• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijk
    Grommend en kreunend viel ik weer neer. De pijn was zo heftig dat er een kleine scheur in mijn arm ontstond die hevig begon te bloeden. Ogosh. Langzaam seipelde het bloed een weg naar mijn pols en zo op de grond. Ik dwong haar zo hard mogelijk om haar te laten stoppen. De dwang was zo groot dat het lukte, maar dat ik er verschrikkelijke hoofdpijn van kreeg. Snel stond ik op.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne - Onsterfelijke

    Het gevecht dat we aan het voeren waren, haalde toch niets uit.
    Uiteindelijk eindigden we zo dat we onszelf begonnen te pijnigen.
    Om haar af te leiden brak ik een grote, dikke tak van de boom af en gooide hem met veel moeite naar haar kop.
    Door de zwaarte ervan, was ze genoeg afgeleid zodat ik weer op haar kon vliegen.
    Alsof ik van plan was om me gewonnen te geven.
    Deze keer gooide ik mijn tanden in de strijd en beet in haar armen.
    Het was zonder gif, dus ze zou niet één van ons worden, ik beet gewoon hard genoeg om haar te laten afzien.
    Met mijn handen hield ik haar armen tegen zodat ze me niet zou kunnen slaan.
    Onderhand waren mijn ogen gifgroen geworden omdat ik razend kwaad was op dat kleine kreng.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Domenique - Sterfelijk
    Ik schreeuwde het uit toen haar tanden zich in mijn huid boorden. Nog meer bloed. Ik kneep mijn ogen strak dicht. Ik probeerde mijn benen er nu bij de gooien, maar dat lukte niet.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [We zullend dat gevecht even laten rusten, zodat Sky ook inspraak krijgt? :') Ik ga even wat schrijven met mijn mensje :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik kan niets doen. Ik ga even schrijven aan story's, moet nog twee inschrijfhoofdstukken maken. Ik heb zin om te tekenen. Weet jij iets om te tekenen, iets met dit? ;p]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Blaize schreef:
    [Ik kan niets doen. Ik ga even schrijven aan story's, moet nog twee inschrijfhoofdstukken maken. Ik heb zin om te tekenen. Weet jij iets om te tekenen, iets met dit? ;p]

    [Teken het gevecht, lol :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    [Teken het gevecht, lol :')]


    [Goood idea xd -Gaat gevecht cartoony tekenen xd-]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 15:41 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mason Juan Sanchez - Mens

    Doelloos liep ik wat rond in de stad terwijl mijn handen diep in mijn zakken staken.
    Mijn hoofd was gebogen terwijl ik terugdacht aan de tijd die ik eerder had beleefd met mijn jeugdliefde.
    In mijn zak hield ik haar kettinkje dat ze me had teruggegeven vlak nadat ze me achterliet.
    Ze was nu al 2 jaar uit mijn leven verdwenen, hoewel...ze was niet echt weg.
    De laatste nacht dat ze me kwam opzoeken was er iets verandert aan haar.
    Het lieve, zachtaardige meisje dat ik kende was koud en arrogant.
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond toen ik bedacht hoe ze met haar scherpe hoektanden voor me had gestaan en me een laatste, innige knuffel had gegeven.
    Misschien zou ik wel iemand moeten opzoeken, die me één van hen kon maken zodat ik weer bij haar zou kunnen zijn?
    Mistroostig plofte ik neer op een houten bankje dat aan de straatkant stond en staarde in gedachte verzonken voor me uit.



    [Wie wil hem ontmoeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ken btw die foto van hem ergens van. Is dat Paul van Twilight? -ik ken zijn echte naam niet xd]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Yup :) Alex Meraz, hij is zo lekker(bloos)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [-smelt-:9~:9~:9~:9~]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    (yess eindelijk kan ik ook reageren)
    Evan Sky Redness
    Ik schrok op toen de mens me erop wees wat er achter me gebeurde. 'Momentje.' Ik liet haar liggen, met mijn jas over haar. 'Mary-Anne facking kut !!!!' (hihih sorry even zin om te "vloeken" ). Ik sloeg haar met een boomstronk aan de kant, die hard belandde tegen haar buik. Dit gaf me even tijd om Domenique te helpen. Ik zakte samen met Domi op de grond en streek een sliert haar uit haar gezicht. 'Domi, gaat het met je?'

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:00 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijk
    Ik wreef nu ik de tijd had bloed van mijn arm weg en zuchtte diep. Ik kon niet antwoorden, het zou wat snikkend en stotterend klinken. En nu, nog steeds in de regen, was ik nog duizelig ook. Nog even en ik zou nog bewusteloos raken. En Sky zou dat waarschijnlijk nog merken ook, want ik zei niets. De bijtwonden brandden verschrikkelijk, genot kon je het niet zo goed noemen.

    [Andere kant; joepie, ik ben gered xd]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:07 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness
    Ik sloeg mijn armen rond haar, ze trilde helemaal. Ik keek haar diep aan in haar ogen, en leunde dan voorover. Zo dicht dat onze neuzen raakten. Zachtjes voelde ik over de bijtwonden, die zelfs brandden onder mijn vingers. Ik nam terug wat afstand van haar, en zette mijn lippen op één van de bijtwondes. Zachtjes begon ik te zuigen, niet dat het veel zou helpen, maar misschien dat de pijn wat zou afnemen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Rachael Eloise~ mens
    Ik werd even allen gelaten. Ik keek even nieuwsgierig nar alles wat er gebeurde. Er vloekte even iemand en ik zag iemand die gewond waas aan haar arm die bloedde. Ik keek even naar mijn hand, die nauwelijks herkenbaar was. ik vond het raam dat er zoveel bloed uit kon komen uit een grote schaafwond. Als verpleegkundige wist ik dat ik meteen hulp nodig had, maar jezelf helpen is lastig. Ik keek even naar mijn enkel. Die nog steeds gezwollen was. Ik hoorde nog steeds de regen op het dak. Het leek wel of het steeds harder begon te regenen. Of leek dat maar zo?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor