• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    [Ik zit echt te multitasken hier xd Ik zit op quizlet, msn doe me wiskunde en leer frans..]


    El Diablo.

    [Jesus ik blijf verbeteren! Haha. Hi Dewi! Een lotgenoot!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    'Mijn gezicht word blijer als jij uit mijn zicht ben' zei ik bitchy, en keek weer naar Blanda. 'Hé Blan, wat is er?' vroeg ik, terwijl ik haar een knuffel gaf.


    El Diablo.

    Blanda
    "Hee Blan," mompelt Jason.
    Ik steek mijn hand naar hem op maar heb niet echt zin om het verhaal weer uit te leggen. Daarbij voel ik me ook schuldig, schuldig om het feit dat ik wat voel voor Aaron. Niet zomaar iets, echte vlindertjes. Naar het nieuwe meisje luister ik niet meer. Ben niet in de mood voor nieuwe contacten. Als Alyson haar vraag herhaalt, herhaal ik mijn niet al te aardige antwoord.
    "Heb je het nog niet gelezen of gehoord?" vraag ik geïrriteerd. "Blanda is dakloos, wat een giller hè! Daar kunnen we weer lekker over roddelen."

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley
    Ik zucht even als ik Noa's wekker af hoor gaan. Als ik ben aangekleed ligt Noa nog steeds te slapen. Ik zucht even en schudt even aan haar schouder waarna ze wakker wordt. Iets later zitten we aan het ontbijt. Noa's vader is weer zo aardig om ons een lift te geven en een kwartier later zijn we op school. Ik zie Jason, Tristan, Alyson, Blanda en een onbekend meisje bij een bankje staan maar ik trek me er niks van aan en loop naar mijn kluisje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Negeert Blanda Alyson nou, of zie je mijn berichtjes niet? D:]


    El Diablo.

    [ Ik had dus zegmaar mijn post gechanged maargoed had vast niet veel nut.. Hahaha lotgenoot. ;dd ]

    Nagaari

    'Mijn gezicht word blijer als jij uit mijn zicht ben' Het klonkt bitchy. 'Trying to help here. Maar aangezien ik hier niet wordt gewenst dan niet toch, trouwen je gedrag zegt iets over hoe jij leeft. Rotte jeugd gehad?' En ik deed zo'n huilebalk face na. 'Ach fuck it, als ik hier niet kan helpen en zelfs omdat het niet gewenst wordt ga ik wel weg.' Ik stond op en gaf dat ene meisje dat bitch tegen me nog een middelvinger en liep verder de school binnen richting whoeverknows. Ik kwam maar zomaar ergens terecht en vroeg een paar mensen waar de directrice was toen ik haar vond kreeg ik uitleg en een preek. What a wonderfull beginning of the day.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Blanda heeft al twee keer antwoord gegeven op de vraag wat er aan de hand is.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason.
    "Heb je het nog niet gelezen of gehoord?" Herhaalt Blanda geïrriteerd. "Blanda is dakloos, wat een giller hè! Daar kunnen we weer lekker over roddelen," Ik schud even met mijn hoofd, omdat ik mijn oren niet geloof. De woorden die ik wil zeggen herhaal ik eerst een paar keer in mijn hoofd, ik wil geen kwetsende dingen zeggen. Ik kijk Blanda aan en zwijg een lange tijd. "Ik kan het niet geloven.." Mompel ik zachtjes. "Blan.." Ik blijf zoeken naar de juiste woorden. "Je kan altijd bij mij terecht," Of ga lekker naar Aaron toe, denk ik maar hou het voor me.

    Dubbel post

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:04 ]

    [Oow, surry D:]


    El Diablo.

    Chrissie

    Na een lang gesprek met Belinda, waarin ik haar heel wat opgebiecht heb en alles over gisteravond verteld heb, stuurt ze me weer naar bed. Ik uit mijn dankbaarheid met een knuffel en slenter dan de trap weer op. In mijn kamer doe ik mijn badjas en bikini uit. Ik trek een losse joggingbroek aan en een aansluitend topje. Mijn haren doe ik in een losse knot en ik kruip onder de dekens. Wanneer ik naar mijn mobiel kijk zie ik een berichtje van Alyson.
    "Zijn er nog repetities voor Cheer? Want ik kom niet naar school vandaag. Voor de wedstrijd sta ik gewoon paraat. Bedankt voor de uitnodiging gisteren. Jij en Tristan zijn een leuk koppel." stuur ik terug. Het is een beetje een wirwar van onderwerpen maar ik voel me dan ook niet echt helemaal helder. Aan de ene kant heb ik helemaal geen zin om alleen te zijn, maar aan de andere kant wil ik ook mijn broer niet van school houden. Ik neem opnieuw mijn mobiel en stuur een smsje naar Dave.
    "Daaaaveee, kom je straks even langs? Ik heb gezelschap nodig zonder drama. Jij maakt geen drama's. Alsjeblieft?"
    Dave is zo'n jongen bij wie ik me gewoon op mijn gemak voel, een soort light-versie van Aaron.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Jason schudt met zijn hoofd.
    "Ik kan het niet geloven," mompelt hij. "Blan...Je kan altijd bij mij terecht," vervolgt hij zijn zin.
    Ik knik zachtjes. Ik wil niet naar iemand toe, ik moet voor mezelf kunnen zorgen.
    De wind waait weer door mijn benen, nou ja stokjes. Ik ril van de kou. DE trui is al zo oud dat het ook niet echt weerstand biedt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lucille 'Luci'.
    Omdat ik blijkbaar eerder op school ben, slenter ik door de gangen en zie een meisje staan. Aan haar kleren zie ik direct dat ze een gleek is, toch loop ik naar haar toe. "Hée," Ik glimlach. "Ik ben Lucille, noem me maar Luci,"

    [ Ik had btw ook op blanda gereageerd maar dat is vorige page zegmaar.. maar dat is nogal useless. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.