• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ivar

    Ik kijk even door de klas, 'Meestal daar bij de muur of daar bij het raam,' zeg ik terwijl ik twee plekken achter in de klas aanwijs. Daar viel je meestal niet zo op voor de leraar.


    I only miss you when I'm breathing

    JJ
    Ik kijk Eliza verbaasd aan. 'Maar zo krijg je juist de sterkste wolven,' fluister ik, 'het idee is misschien raar maar het is ook wel fijn. Dan weet je tenminste zeker van jezelf dat je je vriend of vriendin niet gaat bedriegen,'

    Faye
    'Meestal daar bij de muur of daar bij het raam,' zegt Ivar. Ik knik even en loop dan richting de muur kant en neem plaats op de achterste rij. 'Kom je?' vraag ik aan Ivar terwijl ik alvast mijn boeken uit mijn tas haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga, laterz allemaal]

    Ivar Chasule

    Ik volg haar en ga naast haar zitten als ze vraagt of ik kom, ik pak ook mijn boeken en een schrift. Terwijl ik dit alles pak probeer ik mijn blik niet van haar af te wenden, wat een beetje lukt.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Jaja,’ mompel ik zacht en negeerde zijn verbaasde blik. Hoe vaak had ik die wel al niet toegeworpen gekregen? Net als de woorden; je komt er niet onderuit, of; het overkomt je toch wel. ‘Ik heb dat niet nodig om zeker van mezelf te zijn dat ik mijn vriend niet bedrieg en of het een fijn idee is valt nog te bezien.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Ik glimlach even als Ivar naast me gaat zitten. 'vertel eens iets over jezelf,' zeg ik als er een korte stilte valt, 'van wat voor een soort dingen hou je? Muziek, eten, films. Alles.'

    JJ
    Ik grijns even naar Eliza. 'Als het meisje erg knap is heb ik er geen enkel probleem mee,' grinnik ik waarna ik naar haar knipoog.

    [ik ga ook]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga ook zo XD persoon met wie ik was is opeens weg xd morgen middag maak ik denk ik wel me mannelijke mens.. ik ben dr ook pas morgen middag xd ben s'ochtends naar me oma ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik krijg een grijns toegeworpen voordat hij antwoord. 'Als het meisje erg knap is heb ik er geen enkel probleem mee,' grinnikt hij met een knipoog waarop ik mijn tong uitsteek en de pluk haar loslaat zodat deze langs mijn gezicht valt. ‘Dat is ook echt het enige wat telt he, als ze maar erg knap is,’ reageer ik met een lichte, plagende ondertoon.

    [Ik ben ook zo weg. Ben wel benieuwd naar je mannelijke mens ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Maak nu wel beginnetje denk ik.. ben nog niet echt moe..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Beginnetje staat er ;D zal morgen de innerlijk enz. wel een beetje uitbreiden]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb hem gezien! I want him! ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [haha van mij mag je ;P Maar ik begin morgen pas met schrijven denk ik (: Is dat goed? ;p]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Mij maakt niks uit, moet dadelijk wel een keer me bed in ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Dan gaan we nu gezellig ons bed in want ik word morgen om half 11 gewekt om naar me oma te gaan XD haha trusten ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Haha, dan is nu slapen een slim idee ;D Trusten! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Faye glimlacht naar me als ik ga zitten en ik glimlach terug, 'Vertel eens iets over jezelf,' zegt ze na een korte stilte, 'Van wat voor een soort dingen hou je? Muziek, eten, films. Alles.' voegt ze er aan toe. 'Eh, muziek bijna alles wel behalve Nederlandse muziek en van dat Rammstein gedoe. Eten vooral vlees, ik ben niet echt een vis mens ook al eet ik het wel soms. Films, alles van sommige coole Disney films tot bijvoorbeeld X-Man. En eh, als je het wilt weten mijn lievelings kleur is een soort donkergrijs. En eh, als je meer wilt weten vraag het maar.' zeg ik met een glimlach. 'Maar waar houd me allemaal van als het om deze onderwerpen gaat?'


    I only miss you when I'm breathing