• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Titan - Mens.
    Het leek er niet op dat de nieuwe wolf het vrouwtje kwam bijstaan. Ze stonden eerder klaar voor een aanval tegen over elkaar. Mijn hart begon sneller te kloppen en ik slikte. Genageld stond ik daar aan de grond. Die nieuwe had het zo te zien op mijn gemunt.
    'Help!' schreeuwde ik terwijl ik probeerde geen onverwachtse bewegingen te maken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Faye
    'Met jou praten is pas boeiend, zou je een keer moeten proberen,' zegt hij met een kleine grijns. 'Hmm, dat gaat nogal lastig,' lach ik zachtjes. Als de leraar ineens binnenkomt merk ik dat ik wel erg dicht bij Ivar zit en schuif snel een stukje opzij. 20 minuten later is de les weer voorbij. 'Nu gelukkig alleen nog Engels,' zeg ik met een glimlach tegen Ivar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    'Help!' hoorde ik iemand roepen. Ik keek om me heen. Ik keek omhoog bij een heuvel en zag een jongen aar staan. Waarom had hij hulp nodig? Ik liep rustig naar hem toe en keek ondertussen om me heen. Halverwege de heuvel zag ik waarom hij om hulp riep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hij kan ook denken dat ik een ordinare wolf ben. En moet ik dan anders een infectie krijgen en ehm. Dood gaan?!"
    Ze neemt dezelfde houding als mij. Gevaarlijk kom ik dichter bij haar en staar haar in de ogen zonder weg te kijken.
    "Was in een mens veranderd en had zo hulp gezocht!"
    Ik ben niet van plan me te geven tegenover Jade. Als mens ben ik aardig en behulpzaam, maar dan is de rangorde minder van toepassing. Tot nu toe is er geen Alfa en ik weet dat het knokken wordt om de macht.
    "Wat had je gedaan als hij je kwaad wilde doen?!" schreeuw ik mijn gedachten naar haar toe.
    Ik blijf vooruit stappen zodat Jade achteruit moet en leid ons zo steeds verder weg van de mensen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 11:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    De leraar komt binnen en Faye schuift jammer genoeg wat opzij, twintig minuten later is de les voorbij en pak ik mijn tas. 'Nu gelukkig alleen nog Engels,' zegt Faye. Ik lach, 'Ja, daarna vrij.' zeg ik met een glimlach als ik denk aan Verona, alleen het deed me niet zo veel als het gisteren zou hebben gedaan.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    Voor ik het wist was de les al weer voor bij. Ik stopte me boeken in me tas en keek even gauw op me rooster. Engels, blergh. Ik deed me tas dicht en deed die op me schouder. Laatste les Tes, je red het wel. Ik zette een glimlach op en liep richting Engels.

