• deze topic is aangemaakt door SUMMERx
    maar behoort tot Blaize (maar ze is volgens mij op vakantie)


    ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Inleiding ~

    De academie van Sint-Vladimir is een andere academie dan gewoonlijk. Deze academie is voor vampiers en dhampiers. Dhampiers zijn mensen die weten van vampiers en ze hun bloed laten drinken. De dhampiers voelen eerst verschrikkelijke pijn maar naar een seconde of twee verandert dat in genot. De vampiers die dat doen zijn sterfelijk. Er is ook een andere academie die Strigoi heet. Dat zijn de onsterfelijke vampiers, die de sterfelijke vampiers één van hen willen maken. De dhampiers moeten de sterfelijken ook beschermen. Mensen leiden een gewoon leven en mogen niets weten van de dhampiers, sterfelijken en de onsterfelijken. Tenslotte moeten de begeleiders van Academie Sint-Vladimir de gave’s van de sterfelijken onder bedwang houden. Meestal zijn dat de dhampiers van hun eigen. Onsterfelijken houden zich bezig met mensen tot één van hun maken en dhampiers ontvoeren, en anders wel Academie Sint-Vladimir binnendringen om de sterfelijken mee te nemen.

    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.


    ~ Rollen ~
    Drie rollen per account.

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    Er mogen nu geen Sterfelijken meer aangemaakt worden.

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay
    ~ Mason Juan Sanchez ~ Maitresse

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Invullijstje ~

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Bijnaam:
    Soort [begeleiders moeten sterfelijk/onsterfelijk zijn]:
    Leeftijd: Sterfelijken (12 t/m 17), Onsterfelijken (12 t/m 19), mensen (5 t/m 34), dhampiers (13 t/m 18), begeleiders (16 t/m 25).
    Gave (alleen bij sterfelijken en onsterfelijken):
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:


    ~ RPG ~
    Rollentopic.

    One.

    Two.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:22 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Evan Sky Redness
    Ik vocht tegen de pijn. 'WACHT!' Schreeuwde ik pijnvol. Toen ik zag dat Mary-Anne even stopte, ging ik dichterbij. 'Laat mij het doen.. Dat bewijst dat ik echt een onsterfelijke ben.' Ik kijk haar doordringbaar aan, hijgend van het ademtekort.

    Noah Skyler White
    Ik grijnsde. 'Lopen? Naar waar dan?' Ik keek haar nieuwsgierig aan.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:35 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Rachael Eloise~mens
    Gebeurde steeds andere dingen en ik snapte er niks van. Ik wist wat ze waren en daarom had ik liever een mens tegengekomen. Mijn rug deed verschrikkelijk pijn merkte ik snel en mijn enkel zat beknelt. 'Au, mijn enkel!'schreeuwde ik bijna uit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    In de verte hoorde ik Sky wat tegen me roepen maar het beest was in me wakker gemaakt en het was nu eenmaal moeilijk te laten verdwijnen.
    Ik had eventjes een helder moment en in een fractie van een seconde stopte ik met mijn gave op Sky te gebruiken.
    Verward keek ik met grote ogen naar de vrouw onder me en zag duidelijk de angst in haar ogen.
    "I-ik..." In een oogwenk was ik van de vrouw afgesprongen en naar buiten gelopen.
    De regen deed me goed en al snel werd ik weer de normale Mary-Anne.
    Ik knielde in de regen en sloeg mijn handen over mijn gezicht zonder nog verdere bewegingen te maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise~mens
    Ze sprong eindelijk van me af, maar ik kon niet opstaan. Mijn rug deed te pijn en zou waarschijnlijk een paar ribben hebben gekneusd. Mijn enkel zou wel zwaar gekneusd zijn , omdat ie bekneld was geweest. De regen tikte op het houten dakje en het bloed liep van mijn voorhoofd lang de rest van mijn gezicht. Ik zag dat mijn hand ook aardig rood was. Ik wilde nog steeds opstaan, maar 1 klein dingetje bewegen en ik gilde het bijna uit. Ik bleef dus doodstil liggen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evan Sky Redness
    Ik haastte me naar de mens. Ik keek haar bezorgd aan. 'Mijn naam is Sky. Kan je zegge wat de jouwe is?' vroeg ik haar dringend, bang dat ze een trauma had opgelopen. Ik keek naar haar enkel.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:50 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Hoe kan je haar duwen als ze buiten op haar knieën zit? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachael Eloise~mens
    'Rachael.' Antwoordde ik rustig. Ze keek naar mijn enkel. 'Die is waarschijnlijk zwaar gekneust en een paar ribben zijn geneusd. Dat kan ik goed voelen.' Zei rustig. Ademen koste veel moeite vanwege de pijn. Ik bleef nog steeds doodstil liggen. Ik had geen andere keus.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:51 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maitresse schreef:
    [Hoe kan je haar duwen als ze buiten op haar knieën zit? :') ]

