• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Horen de wolven elkaar trouwens ook in hun hoofd of is dat alleen in wolfvorm?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar Chasule

    'Ehm nee geen dingen ontleden. Volgens mij zijn we net bij het hoofdstuk van cellen, hoofdstuk 5.' antwoord ik nadat ik even heb nagedacht. 'En vraag maar alles wat je wilt weten, ik zal het allemaal vertellen,' voeg ik er aan toe.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 0:32 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    Ik voelde dat hij toch schrok van mijn aanraking. Alleen hij deed niks. Ik deed me hoofd een beetje schuin en volgde met mijn vingers de lijnen van zijn littekens. Onder mijn vingers werd het huid als maar warmer worden en zijn ademhaling werd onregelmatig. Ik keek hem aan en zag hij mij al aankeek. Ik keek echt recht in zijn ogen. Ik zag dat hij moeilijk slikte. Ik haalde mijn hand van zijn buik af en keek hem bezorgd aan. 'Irial? Gaat het wel met je?' vroeg ik aan hem. Natuurlijk niet! werd er in mijn gedachten geschreeuwd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Josey Willows

    ‘Ah, nou ja dan zullen ze zo wel komen,’ antwoord ik en loop samen met JJ het lokaal in. ‘Ik zal blij zijn als de lessen voorbij zijn,’ mompel ik en loop richting een plaatsje achterin het lokaal. ‘Dan kunnen we naar buiten, rennen door de regen en de natte bossen,’ voeg ik er zachtjes en met een knipoog aan toe.

    [volgens mij was dat alleen in wolvenvorm ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [wtf is jpierpst?]
    Faye
    'Ehm nee geen dingen ontleden. Volgens mij zijn we net bij jpierpts van cellen, hoofdstuk 5,' zegt hij nadat hij even heeft nagedacht. 'En vraag maar alles wat je wilt weten, ik zal het allemaal vertellen,' voegt hij er aan toe. 'Okee, ik heb nog één vraag. Ten minste voor nu. Hoever is het nog naar het lokaal?'

    [ze horen elkaar alleen in wolfsvorm]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JJ
    'Ah, nou ja dan zullen ze zo wel komen,’ zegt ze terwijl we het lokaal in lopen. ‘Ik zal blij zijn als de lessen voorbij zijn. Dan kunnen we naar buiten, rennen door de regen en de natte bossen,’ vervolgt ze. Ik grinnik even door de knipoog. Net als ik naast haar ga zitten zie ik dat Ivar het lokaal in loopt met een meisje, 'daar zullen we onze loverboy hebben,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [wtf weet niet xd]

    Ivar Chasule

    'Ehm, het is daar om de hoek,' antwoord ik snel op haar vraag. Ik bleef haar nog even aanstaren terwijl we liepen en keek onder andere naar haar perfecte ogen, recht in haar ogen eigenlijk. Mijn hart klopte weer sneller, alsof ik net vijf rondes door Verona had gerend.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Ik sluit mijn ogen en lik over mijn piercing wanneer ze haar hand van mijn buik afhaalt. Niet doen! Ik heb nog liever dat ze mijn littekens aanraakt dan dat ze me niet aanraakt.
    "Irial? Gaat het wel met je?" Ik hoor de bezorgdheid in haar stem en open mijn ogen weer. Geruststellend kijk ik haar aan.
    "Prima," zeg ik met een luchtige glimlach. Dan besef ik dat we hier beiden in ons bloot bovenlijf staan en ik schraap mijn keel even.
    "Is eh, is je zalf al in je huid gedrongen?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    ‘Daar zullen we onze loverboy hebben,’ grinnikt JJ en ik volg zijn blik naar Ivar die binnen komt met een meisje. ‘Nee toch,’ breng ik zacht uit en bekijk het tweetal even terwijl mijn vingers met een pluk van mijn lange haren spelen. ‘Denk je dat ze..?’ vraag ik zachtjes, doelend op het hele inprent gebeuren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Ehm, het is daar om de hoek,' zegt Ivar en als ik hem even aankijk kijken we recht in elkaars ogen. Ik glimlach even naar hem en sla dan snel mijn ogen neer. Als we in het lokaal komen zie ik een jongen naar mij en Ivar kijken waarna hij iets tegen het meisje naast hem zegt. Ik kijk weer even naar Ivar, 'ehm is het goed als ik naast je ga zitten? Ik ken voor de rest nog niet echt iemand,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Prima,' zei hij en ik hoorde hem zijn keel schrapen. Ik bleef hem bezorgd aankijken. Dat kon toch nooit goed zijn? 'Is eh, is je zalf al in je huid gedrongen?' vroeg hij. Ik was al weer helemaal vergeten dat, dat erop zat. Ik voelde een beetje met me hand over me rug. Wat lastig gaat, maar oké. Ik voelde dat me rug voor grootste gedeelte al droog was. Ik trok mijn truitje weer aan en glimlachte naar hem. 'Ik hou je trouwens wel in de gaten meneertje,' zei ik tegen hem en lachte eventjes, daarna keek ik weer serieus. 'Die hitte van jou en het onregelmatige ademhaling kan nooit goed zijn,' zei ik tegen hem. Ik stond op en pakte mijn tas. 'Kom, dan gaan we naar de les,' zei ik vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JJ
    ‘Nee toch,’ zegt Eliza terwijl ze met een pluk van haar haar speelt, ‘Denk je dat ze..?’ Ik kijk haar even aan en haal mijn schouders op, 'geen idee. Daar zullen we vast nog wel achterkomen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar Chasule

    Mijn hard begint nog harder te kloppen als ze maast me wil zitren, 'Ja natuurlijk!' antwoord ik meteen met wen grote glimlach op mijn gezicht. 'Graag zelfs,' voeg ik er wat zachter aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ja natuurlijk!' zegt hij met een glimlach. 'Graag zelfs,' zegt hij dan iets zachter. Ik glimlach even naar hem, 'ehm, waar zit je meestal?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    ‘Geen idee. Daar zullen we vast nog wel achterkomen,’ antwoord hij schouderophalend. ’Waarschijnlijk wel ja,’ reageerde ik en wendde mijn blik af naar buiten. Dat was iets wat mij gewoon niet ging gebeuren, ik liet het gewoon niet toe. Mijn hele wereld zou niet alleen maar bestaan uit een persoon. ‘Ik moet er niet aan denken dat het bij mij zou gebeuren,’ snoof ik zacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'