• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Abi

    "Ik wil wel, maar het feit is dat mijn ouders niet weten dat ik hier ben, dus als je gewoon even uitlegt waar het is ben ik je al dankbaar" zeg ik met een lach tegen Valerie.

    Blanda
    Ik kijk verbaasd op als ook Danny wegloopt zonder me gedag te zeggen. Ik haal mijn schouders op. Op het moment dat ik iets wil zeggen hoor ik een ringtone afgaan. Het liedje herken ik uit duizenden. Ik sprint het water uit en vis mijn IPhone uit mijn tas.
    1 inkomende oproep van Giana
    Snel accepteer ik de oproep van mijn nichtje.
    "Nana," zeg ik lachend.
    Aan de andere kant hoor ik de snelle Italiaanse woorden uit Giana's mond stromen. Soms zit er een snikje bij. Uit de weerwar van woorden maak ik op dat Giana's moeder, mijn tante is overleden. Mijn tante, Bella, is de vrouw waarbij ik in woon. Bella was op reis in Italië om onder andere bij Giana op bezoek te gaan. Ze is van een clif af gevallen. Ik laat me op een muurtje ploffen en luister naar Giana's stem. Haar moeder wordt over één uur begraven en ik moet zo snel mogelijk het huis uit. Of ik bij iemand anders terecht kan, daar weet ze geen antwoord op. Zo plotseling als dat ze belde hangt ze ook weer op. Verslagen sta ik op. Ik moet weg, uit mijn huis, weg bij mijn tante.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valerie

    "Als je rechts gaat dan kom je er vanzelf" zei ik tegen Abi
    Erna liep ik naar Blanda
    "Heey wat is er?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Hé liefje, waarom zit je te huilen?" hoor ik plots een krakende stem.
    Geschrokken kijk ik op, recht in het gezicht van een oudere man wiens uitdrukking niet veel goeds belooft. Ik had ook Ivy's vest moeten aannemen! Angstig krabbel ik achteruit terwijl hij een hand naar me uitsteekt.
    "Waar ga je heen, ik wil je alleen maar troosten," zegt hij met een smerige grijns. Zijn vinger tilt mijn kin op en ik wil schreeuwen maar het lukt niet. Ik ben te bang om geluid te maken. Wanneer hij over me heen komt hangen neemt mijn instinct het over en trap ik hem hard in zijn maag. Ik heb genoeg ruimte om te ontsnappen en slaak een gil van angst wanneer ik zijn kwade gezicht zie. Voor de tweede keer zet ik het op een rennen en dit keer stop ik niet tot ik thuis ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Abi

    Ik kijk naar Blanda. "Is alles wel oke ?" vraag ik aan haar.

    Aaron Evan Ortiz.

    Chrissie trekt een sprintje, maar wanneer ik even omkijk en weer terug kijk is ze weg. Gewoon verdwenen. Ik stap door en hoor plots een angstige gil van een eindje verderop komen. Even denk ik dat het gewoon een meisje is die een spin heeft gezien of iets wat daar op lijkt, maar al snel veranderd die gedachte. Ik zie míjn zusje uit een steegje komen rennen en blijft dat ook doen. Als ik beter kijk zie ik nu een oudere man ook uit het steegje komen. Wacht, wacht, die man heeft toch niet aan haar gezeten hé? Denk ik en voel woede in me opkomen, maar bedenk dat ik maar beter achter Chrissie aan kan gaan dan de man een dreun gaan verkopen. Ik trek een sprintje tot ik voorbij de oude man ben. Daarna begin ik harder te rennen richting huis. Ik wil zo snel mogelijk bij Chrissie zijn. Ik wil haar zo snel mogelijk kunnen opvangen. Kunnen helpen. In mijn armen houden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:01 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan


    "Nu dit feest bijna ten einde is weet je dat er nog een verrassing krijgt he? " fluisterde ik .


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Yay, now im happy!' zei ik lachend.


    El Diablo.

    Tristan

    "Wees daar maar niet al te zeker van straks gooi ik je wel in het water"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Zodra ik thuis ben vlieg ik mijn stiefmoeder om de hals. Ik heb even een vrouw nodig.
    "Het spijt me," snik ik luid. "Ik zal meer mijn best doen, het spijt me."
    Ik bied mijn excuses aan voor eerder vanavond en alle andere keren dat ik haar gedwarsboomd heb, goed wetend dat ik het misschien niet meer had kunnen doen. Zodra ik de deur dicht hoor gaan maak ik me van haar los en loop in Aaron's armen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en luister naar zijn hartslag. Pas dan kalmeer ik een beetje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Nou, niet leuk!' grom ik lachend, en kijk hem aan.


    El Diablo.

    Tristan

    "Wat vindt je dan wel leuk??"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Alles wat niet met een nat jurkje te maken heeft'


    El Diablo.

    Tristan

    "Als je het zeker weet " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    Wanneer ik de deur achter me dicht heb gedaan en me omdraai, loopt Chrissie naar me toe. Ik hou mijn armen open en ontvang haar vriendelijk. Ze legt haar hoofd tegen mijn borstkas aan en kalmeert een beetje. "Kom," Fluister ik tegen haar haren aan, "Ik breng je naar boven". Ik knik even naar mijn stiefmoeder, als teken dat het wel goed komt en loop met Chrissie naar boven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'