    [Als iemands Tes lastig wilt vallen, dan mag dat XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    "Was in een mens veranderd en had zo hulp gezocht!" gromde hij. "Wat had je gedaan als hij je kwaad wilde doen?! Ging hij verder. Als ik in een mens was veranderd had hij me gezien of was mijn wond uitgescheurd. En als hij kwaad was geworden was ik weggerend. Gewond of niet gewond ik ben altijd sneller. bijt ik hem terug. Zelf stap ik ook naar voren en bijt mis naar hem als waarschuwing. Hij dacht omdat er nog geen alfa was hij zich mocht gedragen? Al zou hij alfa worden en me dan iets bevelen km weg te blijven wist ik dat ik niet weg kon blijven. Ik had toch echt hulp nodig bij een doorn ik had nu geen freaking vingers. Ik voelde dat er iemand bij stond. Het boeide me niet. Ik ging niet moorden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    'Ja, daarna vrij,' zegt Ivar met een glimlach. 'Heb je er bezwaar tegen als ik bij Engels ook naast je ga zitten?' vraag ik aan Ivar terwijl we naar het volgende lokaal lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Tijdens het rennen werd ik me bewust van Jade en Irial, hun stemmen waren alles behalve vriendelijk. Het leek wel eerder vijandelijk. Mijn neus wees me de weg naar waar ze zich beide bevonden. ‘Waar zijn jullie mee bezig?’ De agressieve houding waar ze in stonden beviel me alles behalve en vooral Irial's houding was erg intimiderend. 'Wat is hier aan de hand?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Als ik in een mens was veranderd had hij me gezien of was mijn wond uitgescheurd. En als hij kwaad was geworden was ik weggerend. Gewond of niet gewond ik ben altijd sneller."
    Ze zet opnieuw een stap vooruit en bijt in de lucht als waarschuwing. Ik grom dreigend en doe hetzelfde. Ik sta nu met mijn snuit tegen die van haar en staar haar nog steeds in de ogen.
    "Je kon je achter een struik verstoppen, wachten tot er iemand kwam. Ik ben hier nu toch. Ik had je heus geholpen!"
    Ik zeg het een heel stuk minder dreigend en laat de zorgzaamheid die bij de roedel hoort meer naar boven komen. Ondertussen probeer ik een andere tactiek om ons bij de mensen weg te krijgen. Ik cirkel om Jade heen en probeer ons zo naar achteren te brengen.
    "Waar zijn jullie mee bezig? Wat is hier aan de hand?" hoor ik plot's Eliza's stem. Ik blijf Jade aankijken.
    "Wat als die mensen jagers op de hoogte brengen? Het gaat om de hele roedel." Bij die laatste zin laat ik duidelijk merken hoe bezorgd ik om iedereen's welzijn ben.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 12:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    'Heb je er bezwaar tegen als ik bij Engels ook naast je ga zitten?' vraagt ze aan mij terwijl we naar Engels lopen. 'Nee, nee natuurlijk niet!' zeg ik enthousiast, alsof een droom werkelijkheid werd.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Nee, nee natuurlijk niet!' zegt Ivar. Ik lach even om de enthousiaste toon in zijn stem. Als we bij het lokaal komen ga ik nu aan de raamkant zitten zodat ik af en toe naar buiten kan kijken. Zodra ik zit kijk ik alvast op het rooster om te zien wat ik morgen heb en zucht even als ik het woord wiskunde zie staan.

    Hayley
    Okee, ik heb dus echt geen zin meer in Engels. Dan maar spijbelen. Ik verander van richting en loop naar mijn kluis in plaats van naar het Engels lokaal. Als ik mijn boeken heb gepakt loop ik de school uit en ga in mijn auto zitten. Mijn ouders zouden toch niet weten dat ik zou spijbelen aangezien ze nog aan het werk zijn. Zodra ik bij mijn huis ben spring ik de auto uit en binnen haal ik snel mijn boeken uit mijn tas waarna ik weer naar buiten ga en het bos in loop. Ik ga weer naar de zelfde boom als vanochtend waar ik een prachtig uitzicht heb. Dan haal ik mijn tekenblok en een potlood uit mijn tas en begin het mooie uitzicht na te tekenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Crane, je mag wel reageren XD Yvo was namelijk zijn richting op gaan lopen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Wat als die mensen jagers op de hoogte brengen? Het gaat om de hele roedel.’ Mensen? Vlug keek ik om en zag een jongen als aan de grond genageld staan en een andere jongen de heuvel op komen. Dit keer bleef ik als aan de grond genageld staan. De jongen die de heuvel op kwam gelopen, hij was.. Plotseling het hart van mijn bestaan. Ik schudde licht met mijn kop. Nee, dit ging mij echt niet gebeuren. Plotseling boeide het me helemaal niet wat er gaande was tussen Irial en Jade, het enige wat me interesseerde was de jongen die kwam aangelopen. 'Ik denk dat ik weg moet.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ze lacht even en gaat aan de raamkant zitten. Ik ga naast haar zitten, aan de gangpad kant dus, en pak mijn Engels boeken vast uit mijn tas. Ik kijk even naar voren en zie de leraar al zitten, dit werd dus niet de helft van de tijd praten zonder dat iemand er wat van zei.


    I only miss you when I'm breathing