• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Erbij gezet, ik vraag zo aan Julie of ze hem in de dinges wil zetten (:. Ik laat die sterfelijke lekker naar het park toekomen, kan Mary-Anne ook wat doen, haha, ik zorg wel dat Domenique uitkijkt XD]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Domenique "Domy" Servanuels
    Ik besloot weer naar het park te gaan. De regen zou me toch niets doen. Ik liep naar buiten, en rende naar het park. Daar trof ik Rachael, Sky en Mary-Anne aan. Ik bleef staan.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne - Onsterfelijke

    Een bekende geur drong mijn neusgaten binnen en toen ik mijn hoofd ophief zag ik de sterfelijke staan.
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Sky die samen met de vrouw onder het afdakje bezig was.
    Hij had het te druk, dus hij zou vast niet merken als ik weer wat zou uithalen.
    In een oogwenk stond ik op en hief arrogant mijn kin in de lucht en keek haar vuil aan.
    "jij weer." Siste ik minachtend. "Je lesje niet geleerd?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oke ik heb even wat gemist :3. wat is er allemaal gebeurt?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Sky wil je transformeren :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oké even verzinnen wat ik kan schrijven :'D Ik moet echt beginnen aan mijn verslag >.<]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Domenique - Sterfelijk
    ''Bij Sky durf je me niet eens te doden of te laten lijden,' siste ik zuur terug. Waarom moest zij hier nu zijn? Kon ik nog niet normaal met Sky praten... Toch had ik wel een zachte angst.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne - Onsterfelijke

    "Niet durven?" Vroeg ik sarcastisch. "Ik, niet durven?!"
    Ik lachte even vals en in een oogwenk had ik haar al tegen de grond geduwd.
    Met mijn nagels haalde ik uit in haar gezicht terwijl haar nog steeds minachtend aankeek.
    "Zeg nog eens dat ik het niet durf!"
    Zonder enige echte reden haatte ik haar...het was zelfs meer dan gewoon haten om eerlijk te zijn.
    Ik hoopte dat ik haar genoeg bang zou kunnen maken zodat ze uit onze buurt bleef anders was ik wel genoodzaakt om haar te transformeren.


    [Woehoew Bitchfight *O*]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 14:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise~ Mens
    Ik zag iemand anders in de verte aanlopen en liep naar de gene die me boven me was gesprongen. Ik keek er vaag naar. Ik voelde mijn hoofd nog steeds weg zakken. Ik keek even de andere kant op en zag mijn tas met het boek dat ik zo net nog gekocht had. Ik keek weer om. 'Wie is dat?' vroeg ik nieuwsgierig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [-bitchclap XD- _O_]
    Domenique - Sterfelijk
    Grommend probeerde ik haar van me af te duwen wat een slecht resultaat had; het lukte gewoon niet.
    'Je-durft-het-niet, dan krijg je op je donder van Sky,' gromde ik. Ik kneep mijn ogen hatend samen.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne - Onsterfelijke

    "Sky heeft niets over me te zeggen!" Lachte ik schamper. "Als het er op aan komt, ben ik nog altijd sterker, ik heb mijn gave."
    Toen ik het woord "gave" uitsprak, liet ik haar een helse pijn voelen op zo'n hoog niveau dat ik het bijna ook kon voelen.
    Nu wist ik zeker dat ze amper iets kon doen dus boog ik voorover naar haar hals en voelde hoe mijn tanden vlijmscherp afstaken.
    "Wil je wedden dat ik durf?" Fluisterde ik gemeen terwijl mijn gave aanhield. "Of moet Sky je komen redden?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Domenique - Sterfelijk

    Ik deed moeite om het niet uit te gillen en kreunde. Ik kronkelde van de pijn maar deed moeite om iets te zeggen.
    'Als je me veranderd zouden Sky en ik nog steeds bij elkaar blijven,' kreunde ik. 'Laat me met rust.'

    [Luister eerst dit voordat je me veranderd, dood of mept XDD! Geintje xdd]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 14:53 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne - Onsterfelijke

    Ik kon het absoluut niet laden om verschrikkelijk luid te lachen toen ik hoorde wat ze zei.
    "Denk je nu echt dat het me om Sky gaat?" Grijnzend schudde ik mijn hoofd en vergat mijn gave te gebruiken. "Alsof het me werkelijk iets zou kunnen schelen met wie hij is...het gaat er bij mij om dat je een vieze sterfelijke bent."



    [Hhaa ik ga je niet transformeren :') Dat zou te snel zijn en zo is kan er geen ruzie meer komen :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [XDDD. Ruzie tussen onsterfelijke en sterfelijke, tamtamtaam]
    Domenique - Sterfelijk
    Toen de pijn ophield kon ik me weer concentreren. Ik dwong haar via mijn hoofd om op te staan en op afstand te blijven, wat lukte. Ik stond op.

    [Reclame voor deze RPG: Academicus Vampyrus RPG, nu in de winkel! Dagelijks zie je tientallen reacties om te zien wat deze RPG doet!
    Genre: Bloedachtig, fantasie, pijn, verraad, vrienden. XDD]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne - Onsterfelijke

    Ze had misschien wel mijn lichaam onder controle, maar mijn gave zou ze nooit kunnen beheersen.
    Opnieuw liet ik haar pijn voelen, maar deze keer was het zo heftig dat ik er draaierig van werd.
    "Wat ben jij een kutwijf!" Riep ik schel in haar richting. "Als je een mens was, zou je hier aan sterven."
    Ik klampte me vast aan een boom zodat ik me staande kon houden.
    Geen haar op mijn hoofd dat er aan dacht om te stoppen met mijn gave op haar te gebruiken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.