudde mijn hoofd.
    Alsof ik niet wist wat ze ermee bedoelde.
    "Ik heb haar aangevallen." Gaf ik ijskoud toe. "Ze is er slecht aan toe...Ik hoop dat ze er aan sterft."
    Mijn kaak verstrakte zich eventjes toen ik er aan dacht hoe Sky tegen mij tekeer was gegaan.
    "Hij haat me en ik kan hem geen ongelijk geven, ik ben een monster."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurora Shan - Onsterfelijke
    'Hij is zelf ook een monster,' zei ik, 'ik ook. Iedereen hier is een monster.'
    Ik ging naast haar staan. 'Als ze sterft, negeert hij ons, forever.'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 22:41 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Je begrijpt er niets van!" Riep ik geïrriteerd. "Je was er niet bij!"
    Met grote passen beende ik de keuken uit en liep weer naar mijn kamer.
    Met een luide klap sloeg ik de deur dicht en draaide hem op slot om me vervolgens tegen de deur naar beneden te laten glijden.
    Ik moest me proberen kalm te houden, anders zouden er ongetwijfeld spullen stuk gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurora Shan - Onsterfelijke
    Ik zuchtte diep en keek uit het raam.
    'Mary!' Zuchtend deed ik het raam open en ging in het raamkozijn zitten.

    [Julie moet reageren xd]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Naar buiten." Siste ik dreigend. "Of ik gooi je door het raam weer naar buiten."
    Ik stond op van de grond en keek haar aan met versmalde ogen.
    Mijn handen balden zich tot vuisten en ik merkte nu pas dat ik redelijk zwaar ademde.
    "Ik ben dronken en ik voel me rotslecht." Zei ik laag. "Dus maak het niet nog erger."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurora Shan - Onsterfelijke
    'Kalmeer.' Ik zorgde ervoor dat ze waasbeelden zag die haar rustig maakten.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Noah Skyler White
    Ik grinnikte en trekte haar kopje onder. Het speelse gedrag was niet echt één van mijn gewoontes.Maar whatever, ik vond het wel fijn. Het deed me aan mijn kleine broertjes denken.

    Evan Sky Redness
    Ik wierp een snelle blik op Domi, en stopte toen. Voorzichtig keek ik nog een laatste keer naar haar wonden. 'Neen, te riskant.' Ik zag de duidelijke aftrekken van mensentanden in haar vel.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijke
    'Verberg de bijtwonden dan met een doek.. Of zo iets..' zei ik. Het bleef nog steeds bloeden en het deed redelijk pijn.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Stop." Smeekte ik haar terwijl ik mijn handen tegen mijn slapen drukte. "Stop met je gaven."
    Ik was al snel gekalmeerd, maar dat wilde ik niet.
    Het enige wat ik wilde was kwaad zijn, razend zodat ik toch een uitlaatklep had voor mijn miserie die zich afspeelde in mijn hoofd.
    Ik was goed op weg om emotioneel in te storten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Kim, laat Mary-Anne wegrennen en mijn dhampier Lissa tegenkomen, XD]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Aurora Shan - Onsterfelijke
    'Je moet kalmeren, Mary,' zuchtte ik. Ik stopte met mijn gave en liep naar haar toe.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.