• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Irial

    "Dank je wel. Nu mag jij de jouwe showen," zegt ze. Ik wacht tot ze haar truitje aandoet, maar dat doet ze niet.
    "H-hou je truitje voor je lichaam," zeg ik zacht. Nu kan ik het nog verdragen om een beetje blote huid te zien, maar zodra ik straks mijn t-shirt uitheb zal het vast anders voelen. "En beloof me dat je niet zult staren."
    Ik denk aan de vele witte littekens die mijn buik en borstkas ontsieren. Maar ze heeft me gevraagd mijn tattoo te tonen en alsof zij de Alfa van mijn roedel is kan ik niet anders dan haar gehoorzamen. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en haal diep adem voor ik haar in de ogen kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar Chasule

    'Zullen we dan maar gaan? Want de lessen beginnen zo,' zegt ze waarna ik knik, 'zijn ze hier eigenlijk erg streng op spijbelen?' vraagt ze daarna. 'Ehm niet heel erg, volgens mij.' antwoord ik terwijl ik langzaam op sta en mijn tas om mijn rug doe zonder mijn blik van haar af te laten dwalen.


    I only miss you when I'm breathing

    JJ
    ‘Eey! Wat doe jij nou?’ zegt Eliza geschrokken terwijl ze me mee trekt naar de grond. 'Jij weer,’ bromt als ze me ziet waarna ze naar me grijnst, ‘Hier pak ik je nog wel voor terug'. 'Je doet je best maar,' grinnik ik waarna ik op sta en haar overeind trek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faye
    'Ehm niet heel erg, volgens mij,' zegt Ivar terwijl hij opstaat en zijn tas op zijn rug doet. Ik sta ook op en zucht opgelucht, 'mooi zo. Ik had me namelijk zo erg verslapen dat ik de 1e vier uur heb gemist,' zeg ik met een klein. Als ik de kantine rond kijk zie ik dat er verschillende jongens naar me kijken maar ik richt mijn aandacht weer op Ivar. 'Dus, welke kant moeten we op?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza Josey Willows

    ‘Je doet je best maar,’ grinnikte hij terwijl hij opstaat en mij ook overeind trekt. Al besloot ik niet mee te werken en trok hem daarmee weer net zo hard terug op de grond. ‘Zal ik doen,’ grinnik ik en ga vervolgens zelf vlug overeind staan. ‘Hulp nodig?’ vraag ik dan zo luchtig mogelijk terwijl ik mijn tas over mijn schouder hang en naar hem kijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    'H-hou je truitje voor je lichaam. En beloof me dat je niet zult staren,' zei hij. Ik pakte mijn truitje en hielt die voor me. Waarom zou ik eigenlijk gaan staren? Het is toch maar een tattoo? Hij trok zijn shirt aan. Mijn ogen gleden snel zijn lichaam over. Ik zag allemaal littekens. Dat bedoelde hij dus met niet staren. Ik bekeek zijn tattoo. 'Serenity to accept. Courage to change,' las ik hard op. 'Mooie tekst,' zei ik met een glimlach. Ik betrapte me eigen erop dat ik weer naar zijn littekens keek. Ik begon te blozen. 'Sorry, maar mag ik weten wat er is gebeurd?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ben moe, ik ga dus die reacties niet meer over typen xd]

    Ivar Chasule

    'De eerste drie uur toch? Gym hadden we het derde.' antwoord ik waarna ik voor korte tijd weg droom in haar ogen. Ik krijg het door en herstel me snel weer, 'Eh, hier naar toe.' antwoord ik en loop een rechter gang in terwijl ik onbewust haar hand vast pak om haar te leiden.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Serenity to accept. Courage to change. Mooie tekst," glimlacht ze. Haar ogen glijden weer naar mijn littekens en bij haar voel ik me er lang zo slecht niet bij als bij anderen. Het is niet fijn, maar wel te verdragen. "Sorry, maar mag ik weten wat er is gebeurd?" vraagt ze dan.
    Ik had al schrik voor die vraag.
    "Ja," zeg ik razendsnel. Wat doe ik? Ik geef mezelf een seconde om het gevoel haar te willen behagen te onderdrukken. "Maar nu nog niet," pers ik er met moeite uit. Voor haar zou het vast gewoon lijken alsof ik het moeilijk heb met het verhaal achter de littekens.
    "Ik werk nog aan het Serenity to accept gedeelte," zeg ik met een verontschuldigend glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    JJ
    Eliza trekt me op de grond, ‘Zal ik doen,’ grinnikt ze waarna ze gaat staan. ‘Hulp nodig?’ vraagt ze dan luchtig terwijl ze de tas over haar schouder gooit. Ik grinnik en schud dan mijn hoofd. 'Nope,' antwoord ik terwijl ik ga staan.

