• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Valerie

    "Heey Val " zei ze met een glimlach en gebaarde dat ik naast haar moest gaan zitten
    "En vermaak je je een beetje" zei ik toen ik naast haar ging zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Ik zie Aaron nog even twijfel.
    "Ik bijt niet hoor," lach ik.
    Op dat zelfde moment laat hij zich in het water glijden. Ondeugend kijk ik hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley
    'Nee, tuurlijk niet,' zegt Noa terwijl ze het eten en drinken op haar bed neerlegt. Ik doe de dvd in de dvd-speler. Daarna loop ik naar het raam toe om de gordijnen dicht te doen. 'Zullen we dan maar gelijk beginnen?' stel ik voor terwijl ik de afstandbediening pak om op play te drukken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy/b]
    'En vermaak je je een beetje,' zegt Val. Ik knik, 'Jawel hoor. Jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    "Jawel hoor. Jij dan" vroeg ze
    "Ja ik heb wel zin om een grap uit te halen help je?" vroeg ik toen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik bijt niet hoor," Lachte ze nog, voordat ik het zwembad in kwam. Ondeugend kijkt ze me aan. "Al zou je dat wel, dan was ik alsnog gaan zwemmen hoor" Zeg ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    "Al zou je dat wel, dan was ik alsnog gaan zwemmen, hoor," zegt hij grijnzend.
    "Pas maar op met wat je zegt, stoere jongen," lach ik terwijl ik hem een klein mepje geef. "Ik kan me zo weer bedenken." Om kracht bij mijn woorden te zetten maar ik mijn hagelwitte tanden zien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ivy
    'Ja ik heb wel zin om een grap uit te halen help je?' zegt Val. Ik kijk haar en en grinnik eventjes, 'tuurlijk help ik,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Sure," zegt hij grijzend. Ik kijk hem schuin aan en glimlach een beetje. Ik voel mijn ogen fonkelen en blijf nog wat verder wiebelen met mijn benen. Het helpt me te kalmeren.
    "Oké," zeg ik dan met een uitdagend lachje. "Ik vind je knap, heel knap zelfs," geef ik toe. "Maar dat jij nou elk knap chikkie dat je tegenkomt wilt bangen, wil niet zeggen dat ik ook zo ben." Ik geef hem speels een stomp tegen zijn borstkas. Lieg niet tegen jezelf, Christina. Natuurlijk wil je met hem naar bed. Alleen is dat niet het enige dat je wil.
    Ik kijk even naar het water en zie plots Blanda met Aaron flirten.
    "Hé Blan, vergeet niet te zwemmen!" roep ik haar lachend toe. Iemand die niet weet wat er aan de hand is zou er niks achter zoeken, maar zij weet wel waarom ik het zeg. Ik heb het wel gezien.
    Glimlachend kijk ik terug naar Danny en mijn hart mist een slagje wanneer mijn ogen per ongeluk die van hem ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 16:39 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    'tuurlijk help ik,' zei ze
    "weet jij een leuk doelwit" vroeg ik en keek even rond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivy
    'Weet jij een leuk doelwit?' vraagt Valerie. 'Hangt er vanaf wat je van plan bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    "Hm ligt aan het doelwit" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Oké," zegt Chrissie met een uitdagend lachje. "Ik vind je knap, heel knap zelfs," geeft ze toe. "Maar dat jij nou elk knap chikkie dat je tegenkomt wilt bangen, wil niet zeggen dat ik ook zo ben". Ik weet niet of ik het nou wel of niet had verwacht. Aan de ene kant ben ik best blij dat ze het heeft toegegeven, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik weet niet wat ik zou moeten doen als ik gevoelens zou krijgen voor Hayley én Chrissie. Ik heb Chrissie altijd al als een goede vriendin gezien, een hele goede zelfs. "Ik moet toegeven dat jij er ook wel mag zijn hoor" Zeg ik, "En ik flirt echt niet met íeder meisje die ik tegenkom hoor,". Glimlachend kijkt ze me aan, wanneer onze blikken elkaar kruisen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Nu ben ik pas tevreden" zei ik grijnzend en liep het zwembad uit en ging op een stoel zitten
    "Zie je dat ik te vertrouwen ben"

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 16:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivy
    Ik zucht even, 'mij maakt het niet uit wie we kiezen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered