• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    Alyson

    Ik voelde dat zijn mond een stukje openging, en ik liet mijn tong in zijn mond glijden. Ik begon zacht rondjes te draaien, terwijl ik mijn lichaam tegen de zijne drukte.


    El Diablo.

    ( ik moet ook gaan ):(

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 22:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [jammer :(]


    El Diablo.

    Blanda
    "Ja," zegt Chrissie mysterieus. "Maar wat zou dat?"
    Ik wiebel met mijn wenkbrauwen.
    Aaron is echt een schatje. Ik mag dan wel met Jason hebben maar flirten kan geen kwaad. Ik grinnik zachtjes terwijl ik Chrissie's laatste krul maak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Devon

    "Hey Devon, met Jennifer, Jennifer McCathy," klinkt de stem aan de andere kant van de lijn. Ik moet even denken wie zij ook alweer was.
    "Jennifer!" roep ik wanneer ik het weet. "Wat is er?"
    Ondertussen doe ik tekens naar Hayley dat ze binnen moet komen en de deur moet dicht doen.
    Wij zijn nog niet uitgepraat.

    Chrissie

    "Jaja, zal ik doen. En zo erg is 'mama' toch niet?"
    Ik maak een sarcastisch geluid en typ meteen terug,
    "Jij bent dan ook haar lieveling : )"
    Ik zucht en leg mijn mobiel naast me. Wanneer ik terug opkijk zie ik Blanda met haar wenkbrauwen wiebelen. Verontwaardigd kijk ik haar aan.
    "Blan, je hebt met Jason."
    Aaron en ik mogen elkaar dan wel vaak plagen, ik kan er niet tegen als iemand hem gebruikt. En ik weet dat hij mij ook altijd zal verdedigen als het nodig is. Ik zucht en herformuleer wat ik net zei.
    "Blanda, je bent mijn vriendin en ik hou van je, maar ga alsjeblieft niet met mijn broer flirten terwijl je met Jason hebt. Alsjeblieft."

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 10:19 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Huh? Ow, nee, nee. Echt niet. Ik heb deze keer nog niemand op het oog" Zegt Dan glimlachend
    "Ah oke" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    "Ik had hulp nodig met een liedje schrijven, het loopt nu al helemaal mis," zei ik.
    Dit is veel beter dan in Alyson's huis zijn, vele malen beter.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hayley
    Ik doe de deur dicht en pak daarna mijn mobiel. Heb je zin om binnen te vakken bij Alyson's feest? sms ik naar haar. Daarna doe ik de mobiel weer in mijn broekzak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Ah, oke" Zegt ze. "Ik meen het" Zeg ik en geef haar een plagerige por in haar zij. "En jij? Al iemand op het oog?" Vraag ik dan met een grijns.

    Aaron Evan Ortiz.

    'Jij bent dan ook haar lieveling : )' Smst ze terug. Ik grinnik even, terwijl ik naar buiten loop en bij Danny en Valerie ga staan. "Heuy," Begroet ik ze en stuur een berichtje terug. 'Vast. En ik zie dat je er nog niet bent? ;D'. Wanneer ik het berichtje heb verzonden kijk ik op naar Valerie.

    Noa Lise Wing.

    'Heb je zin om binnen te vallen bij Alyson's feest?' Lees ik, wanneer mijn mobiel is gaan trillen en ik hem van mijn bed heb opgepakt. 'Sure! Wat hebben we nodig? Mijn moeder heeft bijna alles, haarverf, tassen vol met make-up, eh, stijl/krul tang' Sms ik terug en krijg een brede grijns op mijn gezicht. Dit word lachen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Ruben Holyfield.
    De bus stopt voor mijn huis, ik spring eruit en ren naar binnen. In mijn kamer aangekomen trek ik de hele kast over de hoop. Ik heb wel een zwembroek, maar omdat Blanda niet van zwemmen houdt heb ik al een lange tijd niet meer gezwommen. Met mijn vrienden zwem ik ook niet veel, met hun zit ik meer in de kroeg. Ik zucht diep en trek een lade open. Er ligt een blauw met zwarte zwembroek. Ik gooi de zwembroek met een grote handdoek in een andere tas en loop weer naar beneden. I'm ready. Achter me hoor ik de deur in het slot vallen en ik loop naar het bushokje. Na een paar minuten gewacht te hebben komt de bus aan rijden. In de bus werp ik een blik op mijn telefoon. Ik moet echt opschieten! De bus stopt voor school, ik stap uit en loop naar het huis van Alyson, dat gelukkig dicht bij is. Ik bel aan en wacht tot iemand open doet.

    Dave Harvey Leathers.
    Ik zet de scooter voor het huis, slenter naar binnen en groet mijn moeder. "Er is vanavond een feest bij Alyson," Mompel ik. "Moet jij niet leren dan?" Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. "Dat komt wel," Ik maak een gebaar en loop naar boven. Snel gooi ik een handdoek en mijn zwembroek in de tas. Mijn blik glijd naar het zakje op mijn bureau. Xtc. Ik gooi een paar losse pillen in mijn tas. Misschien kan ik ze gebruiken. Ik schud mijn hoofd. Te gevaarlijk, ik wil niet dat een meisje op me afknapt omdat ik drugs gebruik. Ik haal de pillen uit mijn tas, stop ze in mijn portefeuille en loop met mijn tas terug naar beneden. "Later mam," Mompel ik en loop terug. Ik start mijn scooter, zet mijn helm op en rijd naar het huis van Alyson.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 15:47 ]

    Valerie

    "Ik meen het" Zeg hij en geef me een plagerige por in mijn zij.
    "Ja ik geloof je" zei ik
    "En jij? Al iemand op het oog?" Vraagt hij dan met een grijns
    "Misschien" maar aan mijn stem kon je al horen dat het wel zo was
    "Heuy" hoorde ik Aaron zeggen
    "Heey" zei ik tegen hem

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Even naar 'la toilet'. ;p]

    Hayley
    Ik grijns te vreden als ik Noa's sms lees. Ik kom wel naar jou toe. Devon wil toch niet mee doen. Ik fiets eers snel naar mijn huis om wat kleren te halen daarna kom ik bij jou stuur ik terug. 'Sorry,' zeg ik tegen Devon, 'ik ga nu naar Noa. Zij gaat wel binnenvallen,' ik trek nog even een verontschuldigend gezicht waarna ik de deur weer open doe. Snel stap ik op mijn fiets en ga naar huis. Daar pak ik ook snel wat spullen waarna ik naar Noa fiets. Ik zet mijn fiets op de oprit en bel aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noa Lise Wing.

    'Ik fiets eerst snel naar mijn huis om wat kleren te halen daarna kom ik bij jou' Stuurt ze terug. Ik glimlach even en loop naar beneden. "Mam, Hayley komt zo, vanavond zijn we weg" Informeer ik mijn moeder alvast. "Is goed," Antwoord ze en slaat een bladzijde van haar boek om. Wanneer Lana, onze hond, luid begint te blaffen weet ik dat Hayley buiten is. Voordat ze op de bel heeft gedrukt loop ik naar de deur. Wanneer ze op de bel drukt, maak ik de deur meteen open en bespringt Lana haar. "Hooi," Zeg ik en hou de deur voor haar open.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik begin te lachen als Lana me bespringt. 'Hee,' zeg ik tegen Noa. 'Welke kleur ga jij je haar doen?' Vraag ik aan Noa, 'ik zat zelf te denken aan iets blondachtigs," vervolg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered