• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik keek Sky met opgetrokken wenkbrauw aan terwijl ik nu mijn kleren probeerde uit te wringen.
    "Het suckt inderdaad!" Bromde ik geïrriteerd. "Maar ik trek me niet op aan die lui...Ik blijf bij onze soort."
    Het viel me op dat ik redelijk naar boven moest kijken om in zijn ogen te kunnen zien aangezien ik veel kleiner was als hem en ik mijn hakken niet aanhad.
    Met trillende handen van de zenuwen trok ik mijn vestje uit zodat ik die ook kon uitwringen.
    Het was misschien het beste dat ik die momenteel niet meer aan deed omdat het me aan verschrikkelijk lastig gevoel gaf.
    "En trouwens..." Begon ik toen ik hem weer aankeek. "Wat is zij meer als ons?"
    Ik raapte mijn hakken op van de grond en hield ze in mijn hand terwijl ik met mijn andere hand mijn haar achteruit probeerde te gooien.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:03 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evan Sky Redness
    Ik zweeg even om na te denken. -Wat is zij meer als ons?- Dacht ik. De vraag bleef door mijn hoofd spoken. 'Ze is niets meer als ons, maar anders. Iets warms.' Ik vroeg me af hoelang het geleden was dat ik voor haar nog eens een warm gevoel had gehad. Zo'n 10 jaar geleden, schatte ik. Toen ik nog een mens was.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Ze is niets meer als ons, maar anders. Iets warms." Hoorde ik hem zeggen.
    Ik schudde mijn hoofd eventjes en lachte vreugdeloos.
    "Als je het daadwerkelijk warm wilt hebben, ga dan naast een verwarming zitten."
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik even met mijn vingers over mijn slapen wreef.
    Ik wilde heus niet zo bot overkomen op hem, maar het kwam gewoon omdat hij me alles zo moeilijk maakte.
    Hij was absoluut geen slechte kerel, maar mijn sarcasme en botheid waren gewoon te sterk om te weerstaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evan Sky Redness
    Ik zuchtte en stond op. Zo kon ik dus niet met haar praten, met haar sarcastische opmerkingen telkens opnieuw.'Laat ook maar zitten..', zei ik en wandelde weg van haar, zodat ik mijn frustratie niet op haar kon afreageren. Ik zette me zo'n 50 meter verder neer op een brugje boven het meer.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik kon mezelf wel voor het hoofd slaan, dat had ik weer eens perfect geregeld.
    Na enkele minuten stond ik nog steeds op dezelfde plaats te twijfelen of ik naar hem toe zou moeten gaan.
    Enigszins wilde ik wel, maar langs de andere kant ook weer niet omdat ik nog steeds van mening was dat hij die sterfelijke zou moeten transformeren tot één van ons.
    Onbewust begon ik te ijsberen terwijl de tweestrijd in me verder ging en ik maar niet kon besluiten of ik nu naar hem of naar huis zou moeten gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise~mens
    Ik liep in de avond een beetje door het park heen. Ik liep rustig en voelde een paar druppels. Toen begon het opeens te gieten als een gek. Ik rende op mijn naald hakken naar een soort van huisje dichtbij een meer. Allen mijn hak brak en ik viel om. Ik viel lelijk op de grond. Mijn hand schaafde over de grond en mijn hoofd raakte een steen. Ik ging gelijk recht op zitten. Ik deed mijn schoenen uit en stopte ze in mijn tas. Mijn enkel voelde pijn aan. Ik pakte een zakdoekje en dipte het bloed van mijn hoofd af. Toen ik mijn hand af dipte zag ik dat er een lelijke schaaf plek zat. het deed niet zeer, want de pijn in mijn enkel was hevig.Ik probeerde op te staan, maar daar kwam ik niet veder mee. Ik trok mezelf omhoog. Ik stond en was kledder nat. Ik zag niemand en hoorde niemand die in de buurt zat. Ik probeerde op mijn pijnlijke enkel te staan, maar dat deed erg zeer. Ik hinkelde naar het afdakje daar ging ik zitten. 'Hallo, is daar iemand? Ik heb Hulp nodig!' Schreeuwde ik hopend iemand die me kon horen. Ik kon niemand bellen, want mijn mobiel was kapot.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik knikte en lachte, 'Destiny Alexia Fernandes Rodriguez' Grinnikte ik toen terwijl ik mijn hand ook uitstak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Klein vraagje. is er iemand bij een meer in een park?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ja Sky en Mary-Anne]


    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Uit het niets begon het plots te gieten waardoor onder een boom ging staan zodat ik niet natter zou worden dan ik al was.
    Plots kreeg ik de sterke geur van vers, warm bloed te pakken waardoor ik niet meer helder kon nadenken.
    "Hallo, is daar iemand? Ik heb Hulp nodig!" Hoorde ik iemand roepen.
    Mijn keel begon te branden waardoor ik nog meer zin kreeg in de smaak van bloed.
    Als een bezetene liep ik in de richting vanwaar het geluid kwam en al snel kwam ik uit bij een klein huisje.
    Onder het afdak van het huisje zag ik een gewonde vrouw die hulpeloos om zich heen keek.
    Langzaam zonder één woord te zeggen wandelde ik op haar af zonder te beseffen wat ik deed.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:22 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ Uhh...wij zijn in de stad we kunnen wel die kant zometeen oplopen dan zien we je;d]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachael Eloise~mens
    Ik kreeg langzaam hoofd pijn van het stromende bloed op mijn hoofd. Ik dipte het elke keer af. Mijn enkel werd langzaam dik. Ik kon nauwelijks hem aanraken. Iemand liep in mijn richting. Ik maakte een klein gejuich , dat te vroeg was. Ze keek erg levenloos in haar ogen die niet goed te zien waren. het was zoals iemand die aan drugs was. Ow laat het niet iemand zijn die aan drugs is! Dacht ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evan Sky Redness
    Ik hoorde de vreselijk hoge schreeuw om hulp en schrok op. ik keek in de richting vanwaar het geluid vandaan kwam. Ja hoor, Mary-Anne liep er al op af. Ik rook in de lucht. -Shit, een mens..- Ik zette het op een sprintje, zodat ik Mary-Anne kon inhalen. Ik wist goed genoeg wat ze van plan was met de mens. 'Mary, laat haar gaan..' Schreeuwde ik woest. Ik probeerde voor de mens in te springen, ook al drong de bloedgeur ook door in mijn neusgaten. Ik deed mijn best om het te weerstaan.

    Noah Skyler White
    'Alles goed met je?' vroeg ik haar, lachend omdat het best wel dom is, een tweede kennismaking.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Mijn instinct had het van me gewonnen waardoor ik niet besefte wat ik juist deed.
    Met pikzwarte ogen keek ik Sky aan en gebruikte mijn gave op een zeer hoog niveau op hem.
    Ik liet hem een helse pijn voelen waardoor hij makkelijk was weg te duwen en ik zo bij de mens kon komen.
    Onder een sissend geluid duwde ik de vrouw tegen de grond en klauterde bovenop haar zodat ze niet weg kon.
    Onder haar hals zag ik een ader kloppen die me maar al te smakelijk leek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Klopt het slaat ook nergens op,' lachte ik toen. 'Zullen we lopen inplaats van hier doelloos staan.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachael Eloise~mens
    Wat er daarna gebeurde was wel heel snel. Ik lag opeens op de grond. Mijn hoofd deed te pijn om snel informatie op te nemen. 'Oké neem me woorden terug, Ik heb toch liever een drugs verslaafde!' Zei ik overtuigend. Ik brak mijn hak op de verkeerde moment. Shit, nu ben ik de klos.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor