• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliza Josey Willows

    Nadat mijn broodje op was zette ik mijn ellebogen op de tafel en liet mijn hoofd op mijn handen rusten. Met een licht verveelde uitdrukking liet ik mijn blik door de kantine heen gaan en wiebelde ondertussen op de twee achterste poten van de stoel waar ik op zat. Waar was de rest van roedel? Sinds gym had ik niemand van ons meer gezien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Titan - Mens.
    Een minuut bleef ik met gespitste oren staan maar besloot toen dat het mijn verbeelding moest zijn geweest. Ik frunnikte aan het nog vochtige mos, maar kwam na de klap niet meer tot rust. Een luide zucht ontsnapte mijn mond en ik knielde naast het beekje. Ik waste mijn gezicht en handen en stond toen op. Ik had me voorgenomen om een wandeling door het bos te gaan maken, plekken te ontdekken waar ik nog nooit was geweest en misschien nog wat lezen. Met mijn rugzak op mijn rug begon ik aan mijn kleine tocht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Mijn topics]


    I only miss you when I'm breathing

    Ivar Chasule

    Ik heb me iets later omgekleed en kom de wc's weer uit, ik loop naar mijn kluisje toe en dump mijn gymtas erin. Ik pak mijn boeken Biologie en Engels en stop die in mijn normale tas die ik uit mijn kluisje haal. Ik pak ook wat brood en drinken en loop richting de kantine waar ik op de eerste de beste stoel ga zitten.


    I only miss you when I'm breathing

    [Who is gonna join Titans trip? :Y)]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jake
    'Ja is goed.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk op van haar vraag. 'Ik hou vrij veel van de natuur ik kon vrij vaak in de bossen.' Zeg ik grinnikend. Ik loop richting de kluisjes en prop mijn tas erin. 'Wat zullen we zo doen?' Vraag in aan haar. Ik had wel zin om iets te doen. Voor altijd misschien.

    Jade
    Ik hink naar de drinkplaats en doop mijn pootje onder. Ik jank zacht door de pijn. Waarom was ik zo klunzig. Ik keek op en likte wat water op. Ik schrok door de overkant. Een jongen. Ach wat maakte het uit. Ik moest mijn poot schoonmaken n


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayley
    'Ja is goed,' zegt Jake. 'Ik hou vrij veel van de natuur ik kon vrij vaak in de bossen,' grinnikt hij terwijl hij zijn gymtas in zijn kluis propt. 'Wat zullen we zo doen?' vraagt hij als we bij mijn kluisje aankomen. Ik kijk hem even aan en stop dan gymtas in mijn kluis. 'Ehm, het is nu nog pauze maar zo meteen heb ik bio en engels,' antwoord ik, 'dus heel veel kunnen we niet doen,'

    Faye
    Als ik een tijdje door de school heb gedwaald kom ik uit bij de kantine. Ik laat mijn ogen over de mensen glijden. Mijn blik blijft hangen op een jongen die alleen zit. Waarom ook niet, ik moet toch een keer mensen leren kennen. Dan loop ik op hem af, 'is het goed als ik bij je kom zitten?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Titan - Mens.
    Toen ik nog een laatste blik op mijn plek wierp zag ik een sierlijke wolf staan. Verschrikt deed ik een paar passen achteruit terwijl ik struikelde over verschillende boom wortelen. Ik heb mensen wel eens horen zeggen dat als je oog en oog met een wolf kwam te staan je alles behalve emotie's moest blootleggen. Iets wat ik dus ook niet probeerde te doen. Zonder mijn blik van de wolf af te wenden liep ik voorzichtig achteruit de helling op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jade
    Hij liep achteruit, maar ik had hem nodig. Ik had iemand nodig die de doorn eruit kon trekken. Ik sprong op keien simpel naar hem toe. Ik ging voor zijn neus zitten en jankte zachtjes. Ik hield mijn bloedende poot ophoog en keek hem met puppy ogen aan. Ik zag lichte angst in zijn ogen en dat begreep ik. Wolven waren gevaarlijk maar toch. Ik was dat niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Titan - Mens.
    'Ksssjjt.' siste ik tegen de wolf die inmiddels jankend voor mijn neus stond. Zachtjes zette ik de palm van mijn hand tegen haar natte neus en drukte de wolf zachtjes naar achter.
    'Kom op, ik heb hier geen tijd voor!' zuchtte ik en trok de rugzak nog iets strakker tegen me aan. Toen draaide ik me om en zette het op een rennen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jake
    Dat was waar. Ik pakte mijn iPhone opnieuw. 'We hebben nog 15 minuten.' Zeg ik vriendelijk. 'We kunnen no iets doen.' zeg ik een beetje verlegen. .' Als je het wilt natuurlijk.' Vervolg ik mezelf weer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayley
    'We hebben nog 15 minuten,' zegt Jake. 'We kunnen no iets doen' zegt hij dan een beetje verlegen, 'Als je het wilt natuurlijk'. Ik twijfel eventjes, zo goed ken ik hem niet. Eigenlijk helemaal niet, het enige wat ik van hem weet is dat hij van de natuur houdt. 'Is goed,' zeg ik na een tijdje, 'maar er zijn niet zoveel dingen die je kan doen in 15 minuten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ksst? Ksst? Ik was geen hond! Hij rende maar ik was sneller zelfs nu ik gewond was. Ik beet hem in zijn rugzak zodat hij viel. Ik gromde nu en liet mijn tanden zien. Nu liet ik weer mijn poot zien met de doorn. Ik gromde en keek ernaar. Hij ging het doen en zo erg was het niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jake
    'Zullen we anders wat over ons vertellen?' Vraag ik vriendelijk. Ze kende me niet echt namelijk. Nou ze kende me niet. Alleen mijn naam en wat ik van de natuur vind. Ik ga in het warme groene gras zitten en kijk haar verwachtingsvol aan. Ik wou wel wat meer over de perfectie op aarde weten b


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Titan - Mens.
    Ik schreeuwde luid toen de wolf op me sprong. Ik wist vrijwel zeker dat niemand me zou horen, maar ik kon het proberen. Angstig keek ik naar de glanzende tanden van het beest, ze kon het zeker weten van me winnen. Tenzij... Zonder een enkel geluid te maken probeerde ik mijn rugzak, die een halve meter van me vandaan lag, te pakken. Toen ik hem vast had trok ik hem snel naar me toe. Ik ritste hem vliegensvlug open en haalde er een gevulde koek uit. Ik wierp het voedsel de kant van de wolf op en bleef afwachtend naar haar kijken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."