• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mick
    Toen stond ik daar alleen op het slag veld, ik kijk om me heen en zie een groep mensen staan. Ik loop naar hun toen en vraag:'wat is het plan voor vanavond?'


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Hayley
    'wat is het plan voor vanavond?' zegt een jongen dan. 'Opzoek naar een slaapplek. Beter nu gelijk want het gaat zo beginnen met schemeren,' antwoord ik. Dan kijk ik even naar May, 'kunnen we nou wel of niet in het Witte Huis overnachten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tamerin

    Met een half oor luisterde ik naar de groep en Hayley die het plan uitlegde, terwijl ik me afwachtend omdraaide naar Jayden die zijn zin niet af maakte. 'Wat wilde je zeggen?' Vroeg ik nieuwsgierig.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ivar

    'Mooie naam,' glimlach ik waarna ik haar wat zenuw trekjes zie krijgen. 'Rustig maar, je hoeft niet zenuwachtig te zijn.' en ik glimlach weer even.


    I only miss you when I'm breathing

    Jade
    'Mooie naam,' glimlacht hij charmant naar me. 'Rustig maar, je hoeft niet zenuwachtig te zijn.' Zegt hij weer vriendelijk. Ik zat altijd aan mijn haar dat was een trekje van me. Ik liet mijn hand zakken en ik voelde me blozen. Waarom moesten mijn bloedvaten juist nu breder worden? 'Dankje.' Zeg ik terwijl ik mijn witte tanden bloot lach. Waarom altijd ik?!

    Jayden
    'Wat wilde je zeggen?' Vraagt ze dan. 'Nee het is niets, ik weet het zelfs niet meer en dan zal het vast niet belangrijk zijn.' Zeg ik nonchalant. Het was super belangrijker even belangrijk dan mijn hart. Ik had nog noit zoiets gevoeld..

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [wow, ik heb vet veel gemist :S ik probeer wel ergens in te springen]

    Amber

    Ik kijk een beetje rond, en zie gelukkig Mick staan, waar ik in het vliegtuig naast zat. Ik tik hem op zijn schouder. 'Kunnen we echt in het Witte Huis overnachten?'


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Ivar

    Als ik haar hoofd rood zie weg trekken grinnik ik weer even, dit had nog nooit een meisje om mij gedaan. En nu voelde ik gewoon een beteje dat het om mij ging, niet om te opscheppen ofzo maar zo voelde het. 'Ehm, heb je je kracht al een. Eetje door?' vraag ik om van onderwerp te veranderen, want met iemand die helemaal nerveus wordt valt niet echt goed te praten.


    I only miss you when I'm breathing

    Amy Wolf Franklin
    Ik keek ene beetje rond. 'Een wit huis? Waarom een wit huis?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik wist niet veel van die zombie dingen, maar waarom het perse een wit huis moest zijn wist ik ook niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mick
    Opeens tikt er iemand op m'n schouder. Ik draai me om en zie Amber staan. Ze vraagt of we echt kunnen over nachten in het Witte Huis. 'Eigenlijk heb ik geen idee of we daar nou echt gaan overnachten.'


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Jade
    'Ehm, heb je je kracht al een. Eetje door?' Vraagt hij gelukkig omvan onderwerp te veranderen. Ik knik. 'Ja ik weet nu dat ik Energie kan Manipuleren. Ik haal energie uit mensen of zombies de zon en uit kracht. Ik kan brood uit energie halen net als een energie veld.' Zeg ik nu gelukkig iets losser. 'En jij ook een beetje?' Vraag ik er vriendelijk achterna.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    RainbowDay schreef:
    Amy Wolf Franklin
    Ik keek ene beetje rond. 'Een wit huis? Waarom een wit huis?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik wist niet veel van die zombie dingen, maar waarom het perse een wit huis moest zijn wist ik ook niet.


    [ we bedoel en HET Witte Huis ;D]


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Lola13 schreef:
    (...)

    [ we bedoel en HET Witte Huis ;D]

    [Ik heb iets gemist ;D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amber

    Ik haal mijn schouders op. Dan vraagt een meisje 'Een wit huis? Waarom een wit huis?' Ik kijk haar vreemd aan. 'Je weet toch wel wat het Witte huis is?'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:52 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Hayley
    'Een wit huis? Waarom een wit huis?' vraagt een meisje. Ik kan het niet helpen maar ik begin te lachen. 'Niet een wit huis. Nouja het huis is wel wit maar goed we bedoel HET Witte Huis, waar de president van de VS vroeger altijd woonde weet je wel,' grinnik ik, 'zullen we daar trouwens nu maar heen gaan. Het gaat zo schemeren,' zeg ik daarna op een luidere toon zodat iedereen het kan horen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik even, 'Best cool,' anteoord ik. 'En ja, ik heb het ook al een beetje door.' vervolg ik, 'Ik kan een soort messen of iets dergelijks uit mijn polsen schieten, en bij mijn knokkels kan ik een soort vaste dolken uit mijn handen laten komen. Ook heb ik een kracht die er mee samen hangt, mijn huid heelt heel snel.'


    I only miss you when I'm breathing