• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Nagaari

    'Haha kan je cheerleader zijn terwijl je een gleek bent?' Ik moest lachen. Reputatie hooghouden? Dafuuug, echt shit. Maarja als je beide zijn dan ga ik miss lil hater even een bezoekje brengen.

    [ srry mob is moeilijk dus ik reageer vrij laat. ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:03 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dave.
    "Hai," Begroet Aaron me en loop naar zijn fiets. "Doei," Ik loop naar binnen, nadat ik Belinda gedag heb gezicht. Zij heeft me aangewezen achter welke deur de kamer van Chrissie is. Ook heb ik van haar een ontbijtje gekregen. Ik loop naar boven en klop op de deur. "Goedemorgen!" Roep ik en open de deur.

    [Kunnen Chrissie & Nagaari er mee leven dat ik even weg ben en daarna terug kom op mijn telefoon? ^^]

    ForeverZaynx schreef:
    (...)
    [HELEMAAL???!! OMG,]


    [Idk. Dat stond er.]

    IHEARTZAYNx schreef:
    Lucille 'Luci'.
    "Een gleek? Dus omdat ik zingen leuk vind wordt ik gehaat.. Dat is erg slim als ik dat had geweten maakte ik mijn eigenpakje en kwam zo, aangezien dat best leuk is.. Zou dat iets zijn.. cheerleader en Gleek?" Opnieuw haar ik onverschillig mijn schouders op. "Stiekem hou ik ook van zingen," Zegt ik en doe mijn haar goed. "De meeste cheerleaders, ik ook, doe onaardig tegen de gleeks om reputatie te houden," Ik zucht even. Waarom vertel ik haar dit?

    [Douchen. Tot zo!]

    [Vijf posts achter elkaar. XD]

    [Chrissie is nogal ongeduldig maar ze overleeft het wel.]

    Chrissie

    "I'll try," zegt hij terwijl hij plagerig even aan mijn knot trekt. "Have fun." Hij drukt nog een kusje op mijn wang en wanneer hij zich omdraait geef ik hem een liefdevolle schop onder zijn kont. Ik hoor een auto voor de deur stoppen en Aaron iemand begroeten. Die is hier snel.
    Ik besluit maar even een bh aan te trekken voor Dave boven is. Ik zet alvast de televisie aan en ruim snel de weinige rommel die er ligt nog een beetje op. Ik zit net terug op bed wanneer de deur open gaat.
    "Goedemorgen!" roept Dave.
    "Wat is er zo goed aan?" zeg ik droogjes. Die kerel heeft teveel pep zo vroeg op de ochtend.
    Ik open uitnodigend mijn armen en gun hem toch een lieve glimlach.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

    [Idk. Dat stond er.]


    [Je hebt nog geluk.. Ik moet voor morgen 15 opdrachten voor wiskunde afhebben, 10 opdrachten voor Bio nog iets van 13 opdrachten voor nl en 5 opdrachten voor frans...]


    El Diablo.

    [Wij hebben 3 PW en 2SO's deze week. Dat word leren ;o]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [En dan nog te bedenken dat ik alleen wiskunde af heb..]


    El Diablo.

    Blanda
    Ik sta op en loop de school binnen. Met een gebogen hoofd vermeid ik alle nieuwsgierige blikken.
    Come on Blan, je kan het.
    Ik heb de beslissing genomen om het uit te maken met Jason. Of ik daarna iets met Aaron kan krijgen zie ik dan wel weer. Voorlopig blijft punt één: Jason niet kwetsen. Na even zoeken kan ik Jason niet vinden. Zuchtend pak ik mijn mobiel.
    Ik wil zo even met je praten.
    Verzend ik naar hem. Zonder kusje, dat klopt. Ik wil geen hoop geven. Zuchtend laat ik me op een bankje ploffen. Met mijn vingers tik ik ritmisch op het touchscreen van mijn IPhone. Uit pure noodzaak kan ik altijd deze nog verkopen op Ebay. Zal ik Aaron smsen? Snel zoek ik zijn nummer op.
    Hi, ik zoek je. Waar ben je?
    Tik ik handig in. Met enige twijfeling druk ik op verzenden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:55 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Na een stukje gefiets te hebben, kom ik op school aan en pleur mijn fiets bij alle andere fietsen. Zonder de sleutel uit het slot te halen, loop ik richting de groep jongeren. "Hi, guys" Zeg ik en vis mijn mobiel uit mijn zak, waarna ik het berichtje van Blanda lees. 'Hi, ik zoek je. Waar ben je?' Lees ik. Ik laat mijn vingers even over het beeldscherm heen glijden. 'Ben net op school, sta buiten.' Ik lees het berichtje nog een keer over en verzend hem dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( heb me post gechanged dus kijk maar... )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Danny Dial.

    Nadat ik mijn fiets bij alle andere fietsen heb neergezet, loop ik even langs het groepje 'populaire' kinderen, begroet ze even en loop dan door naar binnen richting mijn kluis, nog half slapend. Ik weet het, ik heb echt een ochtendhumeur. Ik loop stug door naar mijn kluis en heb geen zin om hem open te maken met de sleutel, die ik overigens toch zou moeten gaan zoeken in mijn on overzichtelijke tas, dus sla ik erop zodat hij open gaat. Ik stop mijn boeken erin en sla hem dan weer dicht. Serieus, ik haat mijn ochtendhumeur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Noa en ik komen net bij het lokaal aan als ik er achter kom dat ik de verkeerde boeken heb gepakt. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen haar waarna ik snel terug loop naar mijn kluisje. Als ik bij mijn kluisje kom slaat Danny met een klap die van hem dicht. 'Slecht geslapen?' vraag ik terwijl ik mijn eigen kluisje open maak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered