• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijke
    'Waar is Rachael?' De vraag was heel erg helder, en de vraag was zeker niet om eromheen te lopen. Ik liep nog steeds.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Disneyland." Lachte ik schamper. "Geef me één reden dat ik het aan jou neus zou hangen."
    Mijn handen staken diep in mijn zakken terwijl ik nog steeds stevig door bleef wandelen.
    Stilaan kreeg ik het ziekenhuis in het vizier en vertraagde mijn pas een klein beetje.
    Ik trok de kap nog verder over mijn hoofd en zuchtte eventjes diep.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Domenique - Sterfelijke
    Ik gromde zachtjes. Ik dwong haar via gedachte te stoppen met lopen en me te vertellen waar Rachael was en wat ze ging doen. Dit lukte ook best goed.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Tegen mijn wil liet Domenique me stoppen, waardoor ik al een beetje kwaad werd.
    "Ze is ergens in het ziekenhuis." Stootte ik er uit. "En ik ga gewoon eens kijken, dat is al."
    Diep vanbinnen was ik er van overtuigd dat ze me nooit zomaar zouden laten gaan, dus zag ik snel de kans om haar een flinke slag in het gezicht te verkopen waar ze enkele minuten niet goed van zou zijn.
    De klap kwam hard in het gezicht aan en zoals ik al had verwacht gaf me dat de tijd om weer door te wandelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evan Sky Redness
    Ik rolde met mijn ogen. Meisjes: niet te doen. Ik zuchtte en stond op. 'Luister Mary-Anne, laat Domenique nu eens even met rust?' Ik keek haar dreigend aan.

    Noah Tyler White
    Ik keek naar het vrouwelijke hartje in het zand. Ik kon absoluut geen hartjes tekenen, maar probeerde het hare na te doen. Het zag er niet uit, en ik veegde het snel uit. 'Iets over mezelf vertellen?' Dat was de eerste keer dat iemand me zoiets vroeg. 'Er is niets interessants aan mij. Vertel jij maar iets over jezelf.', zei ik half lachend.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Uit frustratie bleef ik met mijn rug eventjes naar hem toe staan.
    "Pardon?" Vroeg ik beledigd terwijl ik me omdraaide en naar hem toe stapte. "Zij gebruikte haar gave op mij terwijl ze geen reden had. Zij valt me lastig terwijl ik alleen maar langs het bos passeerde. En dan moet ik haar met rust laten? Denk jij even na voordat je mij een preek gaat geven."
    Ik prikte met mijn wijsvinger in zijn borst terwijl ik mijn laatste zin kalmpjes zei.
    Ok, ik had misschien veel nadrukken gelegd, maar het was ofwel dat of een tirade die waarschijnlijk op een gevecht zou uitdraaien.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evan Sky Redness
    Ik werd altijd zo geïrriteerd door haar. Waren die nadrukken nu écht nodig? Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Jullie zijn een stel kinderachtige tieners.', waren mijn laatste woorden vooraleer ik hun beide verlaatte. Hier had ik even geen zin in, en ik zonderde me af door dieper het bos in te trekken.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik grinnikte maar knikte toen. 'Uhh nou ik ben dus 17, ik hou van zingen, niet dat ik het erg goed kan ofzo maar ik speel ook gitaar en piano. Ik hou ook van koken en uhh ja sport,' grinnikte ik. 'Maar er moet toch ook wat zijn over jou?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Toen Sky me achterliet samen met Domenique plantte ik mijn handen in mijn heupen.
    "Je bekijkt het maar." Siste ik. "Je bent geen haar beter Redness."
    Met een ruk draaide ik me om en begon weer te wandelen, het kon me niet eens schelen dat de sterfelijke nog steeds van de kaart was.
    Nog geen 5 minuten later stond ik in het ziekenhuis en gebruikte mijn scherpe reukzin om de kamer van de vrouw te zoeken die ik eerder bijna had vermoord.
    Ik kwam aan bij een kamer op de derde verdieping en klopte zacht op de deur.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Noah Tyler White
    Ik schud wild mijn hoofd van nee. Ik ben meer geïnteresseerd in haar. 'Zingen he?' Ik knik goedkeurend terwijl ik haar aankijk. 'Kan je niet zo'n klein stukje zingen voor me?' Mijn zielige puppy-oogjes kijken haar lief aan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik twijfelde even maar toen stemde ik toch in. 'Hmm oke dan wat wil je horen?' vroeg ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Domenique - Sterfelijke
    Ik zuchtte toen ze beiden weg waren en ik zakte neer tegen een boom. Ik liet ze beiden gaan. Ik zuchtte diep en pakte mijn mobiel. Ik zocht het nummer van Sky en zette "Sorry. x" in een berichtje. Daarna drukte ik op verzenden.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Noah Tyler White
    'Wat je het beste kan.', zei ik glimlachend. Ik kijk haar verwachtingsvol aan, spelend met wat los zand.

    Evan Sky Redness
    Ik kwam pas tot rust toen ik in een brede eikenboom geklommen was. Toen ik stabiel zat op een stevige tak, nam ik mijn gsm, die trilde. Domi's naam verscheen op het scherm. Ik opende het en las het vluchtig. Ik had er nu even geen zin meer in, en besloot even niet terug te sturen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique - Sterfelijke
    Meestal had ik gelijk antwoord gekregen, maar nu niet. Ik klom in de boom en ging op een tak zitten. Daarna begon ik zachtjes te zingen, hard genoeg om een paar meter verder, misschien 10, 20 meter, te horen. Ik legde mijn achterhoofd tegen de boom, en zuchtte diep. Daarna zong ik weer.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Destiny

    Ik draaide me naar hem toe. 'Uhh, wat dacht je van..Kings of leon Use somebody?' Ik ging recht zitten en begon toen te zingen, 'I've been roaming around always looking down at all I see, Painted Faces feel the places I can reach. You know that I could use somebody.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.