• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Haha, fck you roda!!!

    Sorry moest ff]


    I only miss you when I'm breathing

    [lol, eigenlijk is het gras nat want het had geregend maar never mind xD]

    Hayley
    'Zullen we anders wat over ons vertellen?' vraagt Jake terwijl hij op het gras gaat zitten en me verwachtingsvol aankijkt. Ik ga naast hem op het gras zitten, 'ik ben niet zo interessant hoor,' lach ik. 'Maar goed, mijn lievelingskleur is...de kleur die de lucht heeft als de zon net op of ondergaat. Qua muziek luister ik naar alles. Het hangt er alleen vanaf ik wat voor een bui ik ben. Mijn lievelingseten is Italiaans en meer weet ik zo niet te vertellen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik doe iets wat op een zucht lijkt. Ik grom en kijk naar mijn poot. Ik doe een zachte jank. Het bloed was opgedroogd en het begon te ontsteken. Hij was niet bepaald slim. Ik wou alleen hulp. Geen eten. En ik ging zo je zo niet van de grond eten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eliza Josey Willows

    Nog steeds zat ik in dezelfde houding toen ik Ivar binnen zag komen en op de dichtstbijzijnde plek ging zitten. Als ik wil mijn stoel weer terug op vier poten wil zetten om naar hem toe te gaan zie ik een nieuw meisje op hem aflopen en langs hem gaan zitten. Even twijfelde ik wat ik zou doen, er heen gaan of niet?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Titan - Mens.
    'Stomme fucking wolf!' gromde ik terug en wierp de inhoud uit mijn rugtas.
    'Zie je stom rot ding? Ik heb niks anders te eten.' Ik keek naar alle boeken die over de grond verspreid lagen en zuchtte.
    'Wat wil je nou? Hé?' zei ik uitdagend en wierp mijn handen de lucht in. Ik wilde gewoon een wandelingetje maken en dan kreeg je dit! Ik liet e op mijn kont vallen en keek de wolf in de ogen aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ivar Chasule

    'Is het goed als ik bij je kom zitten?' hoor ik een stem achter mij aan mij vragen. Ik draai me om en mijn mond valt open, alsof er iets binnen in me brak. Of eigenlijk alles, al mijn hechtingen aan het leven wat ik net nog leefde. Alles waarmee ik hier net nog normaal zat. Maar direct er na voelde ik nog wat gebeuren binnen in me, alsof ik nog meer gehecht raakte aan de aarde en mijn leven.
    Ik slikte even, 'Eh, j-ja,' stammel ik voorzichtig.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Eh, j-ja,' stamelt de jongen. 'Dankje,' zeg ik tegen hem waarna ik naar hem glimlach. Ik schuif een stoel naar achteren en ga er op zitten. 'Ik ben Faye,' stel ik mezelf voor terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar Chasule

    'Dankje, Ik ben Faye,' zegt ze terwil ze gaat zitten en haar hand uitsteekt. Ik twijfel geen seconde en schud meteen haar hand, alleen al om haar aan te kunnen raken. 'A-aangenaam kenniss te maken,' antwoord ik terwijl ik haar hand snel weer los laat, omdat ik waarschijnlijk nog warmer was dan gewoonlijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Jade
    Hij zei ding. Verstond ik dat nou goed? Ja ik verstond dat goed. Ik gromde hard naar hen en beet net mis. Ik was geen ding. Met mijn goede poot ging ik op zijn hand en prikte erop. Ik hield toen mijn ontstoken poot omhoog met de doorn erin. Was hij nou dom of wat?

    Jake
    Haar lach is prachtig in ieder puntje perfect. Nog nooit kon iemand zo perfect zijn. Ik glimlach ze was juist heel intressant. 'Oke ik ben dus Jake. Mijn lievelings kleur is groen en bruin. Mijn lievelingsmuziek is meestal pop en Viva La Vida van Coldplay. Ehm. Voor de rest heb ik ook niet meer echt te vertellen. ' Zeg ik twijfelend n


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ehm ik lees zo even bij en dan reageer ik ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hayley
    'Oke ik ben dus Jake. Mijn lievelings kleur is groen en bruin. Mijn lievelingsmuziek is meestal pop en Viva La Vida van Coldplay. Ehm. Voor de rest heb ik ook niet meer echt te vertellen,' zegt hij. 'Viva la Vida is een van mijn lievelingsliedjes,' zeg ik glimlachend, 'je wilt niet weten hoe graag ik naar een concert van Coldplay wil,' vervolg ik.

    Faye
    'A-aangenaam kenniss te maken,' zegt hij terwijl hij mijn hand schud. Zijn hand voelt warm aan. Een dan bedoel ik niet gewoon warm, maar heet warm. 'Word je ziek?' vraag ik bezorgd, 'je bent nogal warm'. Daarna glimlach ik naar hem, 'hoe heet je eigenlijk?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Titan - Mens.
    'Au!' er sprongen tranen in mijn ogen, tot mijn blik op haar andere poot viel. Er zat een doorn in verscholen. Ik sloot mijn ogen en telde even tot tien, hoe had ik dat niet kunnen opmerken? Voorzichtig schoof ik mijn hand naar de doorn en trok hem er gemakkelijk uit.
    'Laat je me nu met rust?' zuchtte ik en keek naar mijn linker hand waar een flinke schram op zat.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ok te lui in lezen.. ik lees wel alleen wat de persoon van Iral zei XD]

    Teske Velez

    'Niet schrikken, ik ga nu de zalf op je rug doen,' zei hij. Ik voelde zijn vingers op mijn rug belanden. Zijn vingers waren nog steeds warm. Het voelde niet onprettig. Ik voelde dat hij draai bewegingen maakte. 'Zeg maar als het anders moet,' zei hij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Het voelt zo heerlijk. Jij mag wel vaker mijn rug doen,' zei ik lachend, maar ik meende het wel.


    [Hoe zit dat inprenten bij de mens? Vernemen die daar ook iets van?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar Chasule

    'Word je ziek?' vraagt ze bezorgd, 'je bent nogal warm'. Ze had blijkbaar iets gemerkt dus, 'Hoe heet je eigenlijk?' vraagt ze er nog achteraan. 'Ik, ik ben altijd heel warm,' zeg ik tegen haar met een kleine blos op mijn gezicht, al wist ik niet precies warom. En oe stom kon ik zijn geweest, niet mijn naam vertellen? 'Eh, ik ben Ivar.'


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza Josey Willows

    Oke, dat ging hem niet worden. Met een zucht liet ik mijn stoel terug op vier poten klappen en liep toen richting mijn kluisje. Daar borg ik mijn gymspullen op en pakte de nodige lesboeken voordat ik mijn kluisje weer afsloot. Nog een paar minuten voordat de bel zou gaan, dus ik besloot om alvast langzaam richting het lokaal te lopen. Waarschijnlijk was ik dan voor het eerst een van de eerste die aanwezig was.

    [ Weet ik eerlijk gezegd niet.... ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'