    (heheh oepsie, veranderd -a-)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Evan Sky Redness (jongen btw ;'))
    Ik zuchtte, met een oog op het toegetakelde kwetsbare meisje. Haar oppakken kon ik moeilijk doen, dat zou zelfs fataal kunnen worden. 'Ik zal een ambulance voor je bellen, als je belooft niets te vertellen over ons.' Doordringbaar keek ik haar aan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Rachael Eloise~mens
    'Ik doe dat toch al een paar maanden niks vertellen over jullie.' Antwoordde ik snel. 'je moest eens weten hoeveel gevallen er komen bij ons in het ziekenhuis! Het gaat erg opvallen met de politie.' Zei ik rustig. En dat was waar. De politie kwam steeds vaker in ons ziekenhuis.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Ik volgde het gesprek tussen Sky en de vrouw vanop een afstandje terwijl ik in dezelfde positie bleef zitten.
    De rede van mijn beestachtige gedrag was dat ik al in weken geen druppel bloed meer had aangeraakt.
    Het maakte deel uit van mijn rouwproces dat ik elk jaar uitvoerde uit respect voor mijn ouders die ik had vermoord nadat ik een onsterfelijke werd.
    Ik probeerde de kracht te behouden om me niet terug op de vrouw te storten dus leek het me het beste om te blijven zitten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Evan Sky Redness
    Ik beet op mijn lip en mompelde iets wat moest lijken op -oh shit-. Ik dacht even na over een idee. Ik kon haar slepen, maar dat zou immens pijnlijk zijn en een duidelijk bloedspoor nalaten. Ik besloot om haar te laten liggen. Ik legde bezorgd mijn jas over haar en scheurde mijn shirt zodat ik het kon gebruiken om het bloed te deppen. 'Jij bent verpleegster, toch? Wat kan ik doen om je te helpen?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Rachael Eloise~mens
    'Om te beginnen moet mijn enkel verband worden.' Zei ik langzaam. Ik voelde me licht worden in mijn hoofd. Ik ging met mijn hand naar mijn hoofd. 'Ik moet eigenlijk recht zitten, maar ik denk dat ik dan flauw val.' Zei ik voorzichtig. Ik verloor bij mijn hoofd steeds meer bloed en het werd steeds lichter in mijn hoofd. Zo voelde het ook toen ik een verkeerde paracetamol had genomen op de verkeerde sterkte. Allen net iets anders.

    [Ik ga btw douche, dus ik kan even niet antwoorden. Misschien nog 1 berichtje, maar daar blijft het dan denk ik bij ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Destiny

    'Hmm, zullen we naar het strand gaan? Het is een te mooie dag om die te verpesten,' grijnsde ik toen terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evan Sky Redness
    'Ik vrees voor het ergste, je gaat het niet halen als ik je...' Ik aarzelde even. 'Als ik je niet verander.' Ik keek haar even dringend aan, ik wou haar niet veranderen, maar het was dat of... Of de dood.

    Noah Skyler White
    Ik grinnikte bij die zalige gedachte.'Oké. Zoieso dat ik eerst daar ben.' Ik zette het op een sprintje. -goh wat ben ik weer kinderachtig- dacht ik in mezelf.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 22:34 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.