• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Ja kan ook nog hoor" hoorde ik ergens vaag
    Ik was alweer half in dromenland en ook te moe om te antwoorden of op te staan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nagaari

    Ik werd nu wel wakker van mijn afschuwelijke wekker en deed snel me computer aan. Ik deed wat muziek op en ging me klaarmaken voor school. Mijn OFFICIËLE EERSTE schooldag. Ik zuchte om alles en deed me haar en kleding, ik ontbeet een cracker en poetste meteen me handen. 'Long day here we come.' Ik deed me computer uit en me oordopjes in, pakte me fiets en ging maar onderweg naar school.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:15 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Blanda
    Na flink doorlopen kom ik eindelijk op school. Ik ga buiten op een bankje zitten. De wind waait door mijn blote benen. Ik trek de trui, die tot halverwege mijn bovenbenen komt, wat verder naar beneden. Tegerlijker tijd zet ik mijn capuchon op zodat het mijn vuile haar, dat tot mijn middel reikt, bedekt. Ik lijk wel een zwerver. Nou ja, ik stink niet en zie er verder niet echt onverzorgd uit. Met mijn hand speel ik met de gouden bedeltjes van mijn armband. Het is al zolang geleden dat ik echt heb stil gestaan bij mijn ouders. Mijn moeder en vader. Ze zijn nu zo'n vier jaar geleden overleden, in het zonnige Toscane. Vrijwel meteen werd ik op het vliegtuig gezet naar de VS, naar mijn tante Bella. De taal heb ik nog steeds niet helemaal onder controle. Vaak gooi ik er Italiaanse woorden doorheen en mijn accent is vreselijk. Bijna onverstaanbaar. Mijn moeder, Bambi, was de mooiste vrouw op het westelijk halfrond. Ze had lange bruine haren en echte Bambi ogen. Haar huid was olijfkleurig, net als de mijne. Het verschil tussen haar en mij wa dat zij een hart had, een mooi hart. Ze was zorgzaam en liefdevol. Zij zou nooit mijn vader bedriegen. Mijn vader, Celio, was net als mijn moeder. Liefdevol, zorgzaam, romantisch. Het was een temperamentvol stel. Er wa altijd liefde in het spel. Ik heb eigenlijk alleen maar gelukkige herinneringen met hun, op één na. Het moment dat mijn vader vertelde dat hij een ander had. Mijn moeder was kwaad, woest. Ze schreeuwde, sloegen, huilde. Uit angst ben ik naar boven gevlucht in de armen van mijn nanny, Anya. Bij haar huilde ik uit totdat het weer rustig was in huis. Mijn ouders hadden de ruzie buiten voortgezet. Dit was teven de laatste keer dat ik ze heb gezien. Uit woede heeft mijn vader mijn moeder van een rots afgegooid en is er zelf achteraan gesprongen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Ik zat aan de keukentafel mijn cornflakes te eten tot ik een sms kreeg, van de coach.

    Alyson, vanavond is de eerste wedstrijd van het seizoen. Sms naar de
    footballers en cheerleaders dat het vanavond begint om 8 uur.


    Meteen smste ik het bericht naar iedere footballer en Cheerleader.


    El Diablo.

    Tristan

    Ik was uiteindelijk toch opgestaan en was onder de douche gestapt en had me aangekleedt
    Ik kreeg een sms kreeg dat vavond de eerste wedstrijd was
    Ik liep naar beneden en sloeg mijn handen voor de ogen van Alyson
    "Raad maar en als je het goed raad tja dan zie je wel wat er gebeurd "

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Slaperig open ik mijn ogen. Aaron heeft zijn arm nog steeds om me heen. Ik grinnik. Het is niet de eerste keer dat mijn broer en ik bij elkaar in slaap gevallen zijn. Zodra de slaap mijn brein verlaten heeft, komen de herinneringen aan gisteravond terug. Ik sluit mijn ogen opnieuw in de hoop dat ze weg gaan. Het helpt niet. Ik trek het deken over mijn hoofd en jammer een beetje. Ik heb gisteren beloofd aan Belinda, mijn stiefmoeder, dat ik meer mijn best zou doen. En daarbij had ik school inbegrepen. Alleen heb ik er vandaag helemaal geen zin in, ik voel me er te miserabel voor. Ik durf wedden dat ik, als ik Danny of Hayley onder ogen kom, gewoon weer zou beginnen huilen. Ik ben bang dat ik Ivy gekwetst heb terwijl ze alleen meer aardig wou zijn en als ik Blanda nog één keer met mijn broer zie flirten zonder dat ze het met Jason uitgemaakt heeft dan pleeg ik een willekeurige moord. Ik maak Aaron zachtjes wakker.
    "We moeten naar school," zeg ik zacht.
    Ik sta alvast op en slenter de trap af.
    "Kind wat zie jij er uit," zegt Belinda geschrokken. "Gaat het wel met je?"
    Ik kijk haar verbaasd en tegelijk vertederd aan. Dat is de eerste keer dat ze me dat vraagt. En ze lijkt het nog te menen ook.
    "Kan beter," zeg ik zachtjes. Zonder te weten waarom ik het doe, omhels ik haar opnieuw. "Ik wil graag een keertje met je praten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Ik hoor de ringtone van mijn mobiel.
    1 nieuw bericht van Alyson.
    Staat er met duidelijke letters. Ik open het smsje maar verwacht geen interessant of intelligent tekst.
    Vanavond om 8 pm de eerste wedstrijd.
    Precies wat ik verwachte niet interessante of intelligente tekst. Snel open ik een nieuw smsje.
    Als jij voor mij nog een pakje hebt liggen zorg ik dat ik er ben.
    Ik zucht diep terwijl mijn IPhone de sms verzendt. Als ik ergens geen zin in heb is dit het wel maar ja, dan ben ik ten minste nog onder de pannen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nagaari

    Toen ik buiten me school kwam dropte ik even snel me fiets en liep maar rond terwijl ik een sigaret aanstook. Ik zag een meisje[We know who Blanda.] op een bankje zitten en ze zag er niet zo vrij blij uit. Ik liep naar haar toe in de hoop haar misschien op te vrolijken en misschien nu wel een vriend of zelfs meerdere te maken. 'Hallo?' Ik deed 1 oordopje uit.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Serieus.. Ik word gedwongen om te stoppen. Wtf, ik kan het gewoon niet bijhouden..]

    [Het is een nieuwe dag. Ik vind het ook snel gaan.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mag ik een lange samenvatting? Is er nog iets speciaals op het feest gebeurt?
    Btw, ik wil vakantie. Dan kan ik tenminste non-stop berichtjes posten.]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:34 ]

    Blanda

    "Hallo?" hoor ik naast me. Ik kijk even omhoog. Het felle licht prikt in mijn ogen maar ik zie een jongen staan.
    "Hi," zeg ik zachtjes maar maak geen aanstalte om met een wildvreemde te praten. Ik pak een lang plukje haar onder mijn capuchon vandaan en begin het te vlechten. Het vlechtje komt tot net iets boven mijn onderbuik. Wat ben ik hier altijd zuinig op geweest. Niemand mag aan mijn haren zitten. De tranen branden weer in mijn ogen als ik het gouden armbandje hoor rinkelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wait? Whut is er met Blanda o.0" ??]


    El Diablo.

    [@xMinaj Kan je mijn nieuwe meisje (cheerleader) goedkeuren? (Zie rollentopic) (:]

    [Ow, tuurlijk ^^]


    El Diablo.