• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb een plaatje in elkaar proberen te zetten:) Hopelijk vind je hem leuk:)

    Sioux schreef:
    ik heb een plaatje in elkaar proberen te zetten:) Hopelijk vind je hem leuk:)


    OMG ! Hoe doe jij dat ?! Dat wil ik ook kunnen !

    Ik maak straks mijn personage aan. ;p

    IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

    OMG ! Hoe doe jij dat ?! Dat wil ik ook kunnen !


    dankje:) dit is gewoon 2 plaatjes over elkaar plakken en tekst toevoegen. verder experimenteren met photoshop of een ander bewerkingsprogramma?

    Ik wil best meedoen, kan je een meisje voor me reserveren :D.


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Naam: Lourie Hazel
    Leeftijd: 14
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk(met foto als het kan):


    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):


    Karakter: Lourie heeft een altijd vrolijk karakter. Ze is meestel hyper en glimlacht veel. Lourie is helemaal blij met alles om haar heen, en met zichzelf. Ze maakt graag vrienden en is een echte levensgenieter. Lourie kan soms wel snel gekwetst zijn maar na een paar minuutjes in een dip zitten is ze er wel weer overheen, en pakte ze die persoon goed terug.
    Verleden: Lourie heeft een stroef verleden. Ze vond zich vroeger altijd vreselijk. Lelijk, dik, klein. Maar nu is dat absoluut niet meer zou. Lourie is de dochter van een rijke familie. Lourie is erg zelfstandig doordat ze vroeger zich zo weg hield van de rest. Ze had het er heel erg moeilijk mee dat ze een weerwolf was, maar na een paar jaar is ze toch weer helemaal goed geworden.
    Hoe lang al weerwolf: Zeven jaar.
    Rang in de roedel: Lourie heeft niet echt een rang. Ze hoort er gewoon bij en doet wat klusjes.


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Sioux schreef:
    ik heb een plaatje in elkaar proberen te zetten:) Hopelijk vind je hem leuk:)

    Heb je ook de img link van het plaatje voor me?
    Ik heb 3 covers, maar ik vind deze echt het beste


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    (...)
    Heb je ook de img link van het plaatje voor me?
    Ik heb 3 covers, maar ik vind deze echt het beste

    http://oi39.tinypic.com/2mop7go.jpg

    of bedoel je:

    ik maak nog ene jongen aan, aangezien ze maar met weinig zijn:Y)

    Naam: Scott Dwayne Dux
    Leeftijd: 28
    Geslacht: man
    Uiterlijk:

    hij heeft bruin korter haar, blauwe ogen, verder zie foto
    Uiterlijk wolf:


    Karakter: Scott is altijd al een leider type geweest. Hij heeft vaak het hoogste woord en heeft ook overal een mening over. Verder laat hij niet snel met zich sollen en kan goed overweg met mens en dier. En hij kan zich zelf opofferen als hij dat nodig vind, bijvoorbeeld als hij nog mens is en er iemand veranderd en dan iemand iets aan wil doen kan hij zich daar mee gaan bemoeien.
    Verleden: Hij heeft een lange tijd rond getrokken totdat hij gebeten werd en in een wolf veranderde, zo is hij bij de roedel gekomen en heeft zich hogerop gevochten.
    Hoe lang al weerwolf: 13 jaar, op zijn 15de is hij gebeten
    Rang in de roedel: Alfa van de wolvenroedel, als ze mensen zijn bemoeit hij zich wat minder met de roedel, maar ze kunnen altijd komen met vragen of zoiets.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 13:22 ]

    wanneer beginnen we? donderdag ben ik het grootste deel van de dag weg dan kan ik daar rekening mee houden

    Sioux schreef:
    wanneer beginnen we? donderdag ben ik het grootste deel van de dag weg dan kan ik daar rekening mee houden


    Ik heb deze week zes belangrijke toesten & moet een verslag + powerpoint inleveren. Dus.. Wanneer beginnen we?

    IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

    Ik heb deze week zes belangrijke toesten & moet een verslag + powerpoint inleveren. Dus.. Wanneer beginnen we?

    heb je geen vakantie? wij wel :Y) verder succes met je toetsen/verslagen/andere dingen(Y)

    We moeten even kijken wanneer we beginnen
    Ik heb deze week vakantie , maar andere weer volgende week.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    We moeten even kijken wanneer we beginnen
    Ik heb deze week vakantie , maar andere weer volgende week.

    als je deze week begint is het deze week fijn voor de mensen met vakantie en niet fijn voor de mensen zonder en als je volgende week begint is het niet fijn voor de mensen die nu vakantie hebben en weer fijn voor de mensen die nu naar school moeten dus dat is om het even.