• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    Alyson

    'Perfect!' zei ik tegen Jason, en pakte gelijk een fles Malibu. Ik begon gelijk te drinken, 'goed werk Jay!'. 'En echt niet straks straks' vroeg ik smekend aan Tristan.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:38 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "En echt niet straks straks " zei Alyson
    "Ik wil het wel nu geven maar dat is niet leuk want dan is er voor later vanavond niets meer en wat vind jij straks straks"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Noa Lise Wing.

    "Is het eigenlijk van dat uitwasbare haar verf, of verf die blijft zitten?" Vraagt ze. "Wat denk je zelf gek" Zeg ik lachend en loop de badkamer in waar ik een laatje opentrek en haarverf uit haal. "Tadaa" Zeg ik en geef een pakje met blonde haarverf aan Hayley.

    Danny Dial.

    "En, mag ik weten wie?" Vraag ik grijnzend en kijk naar Valerie. Het is vast iemand die ik ken. Dat weet ik bijna wel zeker.

    Aaron Evan Ortiz.

    "En, mag ik weten wie?" Vraagt Danny grijnzend aan Valerie. "Wie wie? Wat is er gaande? Is Valerie In love?" Zeg ik dan plagerig en kijk haar aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Ruben Holyfield.
    "Perfect!" Zegt Alyson tegen me en begint direct uit de fles Malibu te drinken. "Goed werk, Jay!" Ik grijns breed. "Wees blij dat mijn ouders niet thuis waren, anders had ik het niet mee kunnen nemen." Ze zet de fles weer aan haar mond. "Beetje rustig, Alyson. Je moet de hele avond nog." Grinnik ik en pak de fles Jägermeister.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:04 ]

    Dave Harvey Leathers.
    Nadat ik drie keer de verkeerde code heb ingevoerd, hoor ik een geluidje als teken dat de deur open is. Ik stap naar binnen en kom in een groot, opgeruimd huis. "Dave in the house!" Roep ik vanuit de hal en laat mijn tas daar staan. Ik loop naar de woonkamer en plof op de bank.

    Valerie

    En, mag ik weten wie?" Vraagt Danny
    "Wie wie? Wat is er gaande? Is Valerie In love?" Zegt Aaron dan plagerig

    Oh help hoe ga ik me hier uit redden
    Stiekem kijk ik naar Aaron Wat als hij erachter komt?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    'Wat denk je zelf gek,' lacht Noa waarna ze naar de badkamer loopt en mij een pakje met blonde haarverf geeft. Ik lees zorgvuldig de instructies en kijk daarna weer even naar Noa, 'heb jij zoiets eerder gedaan? Oja het thema is Hawaii,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik grinnik, ´ik zal er over nadenken´ zeg ik tegen Jason. ´En straks straks, is over een kwartier´ zei ik tegen Tristan. En geef hem een snelle knipoog


    El Diablo.

    Blanda
    "Blanda, je bent mijn vriendin en ik hou van je, maar ga alsjeblieft niet met mijn broer flirten terwijl je met Jason hebt. Alsjeblieft," zegt Chrissie verontwaardigd.
    "Sorry hoor," lach ik terwijl ik haar krullen perfectioneer. "Ik kan er niets aandoen dat jouw broertje zo schattig is."
    Ik haar mijn handen door haar haren om de krullen wat natuurlijker te maken en spuit er haarlak in.
    "Voila!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tristan

    "Ik zat te denken aan nu maar ja als jij een kwartier wilt wachten mij best "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason Ruben Holyfield.
    "Ik zal er over nadenken," Zegt ze tegen me. Ik grijns, Alyson en Tristan zullen wel iets hebben. Ik loop terug naar de woonkamer en ga op de leuning van een stoel zitten.

    Noa Lise Wing.

    "Heb je zoiets eerder gedaan? Oja het thema is Hawaii," Zegt ze, wanneer ze de instructies zorgvuldig heeft doorgelezen. "Ja en oké" Zeg ik en plof neer op mijn bed. Ik maak me helemaal geen zorgen om mijn lichaam straks bij dat feest. Ik bedoel, ik ben best dun en een bikini heb ik nog wel.

    Danny Dial.

    "Komt er nog wat van?" Zeg ik en kijk haar nog steeds aan. Ze kijkt even naar Aaron en mijn grijns word groter. "Het is toch niet wie ik denk dat het is?" Zeg ik dan en kijk van haar even naar Aaron.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "Het is toch niet wie ik denk dat het is?" zei Dan
    Verschrikt keek ik op en zag dat hij van mij naar Aaron keek
    Langzaam knikte ik dat het wel zo was


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    'Ja en oké,' zegt Noa waarna ze op haar bed gaat zitten. Ik zet mijn tas op de grond neer en loop dan naar de badkamer om de blonde verf in mijn haar te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    ´Nu mag ook hoor´ fluiisterde ik in Tristan´s oor.


    El Diablo.