• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Pas maar op met wat je zegt, stoere jongen," lacht ze, terwijl ze mij een klein mepje verkoopt. "Ik kan me zo weer bedenken." Zegt ze dan. Voordat ik iets kan zeggen, heeft mijn zusje lief ons opgemerkt. "Hé Blan, vergeet niet te zwemmen!" Zegt ze lachend, maar ik weet dat ze het niet als een grap bedoeld. Ik weet dat ze het meent en dat er een betekenis achter zit. En laat ik nou net die betekenis weten. Ik twijfel even, maar hou me toch aan de belofte die Chrissie en ik gemaakt hebben. "Anders red Jason haar wel" Zeg ik tegen Chrissie en kijk Chrissie heel even aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "We verzinnen nog wel even" en stond op "Ik ga even wat te drinken halen jij ook wat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Zijn we nogsteeds bij het feest..? o.o? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    ( yep)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Noa Lise Wing.

    Hayley stopt de dvd in de dvd-speler. Daarna loopt ze naar het raam, waar ze vervolgens de gordijnen naar elkaar toetrekt en mijn slaapkamer langzaam door het duister word omhult. "Zullen we dan maar gelijk beginnen? stelt ze voor terwijl ze de afstandsbediening pakt. "Is goed" Antwoord ik en ga wat comfortabeler op mijn bed zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dit is het 3e topic tijdens het feest x'D]


    El Diablo.

    [Misschien kunnen ze straks beter naar huis gaan, anders hebben de gleeks enzo ook niets meer te doen.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( misschien is dat wel handig)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    'Is goed,' zegt Noa terwijl ze op het bed gaat zitten. Ik doe nog snel het licht uit en ga dan naast haar zitten waarna ik op play druk. Concentreren op de film lukt me niet echt want mijn gedachten blijven bij Danny.

    Ivy
    Ik schud mijn hoofd, 'nee hoeft niet. Ik ga denk ik zo maar eens naar huis. Morgen hebben we weer training en ik wil wel een beetje fit zijn,'


    [kunnen we feest dan niet een beetje laten eindigen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (is goed)

    Valerie

    "Heb je anders zin in ook een slaapfeestje anders zit ik alleen thuis en dat is wel weer waar" en keek smekend naar Ivy

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Ik moet toegeven dat jij er ook wel mag zijn hoor. En ik flirt echt niet met íeder meisje die ik tegenkom hoor," zegt hij glimlachend. Hoe fijn ik het ook vind hem in de ogen te kunnen kijken, ik sla mijn ogen neer. Ik sla mijn ogen neer omdat ik anders zou huilen. En dat hoeft hij niet te zien.
    "Ja dat heb ik al gemerkt," zeg ik zacht. Met mij niet, niet gemeend.
    Ik zucht diep en wil opstaan, maar ik kan het niet. Ik kan niet van hem weglopen. Altijd hebben degenen van wie ik het liefst aandacht wil een andere lieveling. Mijn stiefmoeder geeft al haar liefde aan Aaron en ziet mij als een stuk uitschot, Danny zou liever bij Hayley zijn en zelfs voor mijn vriendinnen ben ik meestal tweede keus. Ik denk opnieuw aan de klap die ik vanavond van mijn vader gekregen heb. En mijn vader verdedigt nog liever zijn lief dan zijn eigen dochter. Ik breng mijn hand naar mijn wang en herinner me het branderige gevoel van de klap.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    Het duurt niet lang voordat Chrissie ons heeft opgemerkt.
    "Hé Blan, vergeet niet te zwemmen!" Zegt ze lachend.
    Voordat ik überhaupt kan reageren heeft Aaron dat al voor me gedaan.
    "Anders red Jason haar wel," roept hij terug.
    Ik lach naar Chrissie en laat mezelf kopje onder gaan zodat mijn haar nat wordt.
    Ja, leuk Jason!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    "Ja, dat heb ik al gemerkt" Zegt ze zacht. Ze zucht even diep. Allerlei gedachte spoken door mijn hoofd. Vind ze me leuk? Zo ja, hoelang al? Zijn een van de vele gedachte. Ze brengt haar hand naar haar wang. Ik denk even aan het gene wat ze zei. 'Ja, dat heb ik al gemerkt' Hoor ik nu keer op keer door mijn hoofd vliegen. Nu ik het telkens hoor, denk ik even aan Valerie. Was ze daar bij? "Ja, logisch Dan, zij was juist diegene die je in het water duwde" Beantwoord een stemmetje mijn vraag. Langzamerhand begin ik me schuldig te voelen. Hoelang zou dit al spelen? Hoe kon ik zo dom zijn om niets te merken? En het belangrijkste, waarom heb ík gevoelens voor twee personen? Gevoelens voor één van mijn beste vrienden en gevoelens voor iemand die ik eigenlijk niet mag uitstaan voor mijn reputatie, maar ik het toch voor haar heb.

    [Ik heb piano spel opstaan en toen ik dat van Chrissie las werd ik emotioneel Idk why ;o Ik ben eng. x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivy
    'Heb je anders zin in ook een slaapfeestje anders zit ik alleen thuis en dat is wel weer waar,' zegt Val smekend. Ik schud mijn hoofd, 'sorry Val, dat vindt mijn moeder nooit goed. Het was al een wonder dat ik naar het feest mocht. En ik heb geen zin in dat ze weer mijn creditcard blokkeert,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered