• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Juliieeeeeeee? ;p]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Noah Tyler White
    Ik knikte instemmend. 'Ja, ik vond ook heel fijn met je.' Ik legde de nadruk op het laatste woord, zodat ze misschien zou merken dat ik haar wel tof vond. Ik schreef mijn naam in het vochtige zand , en keek er toen goedkeurend naar. Daarna begon ik met de eerste letters van haar naam.

    Evan Sky Redness
    Opgelucht keek ik haar aan, met lachende ogen. Ik voelde me helemaal op mijn gemak bij haar, en ik vleidde me tegen haar aan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijke
    Ik legde mijn armen om zijn nek en hield mijn lippen op de zijne. Ik wist dat hij mij ook nooit zou verraden, en anders zou ik alsnog van hem houden, dat wist hij ook net zo goed.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek hem aan en toen hij nadruk legde op het laatste woord begon ik eventjes lichtjes te blozen. Ik keek naar zijn hand, hij schreef in sierlijke letters zijn naam en begon toen aan die van mij. 'Vertel is wat over jezelf,' zei ik toen terwijl ik een hartje tekende in het zand.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok, ik ben er weer...Kan iemand me even weer op de hoogte brengen? :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ehm, Aurora is achter Mary-Anne aangegaan, Domenique is behandeld in het ziekenhuis en nu is ze met Sky aan het kussen, Destiny en Noah zijn op het strand en Rachael is in het ziekenhuis, vernam ik XD. Misschien kan je Mary-Anne naar de plek laten gaan waar Sky en Domenique zijn, zodat je Aurora af kan schudden? XD]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Maar zijn Sky en Domenique dan in het ziekenhuis?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Niet in, een beetje in het bos, uit het zicht van het ziekenhuis]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [In dat geval zal ik haar naar het ziekenhuis sturen zodat ze kan kijken hoe het met Rachael is...misschien kan één van haar geur oppikken?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Jaa, maareh, je laat ze dan wel langs Domenique en Sky gaan hè? Xd]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Ze zal voorbij de bosrand komen dan :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Deal (: Het probleem is dat mijn zusje zometeen de laptop mag en ik niet meer -,-']

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 18:26 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Onderweg had ik een dikke trui van een kerel afgenomen en over mijn kort jurkje gedaan.
    Omdat de trui veel te groot voor me was, zag je niets meer van mijn kleedje en leken mijn getinte benen eens zo slank.
    Ik had de kap van de trui over mijn gestijlde haren gedaan en wandelde op een normaal tempo in de richting van het ziekenhuis.
    Zonder er erg op te hebben, wandelde ik voorbij het bos en rook een bekende geur, maar was niet van plan om er op in te gaan.
    Ik was me er van bewust dat Aurora me aan het volgen was, maar ik was er na een lange tijd toch in geslaagd haar van me af te schudden.
    Vanuit het bos hoorde ik de stemmen van Sky en die rot onsterfelijke.
    "Huur toch een kamer." Mompelde ik sarcastisch terwijl ik maar al te goed wist dat ze me konden horen.
    Met mijn handen in mijn zakken wandelde ik rustig verder aangezien het nog wel even wandelen was voordat ik het ziekenhuis bereikte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Domenique - Sterfelijke
    Ik keek Sky aan toen ik Mary-Anne hoorde. Ik rook welke kant ze opging; richting het ziekenhuis. Ik schoot er met Sky achteraan.
    'Wat doe je hier?' vroeg ik toen achter haar stond.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Waar lijkt het op?" Vroeg ik droog terwijl ik rustig bleef doorwandelen.
    Ik voelde de vuile nasmaak van alcohol op mijn tong, een teken dat ik nog steeds niet 100% nuchter was.
    Ondanks dat, wist ik nu wel perfect wat ik deed en wat ik van plan was.
    Je zou het misschien niet verwachten, maar ik was niet van plan om iemand te vermoorden...tenminste niet vandaag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.