• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Ik twijfel nog steeds" zei ik en mijn grijns werd nog groter


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    "Sorry voor daarnet" Bied ze haar excuses aan. "Het geeft niet," Zeg ik en glimlach bescheiden, wanneer ze in mijn ogen kijkt. Ze zucht zachtjes en haalt haar handen door haar golvende haren heen. Met een lachje kijkt ze me aan.

    Noa Lise Wing.


    "Ik heb echt geen idee. En hij zei dat hij belde om te zeggen dat hij vind dat ik lef had door op te dagen op Alyson's feest. Maar volgens mij is hij dronken. Hij zou me toch nooit bellen als hij nuchter zou zijn," zegt ze schouderophalend. "Vraag het anders morgen op school aan hem, als jullie bij je kluisjes zijn" Stel ik voor.

    Danny Dial.

    "Je bent een regelrechte player, Dan," Zegt ze met een glimlach, waarna ze haar hand op mijn schouder plaats en me weer in het water duwt. Grijnzend zie ik haar naar me kijken, wanneer ik boven kom. "Ik ben geen player, alleen een flirt" Zeg ik nu ook grijnzend en spat haar weer nat. "Alsjeblieft" Zeg ik dan grijnzend en plof weer naast haar neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Vraag het anders morgen op school aan hem, als jullie bij je kluisjes zijn,' stel Noa voor. 'Goed idee,' antwoord ik, 'maar dan moet hij wel alleen zijn. Met zijn vrienden erbij spreekt hij toch niet de waarheid,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda
    "Het geeft niet," zeg hij en hij lacht bescheiden.
    Ik knik en geef hem een klein lachje.
    "Dank je," vorm ik met mijn lippen zonder geluid. Ik laat mezelf soepel het water in zakken. Even ril ik. Het was kouder dan dat ik dacht.
    "Kom je ook zwemmen?" vraag ik terwijl ik mijn hand uitsteek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Noa Lise Wing.

    "Goed idee" Antwoord ze, "Maar dan moet hij wel alleen zijn. Met zijn vrienden erbij spreekt hij toch niet de waarheid". "Tja, zo zijn jongens" Zeg ik. "Wil je chips? Ik heb zin in chips" Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    Ondertussen komt Abi met een boze blik uit het water.
    "Weet je wel niet wat het heeft gekost om het huis uit te komen ? Nu moet ik weer naar binnen, droge kleren aandoen en weer naar buiten zien te komen!Geef me een knuffel." Ze omhelst me waardoor ik weer stuk natter ben.
    "Ik was toch al nat!" roep ik haar lachend na.
    Dan komt Danny boven.
    "Ik ben geen player, alleen een flirt," zegt hij terwijl hij me nat spat. "Alsjeblieft." Hij komt terug naast me zitten.
    "Player," zeg ik overdreven, zonder geluid terwijl ik hem aankijk.
    Mijn ogen glijden even naar zijn lippen. Ik slik en kijk snel weer op.
    Niet doen, Christina.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Taja, zo zijn jongens' zegt Noa, 'Wil je chips? Ik heb zin in chips' zegt ze daarna. Ik knik, 'is goed. Zullen we anders nog een film kijken ofso?' vraag ik.


    [lol, nu heb ik echt zin in chips]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron Evan Ortiz.

    "Dankje" Vormt ze met haar lippen, maar geluid dat komt er niet uit. Ze laat zichzelf in het water zakken en rilt even. "Kom je ook zwemmen?" Vraagt ze, terwijl ze haar hand uitsteekt. Ik denk weer aan de belofte van Chrissie, maar dit kan toch geen kwaad? Ik knik en zet mezelf af van de kant, waardoor ik in het water beland.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Danny Dial.

    "Player" Zegt ze overdreven, zonder geluid, terwijl ze me aankijkt. "Kun je het zien?" Zeg ik grijnzend. Tja, die kon ze nog eens terug verwachten hé. Nu ik erover nadenk, misschien ben ik wel een beetje té flirterig. Ik grinnik even bij de gedachte.

    Noa Lise Wing.

    "Is goed. Zullen we anders nog een film kijken ofzo?" Vraagt ze. "Is goed, ik ben zo terug. Zoek jij vast een film uit in dat kastje daar" Zeg ik en wijs naar een kastje onder mijn tv, terwijl ik richting de deur loop. Ik ren de trap af en vis een zak chips uit een van de vele keukenkastjes. Wanneer ik ook een cola fles en twee glazen heb gepakt, loop ik weer naar boven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Kun je het zien?" vraagt Danny dan.
    Ik haal mijn schouders op terwijl ik een bedenkelijk gezicht trek.
    "Meh," zeg ik droogjes, alsof hij niet veel voorstelt.
    Aantrekken en afstoten.
    Ik wiebel een beetje met mijn benen in het water en kijk er naar. Toch kan een klein lachje toch niet tegenhouden. Al snel zit ik ondeugend te grijnzen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Is goed, ik ben zo terug. Zoek jij vast een film uit in dat kastje daar,' zegt Noa terwijl ze naar het kastje waar haar tv op staat wijst. Ik kijk even in kastje en haal Friday the 13th uit. 'Hopelijk vind je het niet erg dat het een thriller is geworden,' zeg ik tegen Noa als ze weer boven is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    ' Wat wil je datg ik doe ' kreun ik.


    El Diablo.

    Valerie

    Ergens aan de andere kant van het zwembad zag ik Ivy en Alex en liep daar heen "Heey"


    Tristan

    "Dit misschien" ik drukte mijn lippen op de hare


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivy
    'Heey,' hoor ik iemand ineens zeggen en als ik op kijk zie ik dat het Valerie is. 'Hee, Val,' zeg ik met een glimlach waarna ik gebaar dat ze naast me moet gaan zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Meh," Zegt ze droogjes, nadat ze haar schouder heeft opgehaald en even bedenkelijk kijkt. Ze wiebelt een beetje met haar benen in het water en kijkt ernaar. Toch verschijnt er een klein lachje op haar gezicht, die al snel in een ondeugende grijns veranderd. "Sure," Zeg ik grijnzend, terwijl ik naar de contouren van haar gezicht kijk.

    Noa Lise Wing.

    "Hopelijk vind je het niet erg dat het een thriller is geworden" Zegt Hayley tegen me, wanneer ik binnenkom. "Nee, tuurlijk niet" Zeg ik, terwijl ik de fles met cola, glazen en de zak met chips op mijn bed neerleg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'