• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'En heb je wat kunnen vinden?' Vraagt Noa als ze klaar is met haar haar, 'Ik denk dat ik deze bikini aantrek,' zegt ze als ze een bikini uit haar kast trekt. Ik glimlach, 'die is leuk. Ik trek denk ik deze aan,' zeg ik. Dan kijk ik op mijn horloge en zie dat het tijd is om de verf uit te spoelen. Ik glimlach even als ik het resultaat zie. Het ziet er nog best wel natuurlijk uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.
    "Ja heel erg loop je even mee," Beantwoordt Valerie mijn vraag en ik loop achter haar aan, het huis in. Als we ver genoeg van Aaron en Danny zijn vraag ik; "In love?"

    Danny Dial.

    "Te sterk voor je?" Grinnikt Jason. "Nee, ik dacht alleen dat je hem wel weer terug wou" Zeg ik grijnzend en kijk naar Valerie. "Dankje je bent de beste" Zegt ze met een glimlach. "Weet ik toch" Zeg ik overdreven arrogant. "Uh, vraag maar aan Dan ik ga even snel wat te drinken halen" Zegt ze, wanneer Aaron vraagt over wie het gaat. En bedankt hea Valerie. "Over wat hebben jullie het?" Vraagt Jason dan.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Uh, vraag maar aan Dan ik ga even snel wat te drinken halen" Antwoord Valerie en loopt weg. "Oke, Dan. Tell me" Zeg ik en kijk hem grijnzend aan. Waarom kan ze het niet gewoon zelf vertellen? Tja, meiden. Denk ik.

    Noa Lise Wing.

    "Die is leuk, Ik trek denk ik deze aan" Zegt ze met een glimlach en kijkt even op haar horloge. "Oew! Leuk! Je bikini en je haar" Zeg ik glimlachend. "Nu ik" Zeg ik en spoel mijn haar uit in de badkamer. Wanneer ik terug loop kijk ik in de spiegel naar mijn haar.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie



    "Niet zo arrogant en graag gedaan" zei ik lachend tegen Danny toen ik hem nog wat hoorde zeggen
    "In love?" vroeg Jason toen we ver genoeg waren dan Danny en Aaron het niet meer konden horen
    "Misschien" zei ik
    Wat ik door had was dat mijn stem ditkeer niet oversloeg

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik hoor Tristan roepen. Ik ren naar hem toe, ´ja schatje?'.


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'Oew! Leuk! Je bikini en je haar,' zegt Noa met een glimlach, 'nu ik'. Ze loopt naar de badkamer en spoelt haar haar uit. Als terug loopt kijkt ze in de winkel. 'Je haar ziet er leuk uit,' complimenteer ik haar, 'maar ehm, hoe gaan we eigenlijk binnenkomen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    ´ja schatje?' hoorde ik ineens
    "Klaar voor je 3de verassing?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason Ruben Holyfield.
    "Misschien," Mompel Valerie. Ik grinnik even en merk dat ik Blanda nog niet gezien heb. "Laat me raden, op Aaron?"

    Alyson

    "Klaar voor je 3de verassing?" vroeg hij, 'Tuurlijk' grijnsde ik.


    El Diablo.

    Valerie

    "Laat me raden, op Aaron?" zei hij toen
    "Fijn iedereen heeft het door behalve hij" zei ik toen
    "Maar ja"zei ik nog snel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    "Mmh ik moest mijn verassing veranderen omdat die hetzelfde was als de jouwe dus zeg maar een nieuwe of dezelfde als de jouwe of allebei" zei ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Dat is geen moeilijke keuze' grijnsde ik, en begon kusjes in zijn nek te geven. 'Allebei natuurlijk' fluisterde ik in zijn oor.


    El Diablo.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Fijn iedereen heeft het door behalve hij." Zegt ze. "Hmm, of hij doet alsof hij het niet door heeft." Ondertussen ga ik op de hoek van de bank zitten. "Maar.. Ja." Voegt ze eraan toe. "Leuk!"

    Alexander
    Ik loop een beetje doelloos door Alyson's huis heen als ik Aaron en Danny zie staan. Gelijk loop ik naar ze toe, 'Hee,' begroet ik ze, 'alles goed?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda
    Ik excuseer me bij mijn vriendinnen en loop naar de gang.
    Jesus wat is het daar warm!
    Snel pak ik mijn mobiel en zoek Jasons nummer op.
    Ik kom zo, die meiden zitten weer vast met hun haren. ;')
    X

    Snel verzend ik de sms en ga op de trap zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."