• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Slecht geslapen?" Vraagt Hayley, terwijl ze haar eigen kluisje openmaakt. "Ochtendhumeur plus koppijn is de beste maandag ever" Som ik op en een gaap verlaat mijn mond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga zo slapen morgen weer 6:20 eruit ;o]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Ochtendhumeur plus koppijn is de beste maandag ever,' zegt hij waarna een gaapt zijn mond ontsnapt. 'Misschien moet je een paracetamol nemen,' stel ik voor waarna ik mijn kluisje weer dicht doe en Danny aankijk. 'En kan je misschien eindelijk eerlijk zeggen waarom je gister belde?'


    [okee, slaap lekker alvast]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devon

    Zodra ik op school ben loop ik naar mijn kluisje. Oh juist, dat is rechtover die van Hayley. Demonstratief sla ik het hard dicht wanneer ik mijn benodigde spullen heb en wandel weg zonder ook maar een woord te zeggen. Het is me opgevallen dat ze schrammen had op haar gezicht en ik kan wel raden van waar die kwamen. Negeer nog een keer mijn goede raad.
    Eigenlijk mag ik niet klagen, het was gisteren best gezellig met Jennifer. Ik vind het altijd wel fijn nieuwe mensen te leren kennen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucille.
    "Uhu, ik zeg niet dat ik een gleek ben. Ik ben een blijf een cheer. Alleen zing ik af en toe. Als je zingt hoef je geen gleek te zijn. Ik zit niet in een zangkoortje," Ratel ik en leun van mijn ene been op mijn andere.

    Dave.
    "Nou, ik ben niet op school, dat maakt mijn morgen goed," Mompel ik en zet het dienblad met het ontbijtje op bed,voor haar neer. Zelf ga ik aan het voeteneind zitten.

    Jason.
    Ik zit in het hoekje van de aula en voel mijn mobiel trillen. Ik haal hem uit mijn broekzak en zie Blanda op het scherm staan. Ik wil zo even met je praten. Zonder kusje. Dat is foute boel. Ze gaat het uitmaken, dat is zeker. Ik stuur een smsje terug: Als je het wilt uitmaken hoeft dat niet meer. Het is nu toch al uit. Veel plezier met Aaron.

    Danny Dial.

    "Misschien moet je een paracetamol nemen" Stelt ze voor, waarna ze haar kluisje dichtdoet en me aankijkt. "En kan je misschien eindelijk eerlijk zeggen waarom je gister belde?" Zegt ze. "Truth or Dare" Beantwoord ik haar vraag en kijk even om me heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga nu echt douchen!]

    Hayley
    'Truth or Dare,' zegt Danny waarna hij om zich heen kijkt. Ik zucht even en kijk naar zijn knappe gezicht, 'en waarom kon je dat niet gewoon gister aan de telefoon zeggen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Nou, ik ben niet op school, dat maakt mijn morgen goed," mompelt Dave. In plaats van me een knuffel te geven gaat hij aan het voeteinde van mijn bed zitten. Hij zet een dienblad met ontbijt voor me neer. Ik trek een pruillip en kijk hem aan. Geen knuffel voor Chrissie?
    "Ik bijt niet hoor," zeg ik zacht. "Ik heb geen honger."
    Ik neem het dienblad en zet het op mijn nachtkastje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nagaari

    Mijn lach werd iets groter. 'maar het kan wel? En ik snap je wel, and wil je die hater zeggen dat ik graag auditie doe.' ik veegde de slush nog een beetje van me af. ' maar vind jij me zegmaar wel een aardig..?' ik keek haar vragend aan.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [@Gancanagh Hayley heeft haar kluisje tussen die van Danny en Jason dus ze kan geen naast Devon hebben a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Aangepast :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    Verveeld liep ik rond op de gangen, er is ook echt niks te doen hé? Verveeld leunde ik tegen een kluisje aan en ging op twitter, terwijl ik zacht 'Halo' zong.


    El Diablo.

    Devon

    Ik loop een beetje mopperend door de gang en bots bijna tegen Alyson aan die tegen een kluisje aangeleund staat. Ik laat van het schrikken mijn boeken vallen.
    "Ho, sorry," zeg ik met een vriendelijke glimlach terwijl ik me buk om mijn boeken op te rapen. Dan besef ik dat ze stond te zingen. "Je hebt een mooie stem," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    Ik weet dat het geen zin heeft om hier te blijven zitten. Zuchtend sta ik op en loop richting mijn kluisje.

    Dave.
    Ik kijk Chrissie aan, ze trek een pruillip. Zachtjes grinnik ik, als ze dat doet ziet ze er schattig uit. Ik sta op en loop naar haar toe. Met een brede grijns geef ik haar een speciale Dave-Hugg en ga dan naast haar op het bed zitten. "Inderdaad je bijt niet," Grap ik.

    Lucille.
    "Tuurlijk kunnen een gleek en een cheerleader vriendinnen zijn, maar de meeste doen het niet. Je kan compleet genegeerd worden," Leg ik uit. "En ja, je lijkt me best aardig," Ik glimlach en kijk haar aan. Eigenlijk zou ik haar best kleren willen laten lenen, maar als de rest het ziet word ik direct genegeerd.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 23:21 ]