• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Evan Sky Redness
    'Echt ofwaaaat?' vroeg ik speels, alhoewel ik het antwoord al wel wist. Ik til haal lichtjes op en geef haar dan een speels kusje op haar neus. Grinnikend kijk ik haar aan. De glimlach verdwijnt als ik merk dat ze echt zware verwondingen heeft.

    (heheh me toooooo <33)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ze zijn geconcentreerd op elkaar xd liefde overwint alllless xd]
    Domenique - Sterfelijk
    Ik streek even met mijn vingers over het opgedroogde bloed wat op mijn arm zit. De beten in mijn armen waren er ook goed bij. Als er een mens zou lopen, zou die zich kapot schieten. Ik keek om me heen. Het mens wat gewond was, was er niet meer.
    'Sky?...' Ik wees naar de plek waar Rachael moest liggen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 18:45 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Oewh en ik wilde vragen of ook hier mijn mens bij de rollen mocht staan? ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (wat is zn naam ;d? dan zet ik hem er even bij ;p)
    Evan Sky Redness
    Ik keek op, haar totaal uit het oog verloren. 'Oh shit...' Ik trok Domenique mee en zette het op een sprintje, op zoek naar Mary-Anne.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Mason Juan Sanchez, mens (:]
    Domenique - Sterfelijke
    'Probeer het ziekenhuis?...' vroeg ik onder het rennen door. Ik hield zijn hand vast, onsterfelijken konden iets harder rennen dan sterfelijken, aangezien wij half mensen waren.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Na mijn tweede fles wodka was ik blootsvoets naar buiten gestrompeld met een derde fles in mijn handen.
    Ik klemde de fles stevig tegen me aan zodat ik hem zeker niet zou laten vallen en giechelde heel de tijd in mezelf.
    Morgen zou ik hier sowieso erg veel spijt van krijgen.
    Waar ik heen ging, wist ik niet maar ik zou toch wel ergens moeten uitkomen, toch?
    Alles rondom me leek zo leuk en fleurig dat ik er zelf bijna blij van werd.
    Maar ondanks de alle drank dat ik al binnen had, voelde ik me nog steeds verscheurd door de tweestrijd die in me woedde.
    Toen ik de omgeving begon te herkennen, wist ik dat ik bij de oude brandweerkazerne was, die stond al jaren leeg en was zowel binnen als buiten erg vervallen.
    Terwijl ik nog een stevige slok wodka nam, wandelde ik half struikelend naar binnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurora - Onsterfelijk
    Ik liep door de regen naar een verlaten brandweerkazerne, even om alleen te zijn. Toen ik Mary-Anne zag, half struikelend met een fles wodka, mompelde ik wat en gebruikte ik mijn gave zodat ze zou stoppen.
    'Maryyy! Leg die wodka neer joh, je bent dronken!' riep ik en ik trok aan haar schouder.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Au..Auh-auhaha." Grijnsde ik stomdronken. "Aurrrrrora...wat ben ik blij om jou te zien."
    Ik knipoogde terwijl ik de fles wodka de lucht instak maar weigerde echter om hem af te geven.
    "Mijn wodka." Zei ik terwijl ik de fles nog steviger omklemde. "Ik geef hem niet af."
    Traag wandelde ik naar één van de brandweerpalen en hield die stevig vast met een vrije hand om er vervolgens rondjes rond te draaien.
    Voor de zoveelste keer zette ik mijn lippen weer aan de fles en nam er weer een stevige teug van.
    "Weet je, Aurora..." Begon ik toen ik weer tot stilstand kwam. "Ik ben een monster, een vreselijk monster en ik hààt mezelf."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Hij rende en ik had vandaag geluk dat ik een krote broek aan had. Ik trok mijn all stars uit en gooide die in het zand. Ik ging naast Noah staan en veegde restjes zand van zijn gezicht af. 'Was het zandhappen lekker?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [AAAH Kim ik lig helemaal dubbel xd]
    Aurora - Onsterfelijk
    'We zijn monsters, weet ik. Leg die fles neer.' Ik liep naar haar toe en trok met twee harde rukken de fles uit haar handen. Daarna gooide ik die kapot tegen de muur.
    'Weg fles, kom, we gaan naar de academie...' mompelde ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Noah Tyler White
    Ik stak speels mijn tong uit naar haar, en trok tegelijkertijd mijn shirt en broek uit. (onderboek niet ;' )) Ik spoel de rest van het zand wat op me plakte weg met zeewater.Het was heerlijk fris, net wat ik nodig had.

    Evan Sky Redness
    Ik zag dat ze moeite had met me bij te benen, dus nam ik haar met een handige zwaai op mijn rug. Ik zette het nog een vitesse hoger en liep richting het oude ziekenhuis.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek hem even verbaasd aan maar duwde hem toen in het water, 'Dat was toch wat je nodig had,' begon ik toen te grinniken. Oh god, hij was een te makkelijke prooi. Ik ging naast hem in het water zitten, 'Je had gelijk dit is fijner. Ik had geluk dat ik mijn bikini top als bh aan had gedaan en trok nu ook mijn blouseje uit. Ik deed mijn haar in een warrige knot en liet een paar haarplukjes naast mijn gezicht vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Verbaasd keek ik naar de plek waar de fles was neergekomen.
    "M-mijn wodka." Piepte ik terwijl ik mijn vingers tegen mijn lippen legde. "Waarom?"
    Ik keek op naar Aurora en kon het nog steeds niet vatten dat ze mijn wodka had verspild.
    "Maar je begrijpt het niet." Prevelde ik. "IK ben een monster...niet wij. Ik heb vreselijke dingen gedaan...En waarom de wodka? Waarohom?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise~Mens
    Ik zag vanuit mijn bed de kast waar normaal de morfine in zat voor erge pijn bij ongelukken. Het was zo dichtbij, maar ik kon niet eens bewegen. Ik merkte ook dat ze geen bloedzakjes hadden neergelegd, terwijl ik juist te veel had verloren. Ik hoefde allen al mijn hoofd omhoog te doen en alles begon al weg te zakken. Ik vloekte zacht, zodat niemand mij kon horen. Ze deden letterlijk alles fout. 'Als ik ooit hier levend van af kom, neem ik ontslag!' Zei ik boos.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora - Onsterfelijk
    'Je bent heel erg dronken, Mary. Wè zijn allemaal monsters. Dat meen ik,' zei ik. Ik trok haar mee naar de Academie, en liep naar binnen met haar. We ploften beiden neer in de sofa.

    Domenique - Sterfelijk
    Ik voelde door de snelheid dat mijn wond weer open ging en kreunde even.
    'Au. Sky, breng je me dan gelijk naar de eerste hulp?..' vroeg ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.