• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    [Ik zal je even inlichten over Blanda's situatie (:. Ze is vanaf nu dakloos. Haar tante, waarbij ze woonde, is overleden en haar huis afgebrand. Verder heb ik het niet echt heel goed gevolgd maar Dave heeft Chrissie een soort van afgewezen en Aaron en Blanda draaien om elkaar heen vanwege Jason. Ik hoop dat je hier wat mee kan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Waar is iedereen? ;o]

    [Blanda op het schoolplein de rest is nog thuis.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Draaien om elkaar heen.. Juist.]

    [Weten de mensen dat haar huis is afgebrand + dat ze nu dakloos is?]

    [Nee, alleen Valerie.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Danny heeft Chrissie niet afgewezen, maar ook niet verteld dat hij haar leuk vindt.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Danny heeft Chrissie niet afgewezen, maar ook niet verteld dat hij haar leuk vindt.]

    [Sorry, dat heb ik eruit opgevangen.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ Nagaari is een meisje. :# OF JE ZIET HET NIET DOOR HET LICHT. DOMME DEWI. 'Facepalm.']

    Nagaari

    Ik ging naast haar zitten. 'Wat is er? Ik wil je graag opvrolijken..' Ik keek rond. 'Aangezien ik verder niemand zie die aanstalten neemt.' Ik deed me muziek uit en me oordopjes uit. Ik zuchte kort.. Vroeger maakte ik makkelijker vrienden dan nu zeg.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    ( ik moet gaan mijn wiskunde boek vraagt hier om aandacht)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Als Tristan ook klaar is, loop ik naar mijn Audi. Als Tristan ook zit, begin ik te rijden. Uiteindelijk kwamen we op school, en met het cheerleaderpak onder me arm liep ik naar Blanda. 'Hee Blan, waarom had je een uniform nodig?' vroeg ik, en ging naast haar zitten. Daarna keek ik het meisje voor ons arrogant aan.


    El Diablo.

    [Hahaha het mag dan wel een meisje zijn maar mijn naam is Demi. Mensen schijnen dat heel moeilijk te vinden en er allerlei variaties op te maken, Demy, Dewi, Dehwy, Dehmy en zelfs Dummi wat weer doorgroeit naar Tummie. Wat een leven!]
    Blanda

    Al snel zie ik dat de jongen die tegen me begon te praten een meisje is.
    "Wat is er?" vraagt ze. "Ik wil je graag opvrolijken. Aangezien ik verder niemand zie die aanstalten neemt."
    Ik trek één wenkbrauw op en kijk het meisje aan.
    "Ik vertel niet alles tegen iedereen," zeg ik terwijl ik mijn haar verder vlecht. "En al helemaal niet tegen iemand die ik niet ken."
    Ik kan op dit moment niets anders dan bitchen.
    Ondertussen zie ik Alyson aankomen.
    "Héé Blan," zegt ze vrolijk. "Waarom heb je een uniform nodig."
    Mijn wenkbrauwen gaan nog verder omhoog.
    "Heb je het nog niet gelezen of gehoord?" vraag ik geïrriteerd. "Blanda is dakloos, wat een giller hè! Daar kunnen we weer lekker over roddelen."
    Dan komt de derde persoon op me afgelopen. Jason.
    Ik zucht en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:53 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason.
    Na de gezellige avond heb ik heerlijk geslapen. Ik strek me uit en het gezicht van Blanda gaat door mijn hoofd. Ik merk dat mijn humeur zakt. Blanda trekt naar Aaron of andersom, ik weet het niet, maar ik kan er niet tegen. Ik ben het zat om het spelletje mee te spelen, misschien dat ze gisteravond dronken was, maar als ze het vandaag weer flikt kan ze de pot op. Als ik ergens een hekel aan heb is het vreemdgaan, van mezelf weet ik dat ik af en toe wel een flirt, maar je kan duidelijk zien dat er tussen Aaron en Blanda een klik is. Ik rek me uit en kijk op de klok, het is nog vroeg, maar ik besluit toch naar school te gaan. Na een ontbijtje met mijn moeder pak ik mijn schooltas en loop naar het bushokje. Binnen een paar minuten komt de bus en ik stap in, neem plaats bij het raam en doe mijn oordopjes in.
    De bus stopt bij school en ik stap uit. Wanneer ik het plein op loop zie ik Blanda zitten. Ze zit in elkaar gebogen, het ziet er zielig uit. Ik loop naar haar toe. "Hee Blan.." Mompel ik zachtjes.

    [Oh, god. Ik ga weer eens naar iemand toe. >.<]

    [ Wil niet veel zeggen ik sprak in de derde persoon.. Ik heet namelijk Dewi XD Ik werd vroeger juist Demi en Debbie genoemd en ong jaa hetzelfde had ik. yaayus?]

    Nagaari

    "Ik vertel niet alles tegen iedereen. En al helemaal niet tegen iemand die ik niet ken." Ik merkte dat ze zwaar out of mood was. 'Ik wilde alleen helpen maar zelfs zonder dat je het uitlegt kan dat hoor.' Ik glimlachte naar haar. Ik zag een typicial cheerleader meisje aankomen en voor me staan en ze keek me arrogant aan. Ik keek arrogant terug. 'Nooffence zie je iets wat je niet aanstaat? Je gezicht kan blijer hoor.' Ik hoorde die twee meisjes even praten. 'Blanda is dakloos, wat een giller hè! Daar kunnen we weer lekker over roddelen.' Blanda heet ze dus. Ik keek even verbaasd naar haar. Dat is dus de reden. 'Dakloos?' Ze klonk nogal gefrustreerd. 'Eh, als je wilt kan je best bij mij slapen hoor.' Ik wilde echt helpen want opzich hulpeloos staan is afschuwelijk.. Ik heb zelf een tijdje van huis gewoond omdat ik het gewoon slecht had met mijn moeder. Toen ik terug kwam richte ze me haar rug toe en sliep ik bij een vriendin. 2 weken later belde ze me huilend op, dat ze wilde dat ik kwam en ik kwam meteen. Haar vriend had haar gedumpt.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:57 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.