• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Valerie

    "Maak niet uit daar zou ik ook geen zin in hebben ik zie je morgen wel dan" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    Blanda lacht even naar Chrissie en laat zichzelf dan kopje onder gaan. "Jason, iemand schreeuwt hier om je aandacht" Zeg ik en kijk naar Blanda. Ik tover een waterige glimlach op mijn gezicht. Het is moeilijk om je gevoelens niet toe te kunnen geven, omdat ze met een ander heeft. Het is moeilijk, als je weet dat een van je andere vrienden je leuk vind, terwijl je zelf iemand anders leuk vind. Waarom is liefde toch zo moeilijk?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    "Jason, iemand schreeuwt hier om je aandacht," roep Aaron.
    Nee sukkel, ik wil jouw aandacht! Snap dat dan.
    Ik kijk naar Aaron waterige glimlach.
    "Als ik Jason nodig heb dat ga ik wel naar hem toe," mompel ik onverstaanbaar. Ik ga weer met mijn voeten op de bodem staat en wring mijn haren voorzichtig uit. Als ik op kijk lijken Aaron's ogen heel dichtbij. Vanzelf begin ik een beetje roze te kleuren, zover dat kan met mijn getinte huid. Ik sla mijn ogen neer en loop wat achteruit richting het trapje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Ik wacht even op een antwoord dat niet komt.
    Hij wil me niet en hij heeft niet eens het lef me af te wijzen.
    Dan sta ik toch op, alsof ik een marionet ben en iemand net aan mijn touwtjes getrokken heeft. Een levenloos voorwerp, overgelaten aan de wil van iemand anders, leeg.
    "Ik ga naar huis," zeg ik met bevende stem terwijl ik mijn jurkje opraap. Met het vod in mijn handen en hangend hoofd begeef ik me naar de deur. Ik neem geen afscheid, van niemand, ik heb geen in mensen. Op automatische piloot begeef ik me door het huis, naar de voordeur die ik twee seconden later achter me dicht trek. En daar loop ik dan, in mijn bikini op straat, moederziel alleen op weg naar huis waar ik vast beeld zonder klank krijg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivy
    'Maak niet uit daar zou ik ook geen zin in hebben ik zie je morgen wel dan,' zegt Val. Ik sta op, 'tot morgen!' roep ik tegen iedereen waarna ik mijn jurkje weer aantrek en naar de voordeur loop. Als voor het huis sta stap ik in mijn auto. Wanneer ik Chrissie zie lopen stop ik naast haar, 'wil je een lift?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie



    "Tot morgen" zei ik tegen Ivy
    Ik zag Chrissie weglopen en wou haar nog tegenhouden maar ze hoorde me niet meer
    "Wat is er met Chrissie?" vroeg ik aan Dan

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Ik veeg snel een traan weg wanneer ik een auto naast me hoor stoppen. Ik kijk naast me en zie Ivy's gezicht.
    "Wil je een lift?" vraagt ze.
    Ik forceer een glimlach en schud mijn hoofd.
    "Nee, dank je. Ik wil even alleen zijn."
    Ik richt mijn ogen terug naar de grond en loop verder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivy
    'Nee, dank je. Ik wil even alleen zijn,' zegt Chrissie waarna ze weer naar de grond kijkt en verder loopt. Ik blijf met de auto naast haar rijden, en pak tegelijk een vest van de achterbank. Dan geef ik de vest aan Chrissie. 'Trek op zijn minst dit aan. Anders ben je morgen nog ziek,'

    [ik ben even douchen]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abi

    Ik kijk verbaasd naar de beelden die zich voor me afspelen. "Oke, mijn ouders zullen nu wel doorhebben dat ik weg ben, zie jullie op school !" roep ik. Ik loop naar de baan en denk even na. Wacht, was het nu links of rechts. "Uh-oh".

    Danny Dial.

