• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik keek haar nog steeds boos aan. "Ik ben hier niet degene die je heeft gebeten hoor, het was Ivy haar plan, je zal het zelf wel begrijpen als je gek wordt van de geur van mensen als ze in de beurt zijn" zei ik nog als laatste. Ik haalde diep adem. "Man waarom ruiken mensen zo sterk ?".

    [Heey ff een vraagje, worden de wolven ook ingeprent net zoals in Twilight?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    "Dames!" Roept Scott. "Jij blijft hier, anders verander je dadelijk midden in je weg naar het meisje en bijt je haar zelf," Ik zucht en maak een 'bla-bla' gebaar met mijn hand. "En Jess blijft ook, om dezelfde reden. Een nieuwe wolf is genoeg op een dag," Ik kijk van Scott naar Jessica. "Ik ben hier niet degene die je heeft gebeten hoor, het was Ivy haar plan, je zal het zelf wel begrijpen als je gek wordt van de geur van mensen als ze in de beurt zijn," Zegt ze. "En je luisterd naar haar?!" Roep ik uit. "Als je maar weet dat ik Ivy dit nog land niet ga vergeven," Mompel ik. "Man waarom ruiken mensen zo sterk?" Merkt Jess op. "Ruik je mij nog?" Vraag ik.

    Sweetest schreef:
    [Heey ff een vraagje, worden de wolven ook ingeprent net zoals in Twilight?]


    [Nog een vraagje, als wolven terug transformeren hebben ze dan kleren aan? In Twilight is dat niet zo.]

    Jessica

    "Jou ruik ik maar half meer, maar dat meisje dat hier in het bos is, ik word er gek van" mompel ik zachtjes terwijl mijn been op en neer gaat.

    [Wolven prenten in, maar worden wel verliefd, ze hebben geen kleren aan als ze terugveranderen volgens mij]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    Verontwaardigd keek ik Jess aan. 'Alsof jij niet tegen me riep dat ik haar moest bijten! Jij wilde mij het laten doen, gewoonweg om me de schuld te geven.' Bitste ik terug. 'En dat meisje is niks bij Dante. Verdomme, als hij niet zo rook als drugs had ik hem voor zijn bek geslagen.'

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 15:36 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Shara.
    Na een paar mooie foto's genomen te hebben, besluit in terug naar het dorp te gaan. Mijn voeten laten de takjes op de grond kraken. Ik loop terug naar de rand van het bos en haal het slot van mijn fiets. Wanneer ik bijna op mijn fiets wil stappen, bekijk ik nog even de foto's die ik heb genomen. Van sommige dieren zijn de foto's echt goed gelukt. Er komt een glimlach op mijn gezicht en ik rijd terug, over het landweggetje, naar het dorp. Aan het landweggetje is een café, van mijn opa. Ik loop naar binnen en begroet mijn grootouders.

    [En kunnen wolven alleen op hun soort inprenten, of ook op mensen?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ze prenten dus niet in, maar worden gewoon verliefd, maar dan maakt het niet uit of de mensn wel of niet een weerwolf is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    "Ik wou het jou laten doen omdat het jouw plan was, maar goed, het is onze schuld, de geur maakt me gewoon gek" zucht ik. Ik kijk rond en merk dat de geur weg is. "Ze is weg," zeg ik blij.

    Ivy

    'Dan heb jij mooi geluk. De geur van Dante hangt hier nog steeds rond. Hij ruikt zo... kruidig.' Ik drukte met mijn tong tegen mijn hoektanden, die van verlangen weer uit begonnen te schuiven. Ik kneep mijn ogen dicht. 'Het wordt veel te langzaam minder.' Zuchtte ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    "Jou ruik ik maar half meer, maar dat meisje dat hier in het bos is, ik word er gek van," Ik sla mijn ogen neer. "Dat wordt nog leuk als ik ook een wolf ben. Ben ik ook officieel een freak," Zucht ik. "'Alsof jij niet tegen me riep dat ik haar moest bijten! Jij wilde mij het laten doen, gewoonweg om me de schuld te geven. En dat meisje is niks bij Dante. Verdomme, als hij niet zo rook als drugs had ik hem voor zijn bek geslagen," Roept Ivy naar Jess. Hier heb ik dus geen zin in. Ik sta op van de boomstam en loop verder het bos in, gewoon weg. Weg van mijn zorgen, weg van iedereen. Weg uit mijn leven.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 15:43 ]

    Jessica

    Ik begon te bibberen en bedacht me dat ik het als wolf warmer had. Ik sloot mijn ogen en wachtte tot ik veranderd was naar mijn wolfzelve. Wit met een soort van Oranje-Bruine vlekken.

    Scott
    Nu kreeg ik het gekibbel van Jess en Ivy er ook nog bij. 'Dames, of jullie houden nu op met dat gekibbel of ik stuur jullie nu direct naar Dawn. Ik heb nu geen tijd voor dat gezever,' kom ik er weer streng tussen. Nu had ik echt geen tijd om me met iedereen bezig te houden. 'Ik zal jullie iets om over na te denken geven. Die Dante van straks had iets vreemds om zich heen hangen, maar ik ben er nog niet uit wat. Dus hebben jullie een ideetje?'