    Faye
    'De eerste drie uur toch? Gym hadden we het derde,' antwoordt Ivar waarna hij even lijkt weg te dromen. 'Oh, eerste drie uur kan ook wel. Het is nogal verwarrend, op mijn oude school waren de tijden heel anders'. 'Eh, hier naar toe,' zegt hij dan waarna hij een gang inloopt. Ik voel dat hij mijn hand vast pakt en bijt even op mijn onderlip maar zeg er niks van. 'Zijn de leraren een beetje aardig?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha ben te lui om het te vertalen ;d wat betekende het ook al weer?]

    Teske Velez

    'Ik werk nog aan het Serenity to accept gedeelte,' zei hij met een glimlachje. Ik knikte. 'Is goed, neem je tijd,' zei ik tegen hem. Ik voelde me schuldig dat ik er naar bleef kijken. Wat had hij meegemaakt? Mijn vingers waren een beetje aan de koude hand. Met één hand hield ik me truitje tegen en met mijn andere hand ging ik zachtjes en voorzichtigjes met mijn vingers over de littekens. Je kon gewoon zien aan me dat ik medelijden kreeg met hem, terwijl ik niet eens wist wat er was gebeurd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Josey Willows

    Grinnikend schud hij zijn hoofd. ‘Nope,’antwoord hij terwijl ik zachtjes lach als hij opstaat. ‘Waar is de rest?’ vraag ik hem dan doelend op de rest van de roedel terwijl ik in de richting van het biologielokaal loop. ‘Vanmorgen zag ik iedereen nog en nou niet meer..’ voeg ik er aan toe en laat mijn blik even door de gang glijden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar Chasule

    Ik zie Faye even op haar onderlip bijten en voel dan pas dat ik jaar hand vats heb die ik snel loslaat, of althans daar doe ik een poging tot want eigenlijk wilde ik dat helemaal niet. 'Eh sorry,' mompel ik nadat ik mezelf heb gedwongen haar los te laten. 'Ehm de leraren? Nou niet bijzonder aardig, maar ze zijn niet gemeen.'


    I only miss you when I'm breathing

    JJ
    ‘Waar is de rest?’ vraagt Eliza terwijl we richting het biologie lokaal lopen, ‘Vanmorgen zag ik iedereen nog en nou niet meer'. Ik haal mijn schouders op, 'Ivar heb ik voor het laatst gezien bij het sportveld en ik zag Jake net ergens zitten met dat meisje van het sportveld, Hayley. Voor de rest heb ik echt geen idee. Ivar zal er zou vast wel aankomen want die heeft ook bio.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik weet wat het betekent in het Engels maar ik ken geen Nederlands woord voor serenity.]

    Irial

    "Is goed, neem je tijd," zegt ze dan.
    Dat doe ik al vier jaar.
    Hoewel ik haar haar vingers naar mijn buik zie brengen schrik ik toch even wanneer ze ook effectief mijn huid aanraken. Onwillekeurig geeft mijn lichaam een klein schokje, maar ik blijf staan. Ik kijk hoe haar vingers de lijnen van mijn littekens volgen en ik kan haar niet tegenhouden. Ik ben er me compleet onbewust van dat mijn ademhaling onregelmatiger wordt en dat mijn temperatuur weer stijgt. Mijn ogen glijden opnieuw naar haar gezicht. Ze heeft een perfect neusje en dunne lippen. De vorm van haar hoofd doet me aan een hartje denken. Wanneer mijn ogen de hare kruisen slik ik even moeilijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'Eh sorry,' mompelt Ivar nadat hij mijn hand heeft losgelaten, 'Ehm de leraren? Nou niet bijzonder aardig, maar ze zijn niet gemeen,' zegt hij vervolgens. 'Geeft niet,' zeg ik met een glimlach, 'okee en bij welk hoofdstuk zijn jullie met bio? Toch niet van de je dingen moet ontleden?' ik huiver even bij die gedachte. 'Sorry als ik te veel vragen stel'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered