• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijk
    Zachtjes nam de pijn af en ik zuchtte opgelucht. Ik kreeg eindelijk de kans om even wat te zeggen.
    'W-waarom help je me?..' vroeg ik fluisterend, zo zacht dat alleen hij het kon horen.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne - Onsterfelijke

    Door de slag vloog ik enkele meters ver weg.
    Wat haatte ik het dat vampieren zo verdomd sterk moesten zijn.
    Ik rolde even door en kwam tegen een boom tot stilstand.
    Vermoeid steunde ik op mijn handen in een poging om weer rechtop te kunnen staan.
    "Je kan haar niet blijven redden, Redness!" Snauwde ik. "Ik zal ooit nog wel mijn kans krijgen."
    Nu de gewonde vrouw onbewaakt was gebleven zag ik mijn kans om naar haar toe te gaan.
    Mijn kaaklijn verstrakte toen ik half over haar gebogen stond om te kijken hoe erg ze er aan toe was.
    Ze had dezelfde blik in haar ogen als mijn ouders toen ik ze aan stukken had gescheurd.
    Met ingehouden adem scheurde ik een stuk stof af mijn rok, waardoor hij zo'n 10 cm korter was geworden.
    Ik bond hem rond de wond waar het meeste bloed uit kwam zodat ze minder bloed zou verliezen.
    Mijn rug was naar Sky en de sterfelijke gekeerd dus waarschijnlijk zouden ze niet eens zien wat ik probeerde te doen.
    Het was erg moeilijk om het bloed te weerstaan, maar zolang ik niet inademde zou het wel moeten lukken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evan Sky Redness
    Ik wist niet wat te zeggen, dus leunde ik gewoon naar voren en... (dramatisch effect!!) gaf ik haar een kusje op haar neus. 'Ik moet je beschermen.', fluisterde ik zachtjes in haar oor.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijk
    Zonder dat ik het wist schoot ik zachtjes met mijn hoofd vooruit en drukte ik een kus op zijn mond, die niet langer dan twee seconden duurde.
    'Dat moest ik even doen... Het kan zijn dat dat de eerste en laatste keer is,' fluisterde ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Rachael Eloise~ mens

    Er werd wat stof om mijn wond hen gebonden. Het bloedde stopte niet, maar het werd wel minder. Ik had geen idee wat er ging gebeuren. Ik bewoog even met mijn hand die erg gevoelloos was. Ik merkte dat de rest van mijn lichaam gevoelloos was, maar het bewegen was moeizaam. De pijn was minder. Ik bewoog een stukje met mijn hoofd, dat ik blijkbaar niet had moeten doen. Het werd een beetje zwart voor mijn ogen. Ik opende ze weer, maar ze gingen snel weer dicht tot het uiteindelijk helemaal zwart was.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mary-Anne - Onsterfelijke

    Ik merkte dat ze buiten bewustzijn was en tilde haar voorzichtig op.
    Het was misschien beter dat ze hier niets van zou weten want op deze manier had ze geen pijn.
    Met een laatste blik op de twee tortelduifjes achter me, ging ik er als een pijl vandoor terwijl de vrouw in mijn armen bengelde.
    Sky zou vast niets merken als we plots weg waren.
    Nog steeds had ik niet ingeademd en dat was maar goed ook.
    Toen ik aan het ziekenhuis aankwam, vertraagde ik mijn pas naar een menselijk tempo en deed alsof ik in paniek was.
    Gelukkig trapten die dwazen er stuk voor stuk in.
    "Ik heb haar zo gevonden in een steeg." Legde ik uit op de spoedafdeling. "Volgens mij is ze beroofd."


    [Mijn personage heeft wroegingen :') ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:36 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Even eten xd]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    (kunnen onsterfelijken en sterfelijken zich ook met elkaar hechten?)
    Evan Sky Redness
    Een traan rolde over mijn wang. De traan voelde ijskoud aan, net zoals de rest van mijn lichaam. Ik keek haar aan, en kwam dichterbij zodat mijn lippen de hare opnieuw raakten, deze keer langer. Het voelde zalig. Ergens hoopte ik stiekem dat het nooit zou ophouden.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    (even huiswerk maken enz ;c)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ja, bij de regels: Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook (: En bew xd]
    Domenique - Sterfelijk
    Toen zijn lippen de mijne weer raakten, vlogen er vlinders door mijn buik. Ik drukte mijn lippen gewillig terug en legde mijn armen om zijn nek.

    [-liefdes muziekje- xd]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Ik ga dan tekenen. Ik weet niets xd ;(]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Rachael Eloise
    Ik hoorde iets piepen op de achtergrond. Ik opende slaperig mijn ogen. Ik hoefde allen het plafon allen, maar te zien en ik wist waar ik was. Het duurde allen even voordat mijn geheugen was opgefrist. Ik zag dat mijn hand in verband zat. Mijn enkel zat in het gips en bij mijn ribben zat er ook een soort verband. Ik bewoog even mijn rug en voelde en stekende pijn. Iemand kwam binnen. Het was een dokter die ik nog nooit gezien had. 'Je bent wakker gelukkig! En mevrouw Eloise heb je pijn?' Ik keek hem kwaad aan. 'Zie ik eruit of ik pijn heb!' Zei ik kwaad en kon mijn rug nauwelijks bewegen. 'We hebben u nog geen morfine gegeven, maar dat komt later wel. En de politie wilt u nog wat vragen stellen. Rust uit!' Zei hij snel en liep weg. 'Shit.'Zei ik zacht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evan Sky Redness
    Ik trok haar zachtjes bij haar rug tegen me aan en ging verder met kussen. Grijnzend onderbrak ik onze passionele (;' )) eventjes om haar aan te kijken. Warmte vervulde mijn lichaam, het voelde aan alsof... Alsof ik terug een mens was?

    (liefdesliedje : klikk)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 18:25 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijk
    Ik glimlachte eventjes en voelde hoe mijn ogen bleekblauw werden.
    'I like you,' glimlachte ik.

    [Jaaa, i love that song :9~]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne - Onsterfelijke

    Nadat ik het ziekenhuis had verlaten was ik terug gegaan naar de academie van Strigoi.
    Daar had ik een hete douche genomen omdat ik er niet uitzag en had me vervolgens omgekleed in een kort zwart jurkje met glitters.
    Normaal gezien droeg ik dit als ik uitging, maar aangezien het nog te vroeg was om uit te gaan, had ik me in een zetel bij het haardvuur geplaatst met een enorme fles pure wodka.
    Mijn eens zo bekende bruine krullen hadden plaats gemaakt voor steile lokken, waardoor mijn haar eens zo lang was.
    Ik zette mijn lippen aan de fles en nam er snel enkele slokken van aangezien ik me super ellendig voelde door alles wat er de laatste uren was gebeurt.
    Waarschijnlijk was het laatste woord hier nog niet over gezegd.



    [Het valt me nu pas op dat Sky en Domenique nog steeds niet doorhebben dat Mary-Anne weg was gegaan met Rachael :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.