• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Alyson

    'Jep, weet het zeker'


    El Diablo.

    Tristan

    "Jammer" zei ik met een grijns


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Zou je wel willen hé?' grijns ik.


    El Diablo.

    Chrissie

    "Kom," fluistert Aaron. "Ik breng je wel naar boven."
    Ik knik zachtjes en loop hem voor, de trap op. Ik hol snel de badkamer in en haal een badjas, die ik aandoe en dichtknoop. Dan volg ik Aaron naar zijn kamer. Ik ga op zijn bed zitten en trek opnieuw mijn knieën tegen mijn lichaam aan.
    "Wat een rotavond," mompel ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan

    "Mh ik had je graag een keer nog in het zwembad gegooit ja" zei ik met een grijns


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    Nadat ik mijn fiets in de garage heb gezet, loop ik het huis binnen, waar geen teken van leven meer is. Zachtjes leg ik mijn fietssleutel op het aanrecht en trek mijn jas uit. Ik hang hem op aan de kapstok in de gang en gaap even uitbundig. Er is toch niemand die me hier kan zien. Tegelijkertijd strek ik me uit en kijk even rond. "Danny, ben jij dat?" hoor ik zachtjes vanaf boven. "Ja, Aliya, ik ben het" Antwoord ik en loop zachtjes de trap op. "Waarom duurde het zo lang?" Vraagt ze, terwijl ze met haar handen de pilaren van het trap hekje vasthoud. "Waarom lig jij nog niet in bed?" Vraag ik aan haar en negeer haar vraag. "Ik wachtte op jou, want ik kon niet slapen" Antwoord ze zachtjes en kijkt omhoog, wanneer ik naast haar sta. "Kom," Zeg ik zacht en til haar op. Ik loop geruisloos richting haar slaapkamer en leg haar in bed. "Weltrusten Danny" Zegt ze met een glimlachje, voordat ik haar kamer verlaat. Nadat ik nog even mijn tanden heb gepoetst en mijn kleren heb uitgetrokken, trek ik mijn joggingsbroek aan en kruip onder mijn dekens. Aliya mag dan wel 6 jaar zijn, ze blijft altijd mijn allerbeste vriendin.

    Aaron Evan Ortiz.

    Wanneer we boven zijn, holt Chrissie richting de badkamer en komt terug met een badjas die ze dichtknoopt. Ik loop, achter Chrissie aan, naar mijn kamer. Ze gaat op mijn bed zitten en trekt haar knieën tegen haar lichaam aan. Ik neem plaats naast haar en leg mijn arm om haar middel heen, waarna ik haar naar me toe trek. "Wat een rotavond" Mompelt ze zachtjes. "Het komt wel goed," Troost ik haar en druk een kusje op haar kruin.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Tuurlijk joh' zeg ik lachend.


    El Diablo.

    Tristan

    "Geloof je me niet?" ik stond op en had Alyson nog in mijn armen aangezien ze nog op mijn schoot zat
    "Dan moet je het maar zien" ik liep in de richting van het zwembad


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Hij slaat een arm om mijn middel en trekt me naar zich toe. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Het komt wel goed," zegt hij troostend en drukt een kusje op mijn kruin.
    "Hij had niet eens het lef me af te wijzen, om überhaupt iets te zeggen. Niks," zeg ik terwijl ik nog een traan weg veeg. "En Blanda moet opletten of ik - Ik weet nog niet wat maar ze zal het berouwen. Je verdient beter, Aaron. Ookal vind je haar leuk."
    Ik had heus wel gezien hoe hij naar haar keek in het zwembad, hoeveel moeite hij had om zich aan zijn belofte te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Hij had niet eens het lef me af te wijzen, om überhaupt iets te zeggen. Niets" Zegt ze, terwijl ze nog een traan wegveegt. "En Blanda moet opletten of ik - Ik weet nog niet wat, maar ze zal het berouwen. Je verdient beter, Aaron. Ookal vind je haar leuk". Een bescheiden glimlach verschijnt op mijn gezicht. Wat moest ik zonder Chrissie? Wie was ík zonder Chrissie? Vast niet dezelfde Aaron als dat ik nu ben. "Wat zou ik zonder jou moeten, Chris?" Vraag ik mezelf hardop af en trek haar nog wat dichter tegen me aan. Ik sluit mijn ogen en adem diep in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Nee!' gilde ik, en met een simpele beweging had ik mezelf op zijn rug gezwaaid.


    El Diablo.

    Tristan

    Met een simpele beweging zat ze nu op mijn rug
    "Weet je het heel zeker" vroeg ik toen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Wat weet ik heel zeker?'


    El Diablo.

    Tristan

    "Dat je niet in het water gegooit wilt worden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Wat zou ik zonder jou moeten, Chris?" vraagt hij terwijl hij me nog dichter tegen hem aantrek. Hij ademt diep in. Hoewel ik geen zin heb vrolijk te doen, heb ik er nog minder zin in hem in mijn rothumeur mee te trekken.
    "Oh nou dan zou je echt een nerd zijn, mensen vinden jou alleen maar aardig omdat ik je zusje ben," grap ik. Ik laat mijn hoofd nog steeds op zijn schouder liggen maar draai me een beetje zodat ik mijn benen over die van hem kan leggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.