• Ik ben zooooo ongelooflijk moe. Ik kan haast wel in slaap vallen hierzo, maar ik moet nog Latijn maken (cat)
    So how was your dayyy?
    Mijne was heel saai... Eerst moet ik om 6 uur opstaan en toen moest ik tot 3 uur naar school, eeeegh. En ik had ook nog eens Nederlands en Geschiedenis, Grieks viel uit, yay! But... daarna moest ik ook nog eens DRIE uur collecteren voor Amnesty Internationaaal en nu heb ik pijne voeten... Maargoed, we hebben wel zo'n 90 tot 100 euries opgehaald, so yeahh. En het telt voor m'n MaS. Niet zo interessant...

    *btw, don't act like i don't know how to spell tired*

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:18 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Twee uur les gehad, een uur toets en drie tussenuren.
    Verder mijn tijd aan het verpest met Q, terwijl ik betere dingen te doen heb..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn dag was gewoon in één woord saaaai.
    Ik had 2 toetsen, van Engels en geschiedenis.
    En nu moet ik nog eens Engels leren voor morgen. ><
    Een lichtpuntje : Ik had straf en mocht daarom van het weekend niet uit, maar nu mag ik toch, omdat het carnaval is . Yeaaah.

    P.S : Veel succes met Latijn! ^^


    Tell me about it, stud.

    Lig de hele dag al ziek op bed


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    So am I. (cat) Gisteravond te lang opgebleven.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Thankful schreef:
    Mijn dag was gewoon in één woord saaaai.
    Ik had 2 toetsen, van Engels en geschiedenis.
    En nu moet ik nog eens Engels leren voor morgen. ><
    Een lichtpuntje : Ik had straf en mocht daarom van het weekend niet uit, maar nu mag ik toch, omdat het carnaval is . Yeaaah.

    P.S : Veel succes met Latijn! ^^


    Thankyouu (:


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Necromancer schreef:
    So am I. (cat) Gisteravond te lang opgebleven.

    Dit + I

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:27 ]


    comfort in c h a o s

    Ben je moe? Dan moet je naar bedje toe.
    Haha nee grapje ;] ik had ook een beetje een kutdag, maar morgen geen school :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn dag was oké en nu niet meer :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eerste twee uur aan mijn PWS gewerkt, toen een uur een SE gemaakt (waar ik een 8,1 voor heb!), naar huis, eten, PWS'en, eten, supernatural kijken, straks op tijd naar bed, want morgen naar open dag Groningen! Dus mijn dag was wel oke ^^
    Succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lol, wij moesten voor school weg, en we hebben er zeker een uur over gedaan om er te komen...... Toen hebben we daar een uur naar gezever van die mensen moeten luisteren. Toen moesten we ook nog terug, ook een uur fietsen, melden op school en toen mochten we naar huis, voor mij nog nog minimaal 20 minuten fietsen. Keigeweldig gewoon :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ben van kwart over acht tot kwart over vijf weg geweest met school, en toen we op weg terug waren viel ik bijna in slaap -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mwah, eerste 2 uur vrij dus ik kon lekker tot 8 uur blijven slapen. Rustig dagje, toen rond 1 uur had ik Nederlands mondeling waar ik kapot zenuwachtig voor was, maar ik had me goed voorbereid en ik heb een mooie 8. Ehm, tsja het was wel gezellig met mijn vriendinnen en verder heb ik buiten school alleen maar geleerd, leuk, twee grote toetsen voor de vakantie.. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wiskunde proefwerk, tijdens Bio hebben we het over voorbehoedsmiddelen gehad, toen een saaie les Engels en Nederlands, en toen een kut uur bij Frans van een kut leraar, en nu ben ik nog aan het leren voor morgen, muziek SO, en ik kan ook zowat in slaap vallen. En heb zo geen zin in weekend, want ik moet voor ik weet niet hoeveel toetsen leren, en over 2 weken heb ik alweer een toetsweek! Jeej, I LOVE SCHOOL!!!... NOT