• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    [Ja, maar ze negeert je :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    IHEARTNIALLx schreef:
    Lucille 'Luci'.
    Omdat ik blijkbaar eerder op school ben, slenter ik door de gangen en zie een meisje staan. Aan haar kleren zie ik direct dat ze een gleek is, toch loop ik naar haar toe. "Hée," Ik glimlach. "Ik ben Lucille, noem me maar Luci,"


    [ Nagaari? ';Happy Angel Face' ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Wouw. Cola-Dave-Light. ^^]

    MYNAMEISDEWI schreef:
    (...)

    [ Nagaari? ';Happy Angel Face' ]


    Sure. (:

    [ Hater.. @ Demi ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    MYNAMEISDEWI schreef:
    [ Hater.. @ Demi ]

    [Tja, leer er mee leven zou ik zeggen :') Nee, gleeks zijn te min voor mijn mooie Cheerleader. Hahaha.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    'Dus die meid denkt mij zo te kunnen behandelen?' mompel ik, en loop ook de school in. Ik loop meteen de kantine in, waar ik een xxl bosbessen slushee koop. Ik zoek de nieuwe op, en ze loopt net het kantoor van de dirictrice uit en ze praat met Luci. 'Welcome' zeg ik, en gooi de slushee in haar gezicht. En grijnzend loop ik terug naar het bankje. "Zijn er nog repetities voor Cheer? Want ik kom niet naar school vandaag. Voor de wedstrijd sta ik gewoon paraat. Bedankt voor de uitnodiging gisteren. Jij en Tristan zijn een leuk koppel." Lees ik in het smsje van Chrissie. Snel sms ik terug. Nee geen reps meer. Maar leuk dat je er vanavond bent. En graag gedaan en bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:13 ]


    El Diablo.

    [ Nagaari is btw nieuwe eh.. ]

    Nagaari

    Daar is die hater weer. 'Welcome.' En ik krijg een slush in mijn gezicht. Hoor ik even later. "Hée. Ik ben Lucille, noem me maar Luci," Ik keek even verbaasd maar herstelde me snel. 'Iemand die dus wel normaal kennis met me wilt maken.' Ik zwaaide kort. 'Ik ben Nagaari, voorderest mag je me van alles noemen aangezien het me gewoon niet boeit.' Ik lachte er beetje bij. 'Dussehm, Ben jij ook een beetje zo'n hater? Ben daarnet lekker gehaat door een paar cheerleaders.' Ik lachte sarcastish.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:16 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dave.
    Als ik iets voel trillen ik mijn bed schrik ik me dood. "What the fuckig hell," Mompel ik en sla de dekens van me af. Blijkbaar ligt mijn telefoon in bed. Ik raap hem op en haal mijn hand door mijn haar. Een sms van Chrissie, er komt een klein glimlachje op mijn gezicht. Daaaaveee, kom je straks even langs? Ik heb gezelschap nodig zonder drama. Jij maakt geen drama's. Alsjeblieft? Ik begin te lachen. Skip je school dan? Ik laat me terug ik bed vallen en voel me moe. Zal wel door de drank en drugs komen.

    Lucille 'Luci'.
    "Ik ben Nagaari, voorderest mag je me van alles noemen aangezien het me gewoon niet boeit," Ik knik. "Dussehm, Ben jij ook een beetje zo'n hater? Ben daarnet lekker gehaat door een paar cheerleaders," Ik haal mijn schouders op en grinnik even. "Dat je een gleek ben heb ik allang gezien," Mompel ik en laat mijn tas op de grond vallen. Kut boeken. "Mwh, ik haat jullie wel. Maargoed, je blijft een mens en dat ben ik ook," Geef ik toe, zonder enig emotie in mijn gezicht te vertonen. Dan zie ik Alyson binnen komen lopen met een bosbessen XXL slush. "Welcome," Groet ze en gooit de slush over Nagaari. Zo snel als ze kwam is ze ook weer weg. "Dat is Alyson,"

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:19 ]

    [ Nu gaat Nagaari huilen.. ZE IS BEST AARDIG HOOR ! :O ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ik ga even douchen. Zo kom ik wel weer. Ik sta nog wel online.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [>.< door wat gaat ze huilen Luci's opmerking of Alyson's slushee?]


    El Diablo.

    Chrissie

    Ik heb net de dekens over mijn hoofd getrokken wanneer ik mijn mobiel weer hoor trillen. Ik schuif hem open en knijp mijn ogen even dicht omdat het schermpje best wel fel verlicht in het donker. Wanneer ik er aan gewend ben kan ik het smsje van Dave lezen.
    "Skip je school dan?"
    Ik grinnik. Die is precies nog niet goed wakker.
    "Ja, ik heb nog toestemming ook. Gisteren is niet zo best geëindigd voor me. Als je aanbelt en lief kijkt, stuurt Belinda je wel naar boven."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nagaari

    "Mwh, ik haat jullie wel. Maargoed, je blijft een mens en dat ben ik ook," Wat is dat met die gleek.. 'Een gleek? Dus omdat ik zingen leuk vind wordt ik gehaat.. Dat is erg slim als ik dat had geweten maakte ik mijn eigenpakje en kwam zo, aangezien dat best leuk is.. Zou dat iets zijn.. cheerleader en Gleek?' Ik grinnikte, natuurlijk gaat dat vast niet.

    [ Btw heb timer dus ben zo off en aangezien ik volop op 2 rpgs ben gaa ik dus laat reageren. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.