• Okay heb dus even een vraagje.
    Ik ben heel sarcastisch qua opmerkingen. En mijn ouders zitten continu op mij te zeiken, dus toen zei m'n moeder: hou toch eens je bek
    want ze worden continu boos op me, en niet op me broertje bijvoorbeeld. En toen zei ik: ja heb 't niet van een vreemde hè.
    En toen sloeg m'n vader me zo hard he, wauw, heel m'n been is helemaal paars echt niet normaal.
    Maar m'n vader wil best vaak slaan alleen meestal duik ik dan weg, alleen dat lukte zeg maar niet. en toen ging hij ook zeggen: wil je je andere been ook paars en zo.
    omg, ik ben zo bang en zo. ):


    live the life you love

    Nee, mijn vader heeft me één keer geslagen en daar had hij gelijk veel spijt van. Daarna heeft hij het nooit meer gedaan.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 12:13 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ajah, mijn vader is ook weleens boos en wil mij dan meppen of doet 't ook echt, maar soms dan ben je zo verblind door woede, dat je voor je het doorhebt een mep uitdeelt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je bent niet de enige, ik heb dat ook mee gemaakt.
    alleen mijn moeder sloeg me ook.
    nu is het minder.


    They fell in love, didn't they?

    Silmarillion schreef:
    Ajah, mijn vader is ook weleens boos en wil mij dan meppen of doet 't ook echt, maar soms dan ben je zo verblind door woede, dat je voor je het doorhebt een mep uitdeelt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Schatje toch, je bent niet de enige. Het is inderdaad niet leuk als je vader je slaat, en vooral er mee dreigt. Het enige wat je kan doen is hem gewoon negeren, en niet meer sarcastisch doen. Mijn vader háát sarcasme, misschien haat de jouwe het ook.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 10:29 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Huge schreef:
    Je bent niet de enige, ik heb dat ook mee gemaakt.
    alleen mijn moeder sloeg me ook.
    nu is het minder.


    M'n moeder krabt mij dan meestal, maar ik ben nu zo bang van m'n vader, ik kan ook echt niet stoppen met huilen, en ik durf echt niet meer bij hem in de buurt te komen. D:


    live the life you love

    Broach schreef:
    Schatje toch, je bent niet de enige. Het is inderdaad niet leuk als je vader je slaat, en vooral er mee dreigt. Het enige wat je kan doen is hem gewoon negeren, en niet meer sarcastisch doen. Mijn vader háát sarcasme, misschien haat de jouwe het ook.


    Het is gewoon omdat mijn vader zulke domme opmerkingen maakt, dat ik er gewoon op reageer. En m'n moeder is ook zo sarcastisch als ik weet niet wat...


    live the life you love

    Doet mijn vader ook weleens als hij heel boos is
    Maar meestal zijn het mijn zus,broertje of moeder


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    iMANON schreef:
    (...)

    Het is gewoon omdat mijn vader zulke domme opmerkingen maakt, dat ik er gewoon op reageer. En m'n moeder is ook zo sarcastisch als ik weet niet wat...

    Dan wil je het liefst gewoon in je kamer achter Quizlet zitten. Ookal heb je niks ergs gedaan voor mijn geval, je kan ook naar hem toe gaan en sorry zeggen? Ik durf dat nooit, maar doe het maar gewoon. Dat is het beste Nien. -spreekt uit ervaring-


    We accept the love we think we deserve.

    Soms m'n moeder, maar dan moet ze echt heeeeel boos zijn..


    -

    Een keer, daarna nooit meer.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Broach schreef:
    (...)
    Dan wil je het liefst gewoon in je kamer achter Quizlet zitten. Ookal heb je niks ergs gedaan voor mijn geval, je kan ook naar hem toe gaan en sorry zeggen? Ik durf dat nooit, maar doe het maar gewoon. Dat is het beste Nien. -spreekt uit ervaring-


    Ik ga niet naar hem toe, hij moet sorry zeggen, 't ging tussen mijn moeder en ik. Hij had er niets mee te maken.


    live the life you love

    iMANON schreef:
    (...)

    Ik ga niet naar hem toe, hij moet sorry zeggen, 't ging tussen mijn moeder en ik. Hij had er niets mee te maken.

    Ja dat snap ik. Ik weet ook dat het niet jouw schuld is hoor, maar het is gewoon het beste dacht ik dan. Kan je niet met hem praten ofzo? Of wacht tot hij afgekoeld is?


    We accept the love we think we deserve.

    Nien, praat anders even via pb? (aa)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 10:35 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn mama sloeg me 1x, maar toen sloeg ik meteen keihard terug. Daarna is het nooit meer gebeurd.
    Mar hé, als het vaker gebeurd moet je een melding maken, want jouw vader mág je niet slaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42