    Chrissie staat op. Ik wil mijn hand bewegen en haar vastpakken, maar mijn lichaam staat het niet toe. Ik wil zeggen dat ze terug moet komen en dat ik haar leuk vind, maar ik kán niets tegen haar zeggen zolang ik ook gevoelens heb voor Hayley. Dat vind ik oneerlijk, niet kunnen. "Ik ga naar huis," Zegt ze met een bevende stem. Het liefste zou ik me willen omdraaien en opstaan. Ik zou naar haar toe lopen en haar veilig naar huis willen brengen. Liefde is niet makkelijk, in tegendeel zelfs. Liefde is hard. Hard voor iedereen.

    Aaron Evan Ortiz.

    Blanda mompelt iets, wat ik niet kan horen. Wanneer ze opkijkt, zie ik haar wangen lichtjes roze kleuren. Ze slaat haar ogen neer en loopt een stukej achteruit richting het trappetje. Sorry Blan, het is niet eerlijk tegenover Jason Is het gene wat ik tegen haar wil zeggen, maar niet met Jason in de buurt. Even veranderd mijn stemming en voel ik me helemaal leeg van binnen. "Ik ga naar huis" Hoor ik nog net een bevende stem zeggen. Die stem ken ik. Chris. Ik haal mijn hand door mijn haar, terwijl ik naar de kant loop en mijn eigen stemming weer terug krijg. Ik hijs mezelf uit het water en ga naast het zwembad staan. "Ik ga er ook vandoor, tot morgen" Zeg ik, haal mijn hand nog even omhoog ter afscheid en loop dan met een natte zwembroek door het huis, naar de voordeur, waar Chrissie net door is verdwenen. "Chris," Is het enige wat ik over mijn lippen krijg, als ik haar zo zie lopen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    Aaron zegt niets en loopt achter Chrissie aan. Zuchtend laat ik mijn hoofd naar beneden vallen.
    Top Blanda, wat heb je toch een geweldig leven!
    Ik zie Danny zitten. De altijd zo stoere Danny lijkt nu een stuk minder stoer. Ik zwem op hem af en leun op zijn benen.
    "Heb jij het ook goed voor elkaar?" vraag ik met een schuin lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Trek op zijn minst dit aan. Anders ben je morgen nog ziek," zegt Ivy.
    Ik draai me om om te zien waarover ze het heeft. Grote fout. Mijn onderlip begint te trillen zodra ik haar gezicht zie. Tranen branden achter mijn ogen, proberen zich een weg naar buiten te forceren.
    "Ga naar huis, Ivy."
    Ik draai me van haar weg omdat ik de tranen niet meer kan tegen houden. Ik zet het op een rennen om een paar straten verder huilend tegen een muur neer te zakken.
    Je had beter moeten weten, Christina.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny Dial.

    "Heb jij het ook goed voor elkaar?" Vraagt er iemand, wanneer ik een stel armen op mijn benen voel. Ik knik even, nog steeds in gedachte. "Wat is er met Chrissie?" Hoor ik ergens vaag naast me. "Ze is, Ze vind, laat maar, Ik ga ook naar huis" Zeg ik, waarna ik opsta en zonder gedag te zeggen wegloop, door het huis, naar buiten via de voordeur. Daar stap ik op mijn fiets en fiets richting het uiteinde van het oprit. Ik kijk even naar link en zie Chrissie lopen. Ik sla mijn ogen even neer en fiets dan, via de rechterkant, naar huis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Abi

    Ik loop terug naar iedereen. "Weet iemand welke kant mijn huis op is ?" vraag ik luid zodat iedereen het kan horen. Ik ben een cheerleader, ik heb niet gezegd dat ik slim ben.

    Valerie

    Danny ging ook naar huis toe net als Chrissie en Ivy
    "Blanda wat doe jij blijf je of ga je ook naar huis toe" vroeg ik
    Ergens hoorde ik Abi "Als je wilt kan ik je wel een lift naar huis geven"

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 17:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer