• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    LovingStyles schreef:
    [zullen we zo maar even vooruit spoelen naar de volgende dag? ]


    [ Good idea, maar ik ga nu dus ff naar buiten ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Tristan

    "Dat weet ik toch"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Zo ken ik je weer," zegt Aaron terwijl hij me port. Ik giechel even omdat het kietelt.
    "Ik heb een broer die het beste in me naar boven haalt," zeg ik schouderophalend, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. In werkelijkheid besef ik wel wat voor een speciale band wij hebben. Maar we zijn dan ook al samen van voor ons geboorte. We kennen elkaar door en door en weten dat we altijd bij de ander terecht kunnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    Ik sta op en loop bij Valerie weg. Het laatste wat ik nu wil te praten. Ik begin steeds sneller te lopen. Ook mijn tranen stromen sneller en sneller. Bella, mijn Bella is er niet meer. Niet dat ze echt voor me zorgde maar de was het enige familielid dat nog om me gaf. De rest zit lekker in Italië aan de pasta en de Espresso. Pratend over hun verlies, herinneringen aan het ophalen en zich vooral geen zorgen te maken om mij. Ik haal mijn handen door mijn haren. Hoe lang loop ik al. Tien minuten? Twintig? Half uur? Ik maak aanstalte om mijn mobiel te pakken maar het heeft toch geen zin. Van wie moet ik thuis zijn. Thuis? Ik draai me om en loop richting mijn straat. De brandweer en de ramptoeristen zijn al weg. Het enige wat ze hebben achtergelaten is een rokend stuk grond met een ruïne. Onhandig loop ik door de halve muren. Hier en daar ligt nog wat bruikbaars. Mijn goude armbandje, het laatste cadeautje van mijn moeder. Snikkend val ik neer in de enorme zooi. Ik trek mijn knieën op en laat mijn hoofd er op leunen. Ik ben het kwijt, alles en iedereen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valerie

    Ik liep door naar huis
    Zodra ik thuis was liep ik gelijk door naar boven
    Poetste mijn tanden kleedde me om en plofte neer op bed


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Ja toch?' zei ik, en ging op mijn zij liggen. Ik sloot mijn ogen, en binnen een paar seconden sliep ik.


    El Diablo.

    Tristan

    Ik knikte naar Alyson en zag dat ze in slaap viel en een aantal minuten later viel ik zelf ook in slaap


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Van mij mogen jullie doorspoelen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okee]


    El Diablo.

    ( zullen we dat gewoon doen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    Ik werd wakker van een vaag geluid
    ik opende mijn ogen en haalde mijn telefoon uit mijn zak
    ah die vervloekte wekker toch ook
    "Alyson wakker worden" zei ik
    "Tijd om weer naar school te gaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik werd wakker, en keek recht in het gezicht van Tristan. 'Is goed ik ga douchen' zeg ik. En loop naar de badkamer.


    El Diablo.

    Tristan

    "Is goed ik ga douchen" zei ze
    "Wow die is snel wakker ik lig hier nog halfdood op bed die doet haar ogen open en is gelijk wakker" zei ik mompelde tegen mezelf


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Van een hard geluid word ik wakker. Als ik overeind probeer te komen kraken al mijn botten. Verward kijk ik om me heen maar als ik al het gruis zie weet ik weer precies wat er is gebeurd. Onhandig trek ik mezelf aan een halve muur omhoog. Uit het schuurtje, wat nog redelijk overeind staat, heb ik een koffer met oude kleding gevonden. Ik trek een veel te grote trui aan en doe er een paar allstars onder. Een broek heb ik niet gevonden maar voorlopig gaat het hier wel mee door. Mijn lokken kam ik met mijn handen zodat het meeste gruis eruit is. Onhandig maak ik er een staart in. Mijn enige twee echte bezittingen, mijn mobiel en mijn armband, neem ik mee. Come on Blanda. Op naar school. Met een enorme steen in mijn buik zorg ik dat ik richting school loop. De bus is namelijk geen optie. Daar heb ik geen geld voor.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:06 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Na een warme douche, zet ik mijn haar in een strakke staart. Ik doe mijn make-up op. En doe daarna mijn cheerleaderpakje aan. Ik loop de badkamer uit, 'jij kan ook nog hoor' zeg ik lachend. Daarna pak ik mijn zwarte Chanel tas, en begin in te pakken.


    El Diablo.