• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    [ door wat Demi zei zegmaar.. Gleeks zijn te min XD ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Uhm Nagaari? Alyson heeft een xxl slushee in je gezicht gegooit.. moet je dat niet even zetten in je reactie?]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:22 ]


    El Diablo.

    [ Iknow maar het was een grapje en ik heb dat gecorigeerd en en en en slushee's zijn best lekker ;d Dusjaa ze staat gewoon doelloos gesprek met luci te hebben ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dave.
    Ik voel de telefoon in mijn hand trillen. Opnieuw een sms. Ja, ik heb nog toestemming ook. Gisteren is niet zo best geëindigd voor me. Als je aanbelt en lief kijkt, stuurt Belinda je wel naar boven. Sloom typ ik een berichtje terug. Oke, ik zal mijn glimlach oefenen. Nadat ik goed wakker ben geworden. Zin in school heb ik toch niet, kan ik mooi spijbelen. Ik leg mijn telefoon weg en stap onder de douche, een misselijk gevoel bekruipt me, maar ik schud het van me af. Na een korte douche loop ik naar beneden. Ben naar oma. x Mam
    Wouw, die weet ook niet dat het een normale schooldag is. Ik haal mijn schouders op en eet een broodje. Ik pak mijn scooter uit de garage en rij naar Chrissie, wanneer ik op de stoep sta ben ik aan.

    Danny Dial.

    "Danny! Word wakker!" Roept een bekende stem, terwijl ik mijn bed voel bewegen. Ik murmel wat en sla een beetje in het rond. Ja, ik heb inderdaad een ochtendhumeur, dat is ook vaak de reden, waarom ik te laat op school kom. "Auw, Danny" Zeg het meisje nu wat zachter en springt zo te voelen, van mijn bed af. Ik wrijf even in mijn ogen en laat mijn ogen even wennen aan het felle licht dat mijn kamer in schijnt. "Sorry, Ali" Roep ik nog schor en gooi de dekens weg. Met barstende koppijn loop ik naar mijn kast waar ik een setje kleren uithaal. Nadat ik gedoucht heb en heb ontbeten, zeg ik mijn ouders en Aliya gedag en stap op mijn fiets, waarmee ik naar school fiets.

    Aaron Evan Ortiz.

    "We moeten naar school," Hoor ik nogal vaag ergens naast me. Ik murmel even wat, maar kom langzaam omhoog. Ik strek me even uitgebreid uit en gaap uitbundig. Ik pak een stel kleren uit mijn kast en loop naar de douche. Wanneer ik er onder stap, voel ik de stralen water langs mijn lichaam glijden. Alsof ik alles even vergeet. Als ik klaar ben met douchen, pak ik wat gel en doe het met beide handen warrig door mijn haar heen. Daarna loop ik de trap af, kijk even naar Belinda en Chrissie, maar besteed er verder geen aandacht aan en loop naar de keuken waar ik een broodje pak en het besmeer met wat beleg. Nadat ik met mijn broodje nog even tv heb gekeken kijk ik naar de klok. Nog 10 minuten, waar blijft Chris? Denk ik en sprint nog even snel naar boven. "Chris? Over 10 minuten moeten we op school zijn hé?" Informeer ik haar, terwijl ik voor haar deur blijf staan.

    Noa Lise wing.

    Hayley schud even aan mijn schouder, waardoor ik meteen wakker word en uit bed spring. "Let niet op mij," Zeg ik lachend, "Ochtendmens". Als we onze kleren aanhebben en hebben ontbeten, stelt mijn vader weer voor om ons een lift naar school te geven, wat ik natuurlijk niet afwijs. Als we op school zijn, zie ik de 'populaire' kinderen op een kluitje buiten staan, maar loop achter Hayley aan de school binnen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [BAM, lange post ^^.
    @Maartje Wa tmoesten we voor NE maken? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik zucht opgelucht als ik zie dat Jason en Danny allebei niet bij hun kluis staan. 'Ik ga mijn boeken pakken nu het nog rustig is,' zeg ik tegen Noa waarna ik naar mijn kluis loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Chris? Over 10 minuten moeten we op school zijn hé?"
    Ik spring uit bed wanneer ik Aaron's stem hoor. Ik trek de deur open en omhels hem even.
    "Ik mag thuis blijven," zeg ik zacht. "Ik heb Belinda alles verteld. Maak je geen zorgen, Dave komt me zo even gezelschap houden." Ik druk een kusje op zijn wang. "Laat je niet doen door Blanda, hé."
    Ik kijk hem smekend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Noa Lise Wing.

    "Ik ga mijn boeken pakken nu het nog rustig is" Zegt Hayley, waarna ze naar haar kluis loopt. Ik loop naar mijn kluisje en maak hem open, waarna ik mijn boeken wissel. Als ik hem weer dichtsla, loop ik naar Hayley toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lucille 'Luci'.
    "Een gleek? Dus omdat ik zingen leuk vind wordt ik gehaat.. Dat is erg slim als ik dat had geweten maakte ik mijn eigenpakje en kwam zo, aangezien dat best leuk is.. Zou dat iets zijn.. cheerleader en Gleek?" Opnieuw haar ik onverschillig mijn schouders op. "Stiekem hou ik ook van zingen," Zegt ik en doe mijn haar goed. "De meeste cheerleaders, ik ook, doe onaardig tegen de gleeks om reputatie te houden," Ik zucht even. Waarom vertel ik haar dit?

    [Aaaah.. I'm going to the hell. Ik moet gaan douche. :( Misschien kan ik over een halfuurtje terug zijn op mijn mobile telefoon..]

    ForeverZaynx schreef:
    [BAM, lange post ^^.
    @Maartje Wa tmoesten we voor NE maken? :'D]


    EN TOEN KLIKTE IK NET MAGISTER WEG. Uh.. Paragraaf 5..

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik mag thuis blijven," Zegt ze zacht, als ze de deur heeft opengemaakt en me even omhelst. Voordat ik mijn mond open kan trekken om iets te zeggen, spreekt ze. "Ik heb Belinda alles verteld. Maak je geen zorgen, Dave komt me zo even gezelschap houden" Zegt ze en drukt een kusje op mijn wang. "Laat je niet doen door Blanda hé" Zegt ze en kijkt me smeken aan. "I'll try" Zeg ik en pak met mijn hand haar knot even vast, waarna ik hem even plagerig heen en weer beweeg. "Have fun" Zeg ik, druk nog een kusje op haar wang en loop dan weer naar beneden, naar de deur. Ik trek mijn jas aan en als ik de deur opentrek staat Dave voor mijn neus. "Hai," Zeg ik en loop dan langs hem richting mijn fiets.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Net als ik klaar ben met mijn boek om te wisselen komt Noa naar me toe gelopen. Ik glimlach even naar haar en doe dan mijn kluis dicht. Danny is nog nergens te bekennen. Ik zucht eventjes, ik wil echt aan hem vragen waarom hij gister nou belde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Even chocomel maken :'D]


    El Diablo.

    IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

    EN TOEN KLIKTE IK NET MAGISTER WEG. Uh.. Paragraaf 5..

    [HELEMAAL???!! OMG,]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'